Wij zijn een erotisch sexueel georienteerd stel van middelbare leeftijd, dat graag wil genieten van het mooie in het leven en houden van de vele kicks die ons leventje dan ook te bieden heeft zoals ook o.a. de spanning die de sex bioscopen met zich mee kunnen brengen.
Soms kondigen we ons van te voren aan, maar ook wippen we graag zo nu en dan eens even spontaan binnen.
Zij is een goedlachse spontane vrouw, stijlvol en in de juiste omgeving zo nu en dan supergeil, ze komt graag in contact met hygienische goed verzorgde jonge mannen voor zowel een sociaal contact als ook om lekker mee te kunnen spelen zo zij dat wil.
Hij speelt graag mee, en is tevens het waakhondje voor haar.
Nieuw Stel stelt zich voor
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Nieuw Stel stelt zich voor
Mens zijn voor een Mens
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Nieuw Stel stelt zich voor
Hallo Siemstel,
Ik weet niet of jullie gezien hebben dat wij vanavond een stellenavond hebben, dit is een druk bezochte avond die maandelijks terugkeerd en de berichten liegen er niet om.
Vorige maand was het wederom weer een gezellige boel, en werden de "speeltjes" goed gebruikt, word u al nieuwsgierig? kom het dan beleven in ons filiaal in Arnhem.
Vanavond zal ik er weer zijn met alle gastvrijheid die ik kan geven, hapje en drankje staan klaar!!jullie kunnen volop gebruik maken van onze faciliteiten, en wij stellen wederom leuke sexspeeltjes ter beschikking.
Er zijn nog een paar plaatsen vrij, meld je snel aan, http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=201
Wij willen een beperkt aantal stellen toelaten, het zal weer een gezellige avond worden.
Groetjes,
Carla van Het EroticCinema Team.
Ik weet niet of jullie gezien hebben dat wij vanavond een stellenavond hebben, dit is een druk bezochte avond die maandelijks terugkeerd en de berichten liegen er niet om.
Vorige maand was het wederom weer een gezellige boel, en werden de "speeltjes" goed gebruikt, word u al nieuwsgierig? kom het dan beleven in ons filiaal in Arnhem.
Vanavond zal ik er weer zijn met alle gastvrijheid die ik kan geven, hapje en drankje staan klaar!!jullie kunnen volop gebruik maken van onze faciliteiten, en wij stellen wederom leuke sexspeeltjes ter beschikking.
Er zijn nog een paar plaatsen vrij, meld je snel aan, http://www.eroticcinema.nl/Agenda.html?id=201
Wij willen een beperkt aantal stellen toelaten, het zal weer een gezellige avond worden.
Groetjes,
Carla van Het EroticCinema Team.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten