Gezocht goeie trekker
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Gezocht goeie trekker
ze kunnen het wellicht proberen nee heb je en ja kun je misschien wel krijgen laat ze lekker in hun waarde en bezoek voor een goeie trekker eens een keer de blokker of de hema
-
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ach ja... niet gespoten is altijd mis 

-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 52
- Contacteer:
haha lieve mensen, wat een leuke discussie.
Allereerst sterkte met je pols.
Ik heb ook ooit een gekneusde pols gehad en vond het linkshandig trekken juist een extra ervaring.
Het was net of mijn paal nog groter was...... Haha
zeg, eerst heb je het over 45 jr, dan over 40jr, komt nauurlijk omdat je ook links moet typen.
Anyway, ik ben 50.
Tja, gekneusde pols of niet, jongeren staan nu eenmaal niet te trappelen van ongeduld om oudere mannen te mogen aftrekken, als ze dat met elkaar kunnen doen. Misschien een idee om je piemel door een gloryhole aan te bieden?
Dan weet je niet hoe oud je weldoener aan de andere kant is ........ Gewoon geil genieten.
Nou, beterschap en veel plezier allemaal.
Allereerst sterkte met je pols.
Ik heb ook ooit een gekneusde pols gehad en vond het linkshandig trekken juist een extra ervaring.
Het was net of mijn paal nog groter was...... Haha
zeg, eerst heb je het over 45 jr, dan over 40jr, komt nauurlijk omdat je ook links moet typen.
Anyway, ik ben 50.
Tja, gekneusde pols of niet, jongeren staan nu eenmaal niet te trappelen van ongeduld om oudere mannen te mogen aftrekken, als ze dat met elkaar kunnen doen. Misschien een idee om je piemel door een gloryhole aan te bieden?
Dan weet je niet hoe oud je weldoener aan de andere kant is ........ Gewoon geil genieten.
Nou, beterschap en veel plezier allemaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten