Veel eerder klaar met het werk dan de planning was, bedoeling om alleen in de avond te gaan, naar Amersfoort.
Rond 15.00 uur stapte ik de Ec binnen het was redelijk druk allen mannen, niet mijn doel groep, maar je weet nooit wat er nog kan gebeuren.
Zoem, kijken, man
Zoem, kijken, Man en ? kon niet goed zien van af de bank , mannen in het gangetje.
Tussen de mannen in het gangetje kwam Lee te voorschijn en even daarna Sue, na een hartelijke begroeting namen ze plaats op de bank tegenover de koffie machine.
Ik zat op de andere bank. Na een paar keer Zoem kwam er een leuk jong stelletje binnen, ze gingen door naar de darkroom.
Aan de ander kant van het bed werd de bank niet allen gebruikt om op te zitten, er gebeurde daar allerlei spannende dingen.
Dat zo te zien wond mij wel op en dan ook nog wetende dat er een stelletje in de darkroom was bracht mij op het idee toch maar even daar te gaan kijken.
Zachtjes de deur open gedaan niets te zien ( donker ) in het hokje meteen om de hoek ook niet, dan zijn ze in het hokje er naast.
Ik zachtjes in het lege hokje gegaan en door het gloryhol naar binnen gekeken, ook donker maar zag toch een glip van het stelletje.
Ik zag haar arm en streelde er zacht over heen en even later stak zij haar hand door het gat en die was zoekende, gauw gulp open en de hand gegeven wat die zocht.
De hand nam mijn vriendje mee door het gat, wat snel veranderde in een Gloyhol, ik voelde een heerlijke zachte warme mond om mijn eikel en ik voelde ook dat de ontlading nabij was dus moest ik snel terug trekken om er geen klieder boel van te maken.
Was wel een dubbel gevoel je penis uit die heerlijk warme mond te moeten halen en dan lekker klaar te komen in je eigen hand.
Jonge Dame bedankt.
Na een opfris beurt in de wc weer naar de ander ruimte, daar waren Sue en Lee heerlijk met elkaar bezig en al gauw was ik er ook bij beroken , snel de kleren uit en op de bank en het bed heerlijk met Sue gespeeld, Sue het was weer Genieten met een Grote G.
Na wat handelingen van mijn kant moesten we het bed verlaten wegens water overlast, zo erg dat de kousen van Sue te drogen gehangen werden op de verwarming die op standje 5 stond.
Nu we toch naast het bed stonden vroeg ik aan Sue zullen we even in de darkroom kijken daar is nog een stel en zo liepen wij Sue, Lee en ik, lekker naakt naar de darkroom.
De Jonge Damen lag in de swing omringt door een paar mannen, we gingen er dicht bij staan aan de kant van haar hoofd
Het is dan prachtig om te zien hoe de ene Damen langzaam en teder de andere benaderd en dit beantwoord word door de ander Damen.
De twee Damens bukte zich en pijpte een jonge man naar een hoogte punt.
Waarna de twee Damens nog een supergeil hoogtepunt hadden samen.
“ Om je bek bij af te likken “
Dit alles wond mij zo op dat ik heerlijk over Sue haar buik spoot en lekker tegen tegen haar aan vreef.
Na weer een schoonmaak beurt, Sue nog even heerlijk gebeft en gevingerd en zij mij gepijpt.
Toen was het tijd om te gaan voor Sue en Lee en voor mij tijd voor een Vlaamse friet.
Na het eten terug naar de EC, erg rustig.
Om 19.55 ben ik naar buiten en toen ik na 20.10 weer naar de EC liep zag ik een stel, zij zag het bord van de EC en wilde er wel heen hij liep eerst door maar volgen haar toch de winkel in.
Leuk om dat zo te zien gebeuren.
In de Ec werd het wat drukker.
Zoem, kijken , stel Roos en Vin.
Na dat ze koffie gepakt hadden gingen ze naar de filmzaal, even afgewacht, toen ook die kant op voorzichtig gordijn opzij geen Roos te zien toen andere kant van het gordijn, staan ze vlak achter, past geheel in hun spel.
In de wc kwam ik en blonde Dame tegen de even een plasje gedaan had, en de winkel weer in ging.
Zoem, kijken, de blonde Damen met een man.
Ze keken wat rond en wilde weer gaan, ik vroeg aan haar is dit de eerste keer hier en dat was zo, dus ik ze ook even de darkroom laten zien, ze bedankt en gingen weer weg.
Ik denk als je voor het eerst de EC binnenkomt en dat alles zo ziet dat je als Damen wel even denkt oeps.
In het gangetje kwam ik Roos tegen, net verkleed, ik weet niet of ik dit wel durf zij ze met van die glim oogjes zodat ik dat niet echt geloofde.
Het is leuk om te zien hoe Vin dit allemaal regisseert en in de gaten houd van wie wat en waar.
In de film zaal werd Roos verwend door een paar jonge manen en wij toeschouwers hadden 1e klas plaatsen.In de grote zaal mocht ik nog even je mooie lichaam voelen en heb je lekker nat gevingerd, Roos sorry ik had ruzie met het condoom anders…. , en als afsluiting van deze mooie dag in de EC nog een keer lekker klaar gekomen op Roos haar mooie borsten.
Alle Dames bedankt voor de mooie en geile tijd in de Ec Amersfoort.
Groetjes Jan1
04-05-2012
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 59
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
04-05-2012
Mens durf te leven
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
Je leeft maar heel kort
Maar een enkele keer.
En als je straks anders wilt kun je niet meer.
Mens durf te leven
Laten Genieten en Genieten.
- Sue en Lee
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: 04-05-2012
Helemaal mee eens Jan1.....
Een erg geslaagde middag was het weer.
Allemaal bedankt voor de geile en gezellige bijdrage.
Sue en Lee
Een erg geslaagde middag was het weer.
Allemaal bedankt voor de geile en gezellige bijdrage.
Sue en Lee
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 04-05-2012

Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten