hoi
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: geil jong stelletje tussen 12 en half 1 willen veel pikk
Ik kan er om 12:30 zijn ... ik kijk ernaar uit!!
-
- Contacteer:
Dit klinkt supergeil toch? Alleen hebben ze mij altijd geleerd dat als iets te mooi lijkt om waar te zijn dat het ook meestal niet is. 

-
- Contacteer:
Klopt ... maar ze hebben mij ook geleerd: wie niet waagt die niet wint.
Ik heb al teveel in diverse EC's meegemaakt om te weten dat het ook wel degelijk waar kan zijn!
Ik heb al teveel in diverse EC's meegemaakt om te weten dat het ook wel degelijk waar kan zijn!

-
- Contacteer:
... mmm ... en het was waar!
Wat een heerlijke geile meid met grote volle borsten, een kletsnatte kut, een pijpgraag mondje en vaardige handen!
Ze bleven maar kort, maar gelukkig was ik 1 van de eerste die ze lekker pijpte en mocht ik als eerste heerlijk over haar gezicht en borsten spuiten. Een heerlijke lading!! Jammer dat de andere mannen haar niet konden geven wat ze wilde ... anders was ze zeker langer gebleven!!
Als je dit leest ... lekker ding ... bedankt! ... en hopelijk proberen jullie het nog een keer ... of eens in een andere EC ... ik kom in alle drie ... en mijn zaad is er altijd voor je!!
xxx
Wat een heerlijke geile meid met grote volle borsten, een kletsnatte kut, een pijpgraag mondje en vaardige handen!
Ze bleven maar kort, maar gelukkig was ik 1 van de eerste die ze lekker pijpte en mocht ik als eerste heerlijk over haar gezicht en borsten spuiten. Een heerlijke lading!! Jammer dat de andere mannen haar niet konden geven wat ze wilde ... anders was ze zeker langer gebleven!!
Als je dit leest ... lekker ding ... bedankt! ... en hopelijk proberen jullie het nog een keer ... of eens in een andere EC ... ik kom in alle drie ... en mijn zaad is er altijd voor je!!
xxx
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Jullie komen vast nog wel eens langs... 

Dikke XL paal
Re: hoi
hilversumstel,
jammer dat ik jullie gemist heb, misschien een idee om morgen ook naar de jongerendag te gaan, kunnen we met zijn allen er een gezellig feestje van maken??
groetjes
jammer dat ik jullie gemist heb, misschien een idee om morgen ook naar de jongerendag te gaan, kunnen we met zijn allen er een gezellig feestje van maken??
groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten