Hi,
morgen kom ik waarschijnlijk eens kijken hoe gei lhet er allemaal hier aan toegaat.
hoewel ik hoop op een stel ben ik ookwel benieuwd naar eeen lekkere pik.
ik denk dat ik er zo rond een uurtje of 20.00 ben . wie ook?
ik kom met de trein vanuit het noorden dus het kan zijn dat ik het in amersfoort eert ga proberen. maar overtuig me dat ik juist in h'sum moet langskomen.
ik ben een aantrekkelijke jongen van 40 jaar met een dikke pik en nu al geil bij de gedachte alleen al.
hope 2 c u
woensdag 25 januari avond?
- lekkere pik
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: woensdag 25 januari avond?
hoi. ik
morgen kom ik waarschijnlijk eens kijken hoe gei lhet er allemaal hier aan toegaat.
ik kom met de trein vanuit het noorden dus het kan zijn dat ik het in amersfoort eert ga proberen. maar overtuig me dat ik juist in h'sum moet langskomen.
ik ben een aantrekkelijke jongen van 40 jaar met een dikke pik en nu al geil bij de gedachte alleen al.
hope 2 c u[/quote]
hope 2 c u[/quote]
Laatst gewijzigd door lekkere pik op 25 jan 2012 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
bi 38. kort,donkerbl.haar, ogen blauw. slank lichaam. lekkere pik van 18/5cm..
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: woensdag 25 januari avond?
vind ik ook ,kom naar hilversum ik zoek ook een dikke pik om lekker door een glory hole af te zuigen(safe),ik zal bij de diverse holes gaan staan en lekkere KALE pikken met condoom afzuigen, zonder condoom trek ik af.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten