spermaslet
spermaslet
Mannen,
Ik ben al twee dagen zo geil, mijn kutje moet echt even goed doorgeneukt worden door zoveel mogelijk grote pikken die me ook heerlijk onderspuiten. Ben erg spermageil en vindt het heerlijk om jullie warme zaad all over te krijgen. Dus mannen met grote pikken kom maar op morgen... hmmmmm.
X Wanda
Ik laat morgen de tijd weten.
Ik ben al twee dagen zo geil, mijn kutje moet echt even goed doorgeneukt worden door zoveel mogelijk grote pikken die me ook heerlijk onderspuiten. Ben erg spermageil en vindt het heerlijk om jullie warme zaad all over te krijgen. Dus mannen met grote pikken kom maar op morgen... hmmmmm.
X Wanda
Ik laat morgen de tijd weten.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: spermaslet
wanda, is dit serieus? Ik wil je graag komen verwennen. Geef me door wanneer je beschikbaar bent
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Zeg maar wanneer en hoe laat dan kunnen we je probeem wel oplossen. 

Ja mannen, mijn oproep is serieus ik kijk de files even aan en ga dan richting amserfoort.[quote="Wanda"
X Wanda
Ik laat morgen de tijd weten.[/quote]
X Wanda
Ik laat morgen de tijd weten.[/quote]
supergeil
hey wanda kan je niet vandaag komen?
hey wanda kan je niet vandaag komen?
- P.S
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Tof dat je komt en ik hoop daarom ook dat je meerder malen gaat komen... Letterlijk / figuurlijk...
Ik weet niet of ik het ga redden vandaag maar wens je onwijs veel plezier toe! Enjoy!!

Ik weet niet of ik het ga redden vandaag maar wens je onwijs veel plezier toe! Enjoy!!
Hallo mannnen.
Ik heb even de filemeldingen bekeken. Ik kom uit haarlem en de a10 en de a1 staan helemaal vast. Ik wacht de files even af hou het forum maar in de gaten.
X Wanda
Ik heb even de filemeldingen bekeken. Ik kom uit haarlem en de a10 en de a1 staan helemaal vast. Ik wacht de files even af hou het forum maar in de gaten.
X Wanda
laat maar weten en ik zal er zeker zijn
Hmm heb wel zin in jou. Ben er as donderdag 25 juni rond 13:00, zin om ook te komen ?
Gr
John
1.72, geen bbs, 85kg
Gr
John
1.72, geen bbs, 85kg
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
JvD schreef:Hmm heb wel zin in jou. Ben er as donderdag 25 juni rond 13:00, zin om ook te komen ?
Gr
John
1.72, geen bbs, 85kg

Gebruikers op dit forum: Eroticcinema A'foort en 15 gasten