Wij zijn een koppel van midden 30, en na veel wikken en wegen hebben we toch het besluit genomen om hier eens naar toe te gaan. We weten niet goed wat we moeten verwachten of waar we op moeten letten. Zou iemand svp zo vriendelijk willen zijn om ons tips te geven, of om iets uit de doeken te doen wat we precies kunnen verwachten?
M&M
Eerste keer
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Eerste keer
Hoi M&M, wij zijn er sinds de opening nu 4 keer geweest en onze ervaringen zijn heel wisselend. De eerste keer hadden we op maandagmiddag afgesproken met een stel. We hebben toen ook samen met dat stel een leuke middag gehad in de cruising room. Er waren een paar mannelijke kijkers (40/50 jaar) die niet actief meededen. De tweede keer (maandagmiddag) waren we in de darkroom. Er waren twee heren (tegen de 50) die keurig afstand bewaarden en alleen toekeken. Op ons verzoek hebben we gevraagd of ze Jill wilde verwennen. De beide heren hebben haar borsten betast en haar gevingerd. Op de derde dag (weer op maandagmiddag) waren we in de cruising room. Er waren een aantal heren (1 die er de vorige keer ook bij was) en het verliep eigenlijk identiek aan de keer ervoor, ware het dan dat een van de heren Jill ook gelikt heeft. Prima!! Na afloop zijn we nog even in de filmzaal gaan zitten en kwam er een licht gekleurde keurige jonge man (hooguit 25) bij die door Jill nog even gepijpt is. Helaas moesten we toen snel weg. De laatste keer (afgelopen zaterdagmiddag) was echt een teleurstelling. Een behoorlijke aantal echt wat oudere heren (waarvan er enkelen niet al te verzorgd waren) zaten werkelijk te wachten tot er een stel of vrouw zou komen. We waren al een paar keer boven geweest, maar uiteindelijk ergens even wat gaan drinken. Toen we terug kwamen besloten om toch maar uit de kleren te gaan leek het wel of alle mannen plotseling het idee hadden dat we daar voor hun kwamen. Het was echt walgelijk. Ze stonden onmiddellijk met hun piemel in hun hand op nog geen halve meter afstand van ons vandaan zich zelf te bevredigen. Het was zo afstotelijk dat we besloten weg te gaan. We hebben het idee dat dit soort heren de bioscoop als een goedkoop alternatief voor prostitutiebezoek zien. Bovendien was het er smerig, veel rommel en nattigheid op de vloeren, terwijl het de keren ervoor zo schoon en netjes was.
Kies dus je goeie momenten uit. Het kan er erg leuk en spannend zijn. Stel je vragen ook aan de mensen die beneden in de winkel werken. Ze zijn bijzonder vriendelijk en bereid je alle informatie te geven die je wenst. Heel veel plezier
Jay&Jill
Kies dus je goeie momenten uit. Het kan er erg leuk en spannend zijn. Stel je vragen ook aan de mensen die beneden in de winkel werken. Ze zijn bijzonder vriendelijk en bereid je alle informatie te geven die je wenst. Heel veel plezier
Jay&Jill
We zijn op zoek naar spannende dingen
- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Het hangt er helemaal van af wat jullie plannen zijn.....willen jullie drukte? Kijkers? Doeners? Met zn 2en? Met zn allen?
Onze ervaring is : er is voor elk wat wils en alles kan gaan zoals jullie het willen...wij hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen in de EC!
Roos

Onze ervaring is : er is voor elk wat wils en alles kan gaan zoals jullie het willen...wij hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen in de EC!
Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
- nijntjestout69
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
hallo m&m wij zijn ook een stel die regelmatig naar Arnhem of Hilversum gaan.
wij hebben veel positive ervaringen maar het komt ook wel eens voor dat het iets minder is.
zolang jullie goed aangeven wat jullie willen of niet gebeurd er niets wat jullie niet willen.
als bv iemand op jullie afloop en je wil dat niet is nee schuden met je hoofd of nee dank je zeggen voldoende.
en als iemand daar anders over denkt zecht de rest er wel wat van (altijd een fijn iedee dat iedereen alkaar steun geeft en respecteer)
de een loopt graag met kleeren aan de ander naakt en weer een ander met lingerie.
en iedereen zijn eigen ding!
wil je juist dat iemand mee doe dan wenk je hem of haar
veel plezier
xxxnijntjestout69
wij hebben veel positive ervaringen maar het komt ook wel eens voor dat het iets minder is.
zolang jullie goed aangeven wat jullie willen of niet gebeurd er niets wat jullie niet willen.
als bv iemand op jullie afloop en je wil dat niet is nee schuden met je hoofd of nee dank je zeggen voldoende.
en als iemand daar anders over denkt zecht de rest er wel wat van (altijd een fijn iedee dat iedereen alkaar steun geeft en respecteer)
de een loopt graag met kleeren aan de ander naakt en weer een ander met lingerie.
wil je juist dat iemand mee doe dan wenk je hem of haar

veel plezier
xxxnijntjestout69
-
- Contacteer:
Beste Jay en Jill,
Ik vind het jammer dat het de laatste keer een teleurstelling is geweest.
We hebben nog een leuk gesprek gehad, voor dat jullie de 2e keer naar boven zijn gegaan.
Dat er af en toe mannen rond lopen die onze huisregels niet hanteren is zeer spijtig.
Jullie schrijven dat het erg vies was in de Cinema, dat heb ik helaas ook opgemerkt bij het schoonmaken, maar in mijn controlle rondje om 16.30u was hier nog geen spraken van.
Wij van het EroticCinema Team zouden het prettig vinden als door wat voor redenen dan ook onhygiënische situaties zich voor doen in de Cinema, dit door bezoekers aan ons gemeld wordt,
zodat wij het direct kunnen schoonmaken.
Graag ook als bezoekers zich niet aan onze huisregels houden dan kunnen wij deze mensen erop aanspreken.
We zeggen altijd iedereen komt voor de gezelligheid, en hoe gezellig dit gaat worden, ligt aan de mensen zelf.
Ik hoop jullie binnenkort weer te zien.
Mvgr. Het EroticCinema Team ( carla)
Ik vind het jammer dat het de laatste keer een teleurstelling is geweest.
We hebben nog een leuk gesprek gehad, voor dat jullie de 2e keer naar boven zijn gegaan.
Dat er af en toe mannen rond lopen die onze huisregels niet hanteren is zeer spijtig.
Jullie schrijven dat het erg vies was in de Cinema, dat heb ik helaas ook opgemerkt bij het schoonmaken, maar in mijn controlle rondje om 16.30u was hier nog geen spraken van.
Wij van het EroticCinema Team zouden het prettig vinden als door wat voor redenen dan ook onhygiënische situaties zich voor doen in de Cinema, dit door bezoekers aan ons gemeld wordt,
zodat wij het direct kunnen schoonmaken.
Graag ook als bezoekers zich niet aan onze huisregels houden dan kunnen wij deze mensen erop aanspreken.
We zeggen altijd iedereen komt voor de gezelligheid, en hoe gezellig dit gaat worden, ligt aan de mensen zelf.
Ik hoop jullie binnenkort weer te zien.
Mvgr. Het EroticCinema Team ( carla)
-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
hallo allemaal,
ik ben chris, 29 jaar en nog nooit in een sexbios geweest.
nou lijkt het me zeer spannend om een keer mee te maken.
ik vroeg me af op welke dagen het gemiddeld het drukst is en of dit overdag of savonds is.
xxx chris
ik ben chris, 29 jaar en nog nooit in een sexbios geweest.
nou lijkt het me zeer spannend om een keer mee te maken.
ik vroeg me af op welke dagen het gemiddeld het drukst is en of dit overdag of savonds is.
xxx chris
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Werkte de Cinema maar zo dat je altijd kon zeggen dat het het drukst is op woensdag middag om 15.43 uur.
Wat zou het dan een saaie bedoeling zijn.
Gelukkig is elke dag weer een verrassing met wat er gaat gebeuren.
Zo is het erg spannend wie er allemaal zullen zijn of binnenlopen, op elk moment van de dag.

Wat zou het dan een saaie bedoeling zijn.
Gelukkig is elke dag weer een verrassing met wat er gaat gebeuren.
Zo is het erg spannend wie er allemaal zullen zijn of binnenlopen, op elk moment van de dag.
chris29 schreef:ik vroeg me af op welke dagen het gemiddeld het drukst is en of dit overdag of savonds is.
xxx chris
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
-
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hey leuk stel...nijntjestout69 schreef:hallo m&m wij zijn ook een stel die regelmatig naar Arnhem of Hilversum gaan.
wil je juist dat iemand mee doe dan wenk je hem of haar![]()
veel plezier
xxxnijntjestout69
Ik ben Jericho een jong gebleven 43tiger die nieuw is op dit gebied en hetero!
ben op zoek naar een leuk stel/vrouw die ervaringen met mij wil delen.
laat eens wat horen hoe wie wat en waar.
ben gemixed surinaams/javaans/chinees altijd fris geschoren en geil.
mijn motto:alles mag niets moet!
veel liefs,
Jericho
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten