Hallo,
De gezondheid gaat goed en dus komen we toch naar EC voor ruige seks.
Zie mijn eerdere oproep.
Excuus voor de verwarring. We zijn zeer serieus en geen fakers.
Hieronder de tekst afkomstig uit de advertentie
PB-tjes worden beantwoordt.
Tot zaterdag.
Groet,
Sir Rob
Zaterdag 18 februari a.s. rond 15.30 uur zal ik met mijn subje aanwezig zijn. Wij zijn een SM-stel. Zij zal geblinddoekt beschikbaar zijn voor ruige seks.
We zullen onder meer gebruik maken van de Darkroom en het schandblok alwaar haar billen worden opgewarmd.
Een slaaf die haar wil schoon/leeglikken is welkom, zo ook een slavin om haar te verwennen of verwent mag worden door haar.
Wij komen toch, 18-02-2012, 15.30 uur
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Wij komen toch, 18-02-2012, 15.30 uur
Deze Switch zal kijken of de tijd het toelaat om er te zijn en eens kijken in hoeverre je sub
onderdanig is voor de heren om haar te laten neuken en de vraag of je er bent met je slavin!!??
onderdanig is voor de heren om haar te laten neuken en de vraag of je er bent met je slavin!!??
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Wij komen toch, 18-02-2012, 15.30 uur
ik ben het subje van Sir Rob en we zijn afgelopen zaterdag wel degelijk aanwezig geweest.
Het was spannend en erg geil!
R heeft me aangeboden aan veel mannen, het was druk. Ik heb enorm genoten van alle aandacht.
Mijn ervaring om een man te mogen neuken met een voorbinddildo vond ik helemaal geweldig! Wat een eer dat ik iemand op deze manier kon verwennen! En daar kwam ik twee keer spuitend klaar. Het stroomde als een waterval langs mijn benen.
Leuke cinema ook trouwens, met schandblok, sling en andreaskruis.
Kortom, een uitnodigende ruimte voor het ruigere werk.
Het was netjes verzorgd. En het ontvangst was enorm hartelijk, een hele vriendelijke dame gaf ons een leuke rondleiding.
En er werd zelfs aan het verzoek van R voldaan om een sm-film te draaien.
Niet dat ik daar veel van gezien overigens, ik was voornamelijk geblinddoekt en anders druk bezig met trekken en pijpen, haha!
We vinden het zeker voor herhaling vatbaar...
Groeten,
von
PS ik ben geen slavin (daarvoor heb ik teveel een eigen mening
) en ik ben niet onderdanig naar andere heren. Alles wat ik doe, doe ik voor mijn dominant. Alleen naar hem luister ik...
Het was spannend en erg geil!
R heeft me aangeboden aan veel mannen, het was druk. Ik heb enorm genoten van alle aandacht.
Mijn ervaring om een man te mogen neuken met een voorbinddildo vond ik helemaal geweldig! Wat een eer dat ik iemand op deze manier kon verwennen! En daar kwam ik twee keer spuitend klaar. Het stroomde als een waterval langs mijn benen.

Leuke cinema ook trouwens, met schandblok, sling en andreaskruis.
Kortom, een uitnodigende ruimte voor het ruigere werk.
Het was netjes verzorgd. En het ontvangst was enorm hartelijk, een hele vriendelijke dame gaf ons een leuke rondleiding.
En er werd zelfs aan het verzoek van R voldaan om een sm-film te draaien.
Niet dat ik daar veel van gezien overigens, ik was voornamelijk geblinddoekt en anders druk bezig met trekken en pijpen, haha!
We vinden het zeker voor herhaling vatbaar...
Groeten,
von
PS ik ben geen slavin (daarvoor heb ik teveel een eigen mening

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten