Naakt lopen met een stijve

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Bizoeker
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Naakt lopen met een stijve

Bericht door Bizoeker »

Hallo,

Ik ben een paar keer op de naaktdag geweest en vind dit echt helemaal te gek. Allen het idee om met een stijve pik door de cinema te lopen en de gedachte dat anderen er naar kijken maakt me heel geil. Vaak heb ik dan een cockring om met leren riempjes om m'n (geschoren) ballen; dat maakt m'n pik nog groter en houdt 'm langer stijf. Ander voordeel is dat het veel langer duurt voor ik klaarkom...
Laatst ging ik even koffie pakken en ik merkte dat ik daar stond met een enorme lul. Zag mezelf staan zogezegd. Geweldig opwindend!
Ik begin altijd in de hetero cinema en ga dan liefst op de voorste rij met mezelf zitten spelen. Het nadeel is dat je niet kunt zien wat er achter je gebeurt. Als m'n lul dan goed overeind staat ga ik een rondje lopen. Ik merk dat er dan -soms gretig- naar m'n harde paal gekeken wordt. Dan vind ik het geil om me in de darkroom tussen pijpende en soms neukende mannen te begeven en een pik uit te zoeken om heerlijk lang aan te zuigen.
De laatste keer kwam ik iemand tegen met wie het op een of andere manier wel klikte; eerst speelden we wat in de cinema; ik pijpte hem terwijl hij naast mij stond; ik zat. Daarna gingen we naar de darkroom. Vervolgens hebben we heel lang op het bed in de hoek met elkaar liggen spelen. Pijpen, trekken, strelen en zelfs tongzoenen. hmmm. Vonden we duidelijk allebei erg geil. We zijn heerlijk klaargekomen......
En daar bleef het niet bij. Nadat we allebei een beetje waren bijgekomen gingen we in de 'hal' naast elkaar op de bank zitten. Ik speelde met m'n pik en die werd langzaam weer stijf. Hij pakte hem vast en ik ik reikte - uiteraard- naar zijn pik. Ook die groeide. We trokken elkaar af en kwamen allebei nog een keer.
Na zo'n avontuur rijd ik heel voldaan weer naar huis. Te gek zo'n cinema waar dit allemaal kan en waar ik (met vele anderen) mijn perverse lusten kan uitleven zonder dat ik er iemand mee lastig val!

Bizoeker
edwin
Geaardheid: homo
Leeftijd: 44
Contacteer:

Re: Naakt lopen met een stijve

Bericht door edwin »

Geil verhaal, ben niet echt exbio maar naakt rondlopen is wel supergeil ja. Kun je daar ook op blote voeten lopen, dan ben je pas echt naakt. Of is het raadzaam toch iets aan te doen?
Bizoeker
Contacteer:

Bericht door Bizoeker »

Je kunt er best op blote voeten rondlopen. Maar de sfeer is zo geil dat er soms wat wordt rondgespoten.... ;)
chance22
Contacteer:

Bericht door chance22 »

en ze komen van de winkel tussendoor ook kijken of alles er nog netjes uitziet, zo niet worden daar de nodige dingen aan gedaan.
driekeerpotent
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door driekeerpotent »

Bizoeker schreef:Hallo, Ik kan me een heel eind vinden in je belevenis,alleen dat zoenen moet ik dus niets van hebben,het gaat mij om een lekkere kale stijve lul,en dat in de hetero bios opgeilen en dan rondlopen is ook mijn ding,ik wil je ook pijpen maar dan wel safe,en dat doe ik dan het liefst in de heterobios zodat andere het goed kunnen zien.

Ik ben een paar keer op de naaktdag geweest en vind dit echt helemaal te gek. Allen het idee om met een stijve pik door de cinema te lopen en de gedachte dat anderen er naar kijken maakt me heel geil. Vaak heb ik dan een cockring om met leren riempjes om m'n (geschoren) ballen; dat maakt m'n pik nog groter en houdt 'm langer stijf. Ander voordeel is dat het veel langer duurt voor ik klaarkom...
Laatst ging ik even koffie pakken en ik merkte dat ik daar stond met een enorme lul. Zag mezelf staan zogezegd. Geweldig opwindend!
Ik begin altijd in de hetero cinema en ga dan liefst op de voorste rij met mezelf zitten spelen. Het nadeel is dat je niet kunt zien wat er achter je gebeurt. Als m'n lul dan goed overeind staat ga ik een rondje lopen. Ik merk dat er dan -soms gretig- naar m'n harde paal gekeken wordt. Dan vind ik het geil om me in de darkroom tussen pijpende en soms neukende mannen te begeven en een pik uit te zoeken om heerlijk lang aan te zuigen.
De laatste keer kwam ik iemand tegen met wie het op een of andere manier wel klikte; eerst speelden we wat in de cinema; ik pijpte hem terwijl hij naast mij stond; ik zat. Daarna gingen we naar de darkroom. Vervolgens hebben we heel lang op het bed in de hoek met elkaar liggen spelen. Pijpen, trekken, strelen en zelfs tongzoenen. hmmm. Vonden we duidelijk allebei erg geil. We zijn heerlijk klaargekomen......
En daar bleef het niet bij. Nadat we allebei een beetje waren bijgekomen gingen we in de 'hal' naast elkaar op de bank zitten. Ik speelde met m'n pik en die werd langzaam weer stijf. Hij pakte hem vast en ik ik reikte - uiteraard- naar zijn pik. Ook die groeide. We trokken elkaar af en kwamen allebei nog een keer.
Na zo'n avontuur rijd ik heel voldaan weer naar huis. Te gek zo'n cinema waar dit allemaal kan en waar ik (met vele anderen) mijn perverse lusten kan uitleven zonder dat ik er iemand mee lastig val!

Bizoeker
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
tantris
Leeftijd: 65
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door tantris »

Ik kan mij dit heel goed voorstellen , naakt met anderen en je zelf mogen zijn, geil met een stijve pik met anderen te delen. En laten gebeuren wat er mag en kan .. Elke dag wel !!!. Aleen het moet toch echt wel warmer worden . ;)
edwin
Geaardheid: homo
Leeftijd: 44
Contacteer:

Bericht door edwin »

Dan ga ik zeker eens lekker naakt rondlopen op een naaktdag, kijken wat er zoal voorbijkomt. Zelf geil ik op mooie geschoren pikken en ballen, dan is alles lekker glad en heerlijk om te pijpen. Heb zelf ook geschoren ballen en pik en neukkloof. Schaamhaar en borst haar niet helemaal glad, maar tondeuze kort zullen we maar zeggen. Mocht er ergens wat nattigheid liggen, dan is dat niet erg. Eerder geil. Kom ook wel eens in sauna Thermos en daar is het soms best glibberig. Maar gelukkig kun je daar snel ff douchen dan is alles weer schoon.
peterpeter
Leeftijd: 35
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door peterpeter »

Hmmm, lekker geil om te lezen en heel herkenbaar, ook als er geen naaktdag is georganiseerd. Het liefst ga ik ook direct naakt vooraan zitten in 1 van de filmzalen. Tijdje met mezelf spelen en evt al wat contact met anderen.

Na een tijdje met een stijve pik de zaal uit en dan naar de darkroom voor meer actie. Soms gebeurt er al wat en sluit ik daarbij aan en soms wacht ik gewoon bij het schandblok. Voorover gebogen, billen beetje naar achteren gestoken en het duurt nooit lang voor er een hand komt om te voelen en meer…. En een mooi uitzicht op de glory holes voor het geval dat.

Ik vind vooral het lekker om betast te worden door iemand (of meerderen) die hun kleren nog aanhebben terwijl ikzelf naakt ben. Ik op m’n knieen, de broek van die ander losmaken, pik eruit wurmen en hard maken. Tijdens mijn laatste bezoek aan de EC zat ik samen met een andere naakte man de pikken van 2 andere mannen om en om te bewerken. Die andere man kwam nogal snel klaar en ging weg. Ik heb het werk afgemaakt en het zaad van beide heren op m’n gezicht laten spuiten. Toen even papiertje erbij om het weg te vegen toen er een pik door een glory hole werd gestoken. Ik heb eerst even die vent opgegeild door met mijn bilnaad tegen z’n pik aan te wrijven en toen opnieuw pijpen. Terwijl ik bezig was kwam er iemand naakt binnen en ging op zijn rug op het bed liggen. Ondertussen vertrok de man uit het hokje van de glory hole. Ik ben toen naar het bed gelopen en in standje69 boven die andere man gaan liggen om elkaar te pijpen. Mijn pik verdween in zijn gulzige mond terwijl mijn mond gevuld was met zijn pik. Opeens voelde ik dat ik voorzichtig gevingerd werd in mijn kontje en hierna werd m’n kontgaatje gelikt. Was dat die man van de glory hole? Na een tijdje hield ik het niet meer en spoot mijn zaad over de buik van de man die nog op de matras lag. Ik rolde opzij en de man uit de glory hole (?) ging door met pijpen van de man op de matras terwijl hij zichzelf aftrok. Gelijktijdig kwamen de heren grommend klaar. Een van mijn geilste ervaringen in de EC.
Bizoeker
Contacteer:

Bericht door Bizoeker »

Ben vorige week weer in Hilversum geweest. Hoewel het geen naaktdag was liepen er toch wat mannen naakt rond. Het lijkt wel of dit meer 'normaal' wordt. Zelf heb ik niet alles uitgetrokken, maar wel loop ik dan een groot deel van de tijd met m'n (harde) pik uit m'n broek. In de dark room zat iemand naakt op z'n knieen een ander te pijpen. Naar gekeken en met mezelf gespeeld. Later in de heterozaal een man gespot met motorjas. Eerst zat ie in de hoek met zichzelf te spelen, maar later schoof ie wat stoelen op. Ik stond in het gangpad en speelde met mezelf. Toen de man zo dichtbij kwam zitten bood ik hem m'n pik aan. Zijn mond op de goede hoogte... hij begon direct stevig te zuigen. Vanachter het raampje van het gordijn-hokje keek er iemand naar ons. Hij speelde met zichzelf, dat was ik door de gaten goed zichtbaar. Voor in de zaal zat een vrij jonge jongen die gepijpt werd door een iets oudere man. De jongen trok steeds meer uit en een mooi strak lichaam kwam tevoorschijn. Hij liet zichzelf prettig zien.
Na een tijdje kwam ik klaar. De man die me zoog bleef maar doorgaan; hij wilde blijkaar tot de laatste druppel. Nou die kreeg ie ook en met plezier!
Dit vind ik dus uitermate geile situaties. Dit is wat ik zoek en vind in de EC. Een geile sfeer waarin iedereen weet waar het ons om gaat. Spelen, geil zijn en uiteindelijk lekker klaarkomen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten