SEKS ORGIE & GANG-BANG MIDDAG
-
- Contacteer:
SEKS ORGIE & GANG-BANG MIDDAG
Hallo Geile Mensen ( mannen & vrouwen )
A.S Dinsdag 22 mei ben ik weer in 2 EC s'middags in Amersfoort van 12.00 uur tot 16.00 uur
en s'avonds in Hilversum van 19.00 uur tot 22.00 uur
Ik hoop dat jullie dan komen om er een heel geil feestje er van te maken . ik zal zeker mijn best doen en ik heb er nu al zin in
ik ge dit weekend kamperen met de camper dus er zal weinig seks wezen dit weekend , dus als ik dinsdag los gelaten word gaan alle remmen los bij mij
dus als ik jullie was dan zal ik maar , dat heerlijke zaad gaan opsparen , want de gene die komt moet mij meerdere keren verwennen met die neuk staaf
elk gaatje moet gevuld worden , maar dan ook elk gaatje , en de befkonings ......ik hoop op jullie he
ik wil spuitend en gillend klaar komen . vingere kan ik zelf maar mezelf likken niet , dus komen he
nou hoop jullie met deze tekst over de drempel te krijgen dat jullie komen , dan zal ik ook dinsdag komen .... hihihihi
xxxxxxjes WENDY SOMER
A.S Dinsdag 22 mei ben ik weer in 2 EC s'middags in Amersfoort van 12.00 uur tot 16.00 uur
en s'avonds in Hilversum van 19.00 uur tot 22.00 uur
Ik hoop dat jullie dan komen om er een heel geil feestje er van te maken . ik zal zeker mijn best doen en ik heb er nu al zin in
ik ge dit weekend kamperen met de camper dus er zal weinig seks wezen dit weekend , dus als ik dinsdag los gelaten word gaan alle remmen los bij mij
dus als ik jullie was dan zal ik maar , dat heerlijke zaad gaan opsparen , want de gene die komt moet mij meerdere keren verwennen met die neuk staaf
elk gaatje moet gevuld worden , maar dan ook elk gaatje , en de befkonings ......ik hoop op jullie he
ik wil spuitend en gillend klaar komen . vingere kan ik zelf maar mezelf likken niet , dus komen he
nou hoop jullie met deze tekst over de drempel te krijgen dat jullie komen , dan zal ik ook dinsdag komen .... hihihihi
xxxxxxjes WENDY SOMER
Laatst gewijzigd door WENDY SOMER op 26 mei 2012 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: WENDY SOMER SEKS ORGIE & GANG-BANG MIDDAG dinsdag 22 MEI
helemaal geen leuke ideeen of vragen , of durven jullie alleen maar prive berichten te sturen
daar heb ik er nu al 11 van.
xxxxxxxjes
xxxxxxxjes
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 22
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik zou wel lekker willen spuiten over die lekkere tieten van je !
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
een dp lijkt me wel geil om te doen wendy, en dat je dan tegelijkertijd iemand lekker diep pijpt.WENDY SOMER schreef:helemaal geen leuke ideeen of vragen , of durven jullie alleen maar prive berichten te sturen
xxxxxxxjes
leuk geil idee ??
of een dubbele pentratie, 2 in je lekkere kutje hoe sta je daar tegnover....wel eens gedaan???
heb je nog verassingen van jezelf in petto in amersfoort???
gr. j.
Wendy is op zich al een verrassing toch? Heb weer zin in je!
xx
xx
-
- Leeftijd: 39
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi wendy,
Kun je spuitend over mij heen komen dan morgen, lijkt me bijzonder geil!
Kus jason
Kun je spuitend over mij heen komen dan morgen, lijkt me bijzonder geil!
Kus jason
-
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
hallo Wendy ben van plan om morgenmiddag te komen
is het druk op zo,n middag?
komen er meer vrouwen?
en het lijkt me ook heerlijk om je met de vorige vragen steller te dp en
gr Pieter
is het druk op zo,n middag?
komen er meer vrouwen?
en het lijkt me ook heerlijk om je met de vorige vragen steller te dp en
gr Pieter
-
- Contacteer:
hoi hoi
even een antwoord op wat vragen , of het druk word , ik hoop het wel maar de laatste tijd is het niet meer druk , weet ook niet waarom ....... en morgen denk ik dat het te lekker weer is dus ik ben benieuwd
of er ook andere dames zijn , ja vaak wel , die komen mij dan helpen , maar je weet het nooit van tevoren ..... hopen maar toch.
of ik er zin in heb .... ja wat denk jezelf , loop de minuten al aftetellen ........haha TUURLIJK HEB IK ZIN... die man kent mij niet denk ik die die vraag heeft gesteld .
DP ja ben er gek op , maar niet iedereen kan dat , en ik moet dan echt geil zijn , en daar kunnen jullie voorzorgen ...........
nou tot morgen , ik hoop het dat jullie komen
xxxxxxxxxjes
even een antwoord op wat vragen , of het druk word , ik hoop het wel maar de laatste tijd is het niet meer druk , weet ook niet waarom ....... en morgen denk ik dat het te lekker weer is dus ik ben benieuwd
of er ook andere dames zijn , ja vaak wel , die komen mij dan helpen , maar je weet het nooit van tevoren ..... hopen maar toch.
of ik er zin in heb .... ja wat denk jezelf , loop de minuten al aftetellen ........haha TUURLIJK HEB IK ZIN... die man kent mij niet denk ik die die vraag heeft gesteld .
DP ja ben er gek op , maar niet iedereen kan dat , en ik moet dan echt geil zijn , en daar kunnen jullie voorzorgen ...........
nou tot morgen , ik hoop het dat jullie komen
xxxxxxxxxjes
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Nou geile ideeën zeker, ga met Jason mee, spuit graag over mij heen dan doe ik dat graag terug. De vooruithielp vind ik toch ook geil. Jou spuitend laten komen ook, en deepthroat pijpen is altijd meegenomen.
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Vooruithielp is natuurlijk glory hole met dank aan autocorrect
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten