op maandag uit ons dak gegaan....

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Sue en Lee
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 67
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

op maandag uit ons dak gegaan....

Bericht door Sue en Lee »

Gisteren weer eens een bezoekje aan de ec gebracht.
Bij binnenkomst rond 19.15 uur meteen maar mijn kloffie uit en mijn sexy strakke rokje, truitje en hakjes aan…
Dat het in de smaak viel was wel duidelijk, ik kreeg complimentjes dat ik er lekker uitzag… :)
Het was er nog niet zo warm, maar daar zou snel verandering in komen.

Na een lekker warm bakje koffie werd ik met zachte hand op het bed gegooid en een heerlijke befbeurt van Lee stond me te wachten.
Zijn gezicht was weer heerlijk nat van mijn zeiknatte kutje… En al snel kreeg ik de heerlijke pik in mijn handen van Heterominded.
En die bleef niet alleen in mijn handen, maar verdween al snel in mijn gulzige mondje..mmmm heerlijke harde jongen heeft ie en geheel smooth fantastisch.
Ook aan de andere kant dook een lekkere stijve pik op.
Al genietend van handen aan mijn borsten, warme mond, tong en vingers tussen mijn dijen en heerlijke pikken om van te smullen kwam ik al vrij snel heerlijk klaar. Mijn lijf ging heerlijk mee op het ritme van geiligheid….
Lee maakte plaats en Heterominded nam het van hem over….omdat hij zelf ook op volle sterkte stond ging er al snel een condoompje om, even geleend hihi…en ja hoor. Hij trok me naar zich toe en zonder enige weerstand schoof die harde paal zo bij me naar binnen. Ik genoot en liet dat ook horen, ik kreunde en met gilletjes van genot neukte hij me heerlijk naar een hoogtepunt. Met nog een heerlijke harde paal afwisselend in mijn handen en in mijn mond pijpte ik de andere (complimenteuze) jongen klaar en kreeg mijn eerste geile spermalading over me heen. :P
Wat een heerlijke eerste neukbeurt was dat, H. zijn harde paal ging er met ferme stoten in en uit, tot hij yesssssss heerlijk kreunend ook klaar kwam.
Daarna ging hij in de kleren, even een condoompje halen… 1 condoom??? Neee een hele doos hahaha…hhmmm er stond me dus nog wat te wachten :lol:

Na wat bef en vingerwerk werd ik op mijn rug op het bed naar de rand van het bed getrokken, daar stond Lee met zijn harde pik klaar om door mij gepijpt te worden. Heterominded kroop tussen mijn benen en zijn inmiddels alweer keiharde pik stond paraat om me weer een heerlijke neukbeurt te geven. En terwijl ik zo heerlijk geneukt werd en ik Lee aan het pijpen was kwam er nog zo’n heerlijke man naast Lee staan, ook hij was supergeil geworden van alles wat hier gaande was en zijn mooie paal stond dan ook strak gespannen…daar had ik wel zin in en beide pikken verdwenen gelijktijdig in mijn mondje wat is dat toch supergeil… Ook Lee had wel zin in die heerlijke harde mooie paal en al snel waren we samen die lekkere pik aan het pijpen….
Om beurten die lekkere paal in ons mondje, tong over zijn ballen pik diep achter in de keel ohhh geweldig gewoon. We genoten er alle drie enorm van.
Mmmm we voelden die pik harder en harder worden en na hem flink gepijpt te hebben begon hij aardig te kreunen, ik voelde zijn ballen hard worden en in zijn pik borrelde het wat…oh jaaaa..hij gaat komennnnnnnnn!!! En dat was echt niet zo zuinig wat hij toen over me heen spoot, dikke klodders sperma spoten met een mooie straal over mijn lijf, ik droop van nek tot navel, super geillll. Ook Lee genoot van dit natuurgeweld haha…zag het met geile oogjes aan. Colin je bent geweldig lekkerrrr….
Al snel kwamen er doekjes om me weer een beetje schoon te krijgen, geen beginnen aan!! Hahaha.

En zo ging het maar door, telkens weer stond de pik van H. fier overeind en zelfs na 2x te zijn klaargekomen stond hij alweer superstijf.
Op de bank tussen twee geile mannetjes in ging ik op mijn knietjes voor H. heerlijk om dat gladde lijf te mogen verwennen en zijn pik tot diep achter in mijn keel te laten verdwijnen. Mannen eromheen die hoorbaar meegenoten. Lee zat inmiddels in de gynostoel, mijn kans om hem eens een lekkere pijpbeurt te geven en H. die me heerlijk van achteren nam.
Na een genotvolle pijpbeurt en neukbeurt maakte Lee plaats voor Ozz in de stoel. Hij nam dat aanbod graag aan en ik begon ook zijn heerlijke kale pik te trekken en voorzichtig te likken, steeds iets verder en uiteindelijk ook heerlijk diep in mijn mondje. Hij kreunde en steunde en vond het geweldig, ook zijn tepels waren erg gevoelig en dat stimuleerde hem nog meer. En wederom voelde ik dat hij op het punt van komen stond, met mijn tong langs zijn eikel en trekkend aan zijn pik begon hij steeds harder te kreunen en jawel hoor.. de explosie was weer enorm, mijn borsten onder gespoten en op de grond een waterval van de heerlijke geile vingerbeurt van H. die me tot spuitens toe klaarvingerde we kwamen zowat gelijktijdig klaar….ik kronkelde over hem heen..mannen, mannen wat een genot.

Tussendoor nog even wat gedronken, het verloren vocht weer aanvullen ;)
In de loop van de avond werd het alsmaar rustiger en uiteindelijk waren we nog met ons drietjes.
Kijkend naar een geile film waar een vrouw door meerdere mannen in alle mogelijke standjes werd genomen zaten we van elkaar te genieten. Ik liet me nog heerlijk nemen door Lee terwijl H. met zijn harde paal mijn mondje neukte.
En met een beetje glijmiddel in mijn handen de pikken van de heren lekker gemasseerd, ze waren hard en gevoelig zo te zien en te horen.
Tot slot nog een laatste ferme anale beurt gehad van H.
Genoten hebben we en met een moe maar zeker voldaan gevoel zijn we even na tienen huiswaarts gekeerd.

Het is telkens weer een enorme geile belevenis…zo’n avondje e.c.
Mannen bedankt voor het gegeven genot. Hopelijk hebben jullie net zo kunnen genieten …..
Namens Lee en mij……….kusss!!!
Laatst gewijzigd door Sue en Lee op 15 feb 2012 08:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
driekeerpotent
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: op maandag uit ons dak gegaan....

Bericht door driekeerpotent »

hoi Seu en Lee,
heb jullie 1 keer meegemaakt,maar was toen niet zo fit,wel genoten hoor,daarna jullie altijd misgelopen maar als ik dit verslag lees,wouw super om dat mee te mogen maken,alleen al hoe Seu klaarkomt is al een genot om te mogen aanschouwen,ik hoop dat ik jullie nog eens tref in de EC.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
apuleius
Leeftijd: 35
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door apuleius »

Watertandend dit stukje gelezen... erg beeldend ;-)
Sex is one of the nine reasons for reincarnation; the other eight are unimportant.
Funtower
Leeftijd: 99
Contacteer:

Bericht door Funtower »

Lang leven de echte genieters :-D

En ook al was ik er weer niet bij, toch genoten van zeer mooie beeldspraak, hij is er niet minder hard van geworden

Dag kanjers
Ber
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten