Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
vaarman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Siemstel komt op de jongerendag van 1 juni

Bericht door vaarman »

Ik zie haar al zo met haar voeten de pik van Patrick bespelen... terwijl ze haar benen zo naar buiten buigt spant haar strakke broekje zich verder aan en vraagt het ritsje om een stukje geopend te worden... hmmmm...

Ik zit achter haar, mijn handen bewegen zich van haar harde tepels naar onderen... richting haar broekje.... op zoek naar een ritsje.... het koude stukje metaal tussen mijn vingers beweeg ik neer...
Ik voel de warmte van haar poesje opstijgen langs mijn hand palm.... en geef haar even de tijd om te wennen.... Eén hand gaat terug naar haar borsten... de andere blijft in de buurt van het ritsje... wachtend op een bevestigende blik....
Patrick Nice
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Patrick Nice »

mmmmm, ik wordt door haar gewenkt en ze wijst me naar haar schoenen. Op mijn knieen pak ik eerst haar rechterschoen en wrijf die teder tegen mijn wang en vervolgens lik ik de schoen haar al geil aankijkend en neem die enorme 12cm naaldhak lekker in mijn mond om vervolgens die hak op mijn geil opwindende harde tepel te prikken. Dik ook zo met de andere schoen en vervolgens neuk ik mijn paal tussen die geile schoenen todat ik het teken krijg dat ik haar schoenen uit moet doen.
Nu haar schoenen uit zijn ga ik een voor een haar tenen likken en afzuigen. Ook lik ik haar hele onderkant, hak, bovenkant en vervolgense tot aan haar enkels. Op mijn knieen voor haar zittend mag ik vervolgens mijn luk tussen haar voeten leggen en heer masseren haar tenen en voeten mijn kloppende en glimmende paal. Vooral haar snoezelige teentjes die mijn staaf en eikel verwennen, zaaaaaalig.
Vervolgense komen siemstel(M) en vaarman er met hun kloppende staaf bij en ik help die twee heerlijke stijve pikken ook tussen haar geile voetjes te stoppen. De aanraking van elkaars drie heerlijke pikken maakt ons enorm geil en we gaan ons lustig tegelijkertijd op elkaars tepels werpen. De voeten blijven echter tussen haar voeten. Na een tijdje geeft siemstel(V) aan alleen weer mijn lul tussen haar voetjes te willen hebben. Het kan natuurlijk ook dat ze wil dat we naast elkaar gaan liggen en samen de twee ladingen (of wel meer ladingen vanwege de omstanders) over onze borst laten spuiten.....................
Gaat dit werkelijkheid worden of is het allemaal keep on dreaming?
Terwijl haar voeten haar werk doen heb ik de pik van siemstel(M) in mijn rechterhand en de staaf van vaarman in mijn linker. Tegelijkertijd wordt mijn rechter tepel heerlijk door siemstel(M) onder handen genomen met vingers, lippen en tong en aan de andere kant doet vaarman hetzelfde met mijn linker tepel.
Siemstel en vaarman willen al graag een keer klaarkomen en jij geeft aan waar. het kan over mijn borst of bijvoorbeeld tussen en over mijn voeten.
kingp
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door kingp »

Jammer dat ik er niet in voorkom.....
Patrick Nice
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Patrick Nice »

he kingp, jouw pik mag ook lekker meedoen hoor :D
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Kingp : Voor driekwart is de outfit voor haar onder de fantasie van de heren al in wording met de daarbij behorende make-up.
Vaarman houd hiervan een verslagje bij.

Nu zijn de wensen aan bod, mocht je komen en heb je een speciale wens schrijf hem dan hier uitgebreid op dit topic weer, zodat een ieder al van de voorpret kan gaan genieten.
Dit geld natuurlijk ook voor alle andere mensen die morgen komen.
Want dan heb je meer kans dat uiteindelijk morgen jou fantasie werkelijkheid gaat worden en dat we het daar dan samen allemaal naar ons zin zullen hebben.

Zij kiest morgenochtend welke wensen/fantasieen van jullie op haar de meeste indruk maken, zodat ze zich dan misschien wel op 1 van jullie wensen gaat voor bereiden.

Dus laat je gaan, en volg de mensen van hierboven die het voortouw al reeds hebben genomen.
Wij kijken er naar uit ;)
Mens zijn voor een Mens
kingp
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door kingp »

Klinkt goed siemstel! Zie al een hoop
Moois en geils voorbij komen... Outfit heb ik de wensen wel gemeld denk ik! Make-up! Geil fel rood! Op lippen en op nageltjes... Mooi! Fantasie!! Hoop dat ze iemand uitkiest( mij mij mij... )Die haar mag ontdoen van een aantal kleding stukken!! Diegene mag haar dan het eerst keuren, voelen masseren vingeren kutje laten spuiten... Dan zal ze als tegenprestatie moeten pijpen! Als ze dan lekker op dreef is komt de rest erbij. Dan lekker iedereen pijpen , laten neuken en haar een geile sperma douche geven!!

Tot morgen!!
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Ik lig op mijn rug op het matras. Armen langs mijn lichaam. Vol verwachting klopt mijn pik... Ik hoor het geklik van hakken achter me. Ik hoor ze, ik zie niks. Het geklik wordt langzamer, en klikt heel dicht bij nu. Het matras kraakt, alsof er iemand op het bed klimt. Ik durf niet te kijken maar ik voel het wel warm worden bij mijn hoofd. Dan zie ik twee donkere benen gehuld in lange kousen aan weerszijden van mijn gezicht verschijnen. Ik voel de warmte toenemen.

Het wordt donkerder boven mijn hoofd, de geur van latex dringt mijn neus binnen. Langzaam, heel langzaam wordt het donker voor mijn ogen. Het opgewarmde latex van haar slipje bedekt nu mijn gezicht. Ik kan nergens heen zo blijft ze even zitten en veert even op om mij te voorzien van de broodnodige zuurstof om vervolgens weer neer te vleien op mijn gezicht. Ik durf me niet te verzetten, bang dat de geur van latex het enige is dat ik ooit zal ruiken. Ik wil me ook niet verzetten...

Haar dijen klemmen om mijn oren en toch hoor ik in de verte een kreun uit haar mond komen. Ik hoor een geluid nu... zzzzip.. het geluid van een ritsje. Ik voel de warmte ontsnappen en door haar bekken te kantelen duwt ze zomaar mijn neus tegen haar natte kutje aan... Zuurstof gebrek in mijn hoofd.... een bloedoverschot in mijn veel te harde pik. maar ooh wat is het lekker....
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Gezien het aantal kijkers op dit topic zou het best wel eens druk kunnen worden morgen, en zal de airco in het pand toch wel moeten worden opgeschakeld vermoeden wij.
Dus mochten er nog mensen zijn met veel fantasie laat hier wat van je horen nu jou fantasie misschien nog omgezet kan worden naar de werkelijkheid voor morgen.
Want over ongeveer 20 uurtjes komt ze er aan Afbeelding en gaat dan de speeltuin in Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Re: Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Bericht door Siemstel »

We zijn weer thuis van een drukke maar leuke EC dag, (hier Roos van Siemstel) Heerlijke geile mannen ontmoet, Kingp leuk je ontmoet te hebben en ik 'lust' je de volgende keer rauw ;) Nelisss hoop dat je een leuke ervaring hebt gehad, Tijmen ik hoop je de volgende keer weer te ontmoeten het was heerlijk met je... William bedankt voor je komst en niet te snel spuiten de volgende keer!
En de rest Vaarman etc, die waren te vroeg en met het eerdere koppel al aan de gang geweest, maar hoop jullie de volgende keer in het echie te treffen, want nu hebben anderen de slotjes van de schoenen los moeten maken.
Alle mannen die ik vergeten ben of de naam niet weet, bedankt voor de geile middag en avond.
Dikke kus van Roos xxx
Laatst gewijzigd door Siemstel op 06 jun 2012 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Meen je dat nou??? Ik ben jullie dus gewoon misgelopen???? Ik was en meerdere trouwens echt in de veronderstelling dat het eerste stel Siemstel was!

Verwarring alom dus. Ook lange kousen. Zwart haar ook.

Balen zeg! Volgende keer beter! Tot snel dan maar
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten