Duidelijkheid aan de mannen (niet alle)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
geertje
Geaardheid: bi
Contacteer:

Duidelijkheid aan de mannen (niet alle)

Bericht door geertje »

Dit bericht is bedoelt voor mannen die mij een pb sturen ,waarin ze beweren dat ik fake ben. (dus niet alle mannen)

Laat ik ff voor de duidelijkheid zeggen dat ik echt ben.
Met alles erop en eraan.

Als ik een oproep plaatst zeg ik bewust 2 dagen en geen tijd, dit doe ik omdat ik niet altijd een begeleider bij me heb.
Ik kom voor me eigen plezier,en niet voor jullie behoefte,zou zeggen ga dan naar de hoeren.
Ik baal hiervan,ik ben geen stortplaats waar je afval kunt dumpen.

Degene die mij een pb sturen, stuur ik een pb terug met wat het wordt.
Dus als ik niet kan door prive,heb je pech als jullie staat te wachten.
Want als ik jullie geen pb heb gestuurd,betekend dat dus dat ik niks van jullie wil,jullie mogen alleen toe kijken.

Laat dit voor jullie duidelijk zijn.
macey
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Duidelijkheid aan de mannen (niet alle)

Bericht door macey »

Mooi omschreven :D

En als het fake is kun je dat al heel vaak in de tekst afleiden, en bij jou is dat niet het geval :)

En indd als je echt wilt neuken moet je maar naar de hoeren gaan

Groet
FemSubSletje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door FemSubSletje »

En volgens mij heb je jezelf ook al meer dan bewezen door een aantal keren een leuke middag/avond te beleven in de cinema met een aantal mede bezoekers.

Maar helaas is het zo dat er mannen zijn die niet helemaal begrijpen waar wij voor komen en waar zij voor dienen :lol: :lol: :lol:
Wij dames alleen komen er voor ons genot, en daar mogen jullie van meegenieten en "gebruik" van maken als je mazzel hebt. Maar het gaat ons ff lekker egoistisch wel om ons genot. Wij vinden het heerlijk om met meerdere mannen sex te hebben. Dus niet alleen maar om jullie ff klaar te pijpen en dan zelf met een kaakverkramping en een droge ongebruikte kut thuis te komen. We willen samen met de heren ( lees duidelijk; heren!!! ) lekker genieten. Dan pijpen we ze graag en worden wij ook graag lekker gelikt, en daarna over op heerlijke geile sex in welke gaatjes dan ook. Ik ben een fan van beide gaatjes, maar kan natuurlijk niet oordelen over of spreken voor Geertje :P

Dat is de hele opzet van een geile middag met dames en heren. Tenzij anders aangegeven door bewuste dame of stel natuurlijk.
Maar heren, oordeel niet over mensen of zaken waar je geen bewijs van hebt. Kijk verder dan je neus en pik lang is. En denk niet alleen pikgericht aan jezelf. Hou maar in je achterhoofd en koppie; hoe meer je geeft, des te meer krijg je er voor terug :D
Hoe geiler je een dame maakt, des te meer ze doet en wil en tekeer gaat.
En uiteraard hou het safe, netjes, gezellig en respectvol naar iedereen en lokatie.

En heren, het is natuurlijk ook logisch dat als Geertje een bericht hier neer zet waar je met een pb op kan reageren en zij zo'n 50 reacties krijgt.....natuurlijk niet iedereen kan en wil uitnodigen. We zijn de karwei niet....is echt veel te druk in je eentje. Het moet wel leuk blijven natuurlijk, met een fatsoenlijk te handelen aantal heren.

Gr. FSS

En Geertje hoop dat ik het zo namens jou ook goed verwoord heb. En dat je er maar leuke en lekkere tijden mag hebben net als ikzelf.
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
leukevent
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door leukevent »

Heren heren heren, soms schaam ik me ervoor dat ik ook tot dat geslacht behoor. Wat lees ik nu..

Ik kan u allen uit ervaring meedelen dat Geertje niet fake is, net zo min als FSS dat is. Beide dames zijn zich er van bewust dat ze altijd iemand teleurstellen, maar het zei zo, het is niet anders.
Soms zelf is het zo dat hoe groot de wens ook is en de afspraken staan met datum en tijd dat er in iemands prive iets gebeurt wat een bezoek op dat moment onmogelijk maakt.
Natuurlijk leidt dat tot teleurstelling bij de heren, maar daarmee is een dame geen fake.
Als ik lees hoe er bij (m.i. fake profiel van een dame) sommige oproepen wordt gereageerd dan verbaasd het mij dat dames die al meermaals een bezoek hebben gebracht tot fake worden bestempeld. Het is zoals FSS het zegt, zij de dames bepalen, zij de dames komen (letterlijk) voor hun genot, niet dat van de heren.
Ik hoop dat beide dames bezoekjes zullen blijven afleggen en dat ik zo af en toe daarbij wordt uitgenodigd en mee mag doen.

Liefs en knuf voor de dames
Een 56 jarige vent die zijn grenzen aan het verkennen is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten