Even voorstellen: Ik en mijn vriend kennen elkaar al 56 jaar en sinds 1.5 jaar komen we gezamenlijk in de EC meest al in Amersfoort.
Een heerlijke schone veilige en gezellige plek waar we onze gezamenlijke “hobby “ ongeremd kunnen uit voeren.
Ik hang of sta altijd 60 cm bij mijn vriend vandaan dus we zijn erg close en ik kijk naar zijn ogen om, wat niet wegneemt dat ik af en toe ook een eigen wil heb.
Vanochtend waren we al wat opgewonden voor de komende dag onze gulp ging maar net dicht. Na een halve dag hard werken zijn we samen af gereisd naar Amersfoort voor een hopelijk geile middag en avond
Ik ben meer een geil doener en mijn vriend een Geile Genieter en doener. Na een poosje kwamen G & R binnen ik gewoon gekeken en mijn vriend wat gebabbeld, hij praat meer dan ik .
Na een half uurtje kwam ook Knabbel binnen, kijk dacht ik 2 vrouwen dat gaat goed. De dames gingen zich in de douche verkleden en kwamen in zeer opwindende haast niets verhullende outfit weer naar buiten, nauw dachten wij dan ook maar uit de kleren.
Samen lekker uitdagend op het grote bed plaats genomen, dat bleef gelukkig niet onopgemerkt als gauw voelde ik een warme zachte vrouwen hand om me heen en het bloed steeg naar mijn hoofd, helemaal toen ik haar warme zachte vochtige lippen om me heen voelde.
Jongens wat een genot en het bloed stouwde zich bij mij naar binnen tot ik in vol ornaat, heerlijk door de Damen werd gepijpt. Haar tong ging heerlijk langs mijn kopje ( inmiddels kop ) en toen mocht ik helemaal tot achterin en dat is zo geil zo lekker warm nat zo alles.
Ik voelde aan zijn ademhaling dat mijn vriend ook genoot van dit heerlijke spel. Maar het werd nog gekker de tweede Damen kwam er ook bij en zo werd ik het middelpunt van een cursus deep throat pijpen , wat een genot twee van die natte warme zachte monden om stebeurt om je heen, het koste me moeite om me in te houden , je moet je kruit niet te snel verschieten.
Na dat de meester van de ene Damen het een en ander beken had ging ze echt los mijn vriend heeft haar heerlijk gebeft en gevingerd tot spuitend toe, ik werd zelfs nat.
Op een ogenblik viel mijn oog op iets wat aan de locker kast hing, het leken wel twee aan elkaar gemaakte evenbeelden van mij, ik kon me daar bij niets voor stellen, echt is toch veel lekkerder dan kunst.
Mijn vriend heeft toen nog even in overleg met de eigenaresse geprobeerd om hulp in te roepen voor de attributen maar helaas geen reactie.
Inmiddels was het etens tijd dus weer in de kleren en een leuk plekje gezocht om wat te eten. In de gelegenheid waar we terecht waren gekomen werd leuke muziek gedraaid uit onze jeugd, in het gesprek kwam naar voren dat er in die tijd wel een erg leuk erotiec plaatje was waar je lekker op kon schuifelen. Je t'aime moi non plus van Serge Gainsbourg en Jane Birkin .
Knabbel maakte met mijn vriend de weddenschap, al ze dit plaatje hebben dan gaan wij schuifelen. Na wat zoeken door door de jonge dame, die hier nog nooit van gehoord had werd het toch gevonden en gedraaid. Toen kon ik weer genieten het was dat er 4 stukjes stof tussen zaten, maar ik kon de warmte van haar poesje voelen en dan op de maat van de muziek bewegen was weer genieten , ik voelde dat ze zich wat in hielde we waren nu niet in de EC.
De rest van de avond lekker bloot door gebracht en weer genoten, wat grote kleine en gekeurde collega’s gezien die ook genoten.
Aan het einde van de avond belanden we in de film zaal voor het slot akkoord. Ik werd nog even heerlijk verwend door G. die me likjes over mijn kopje gaf en me met haar hand en mond masseerde. Schuin voor me zag ik dat de meester, uit ons groepje, heerlijk werd gepijpt door zijn “ slaafje “ Dit uitzicht en de warme mond en handen brachten me tot ontlading en al mijn zaad wat al de hele dag klaar had gestaan werd met een grote ontlading via mijn kop op G haar mooie borsten gespoten HEERLIJK.
Nadat we alles weer hadden opgeruimd en schoon gemaakt, weer in de kleren en naar huis.
Mijn vriend heeft de Damens nog hartelijk bedankt ook namens mij, en de heren gedag gezegd.
En zo kwam er weer een einde aan een heerlijke dag.
Groeten Lul1
16-03-2012 Mijn vriend en ik
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
16-03-2012 Mijn vriend en ik
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten