Waren wij woensdag 5 aug toevallig in de buurt van Amersfoort en rond 1900 uur maar even de cinema binnen gelopen. Er was smiddag gangbang geweest en mogelijk daardoor lekker rustig in de avond.
Jan bleek nog op vakantie maar van de bazin zelf (lol) ook heerlijke koffie gekregen en even gezellig gekletst. Vervolgens enkele rondjes cinema gedaan waarbij wij ons weer uitstekend vermaakt hebben. De twee heren die de afsluiting verzorg hebben: het was erg lekker !
Amersfoort blijft cinema nummer 1. Zelfs na een heftige en drukke gangbang zijn de zalen en ruimtes schoon en netjes. Complimenten.
groeten M. en R.
toevallig bezoekje
toevallig bezoekje
wij zijn genieters.....heerlijk om te kijken en om bekeken te worden.......
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: toevallig bezoekje
Volledig met MenR eens, ik wipte ook toevallig, weliswaar wat later dan 7 uur binnen en heb heerlijk mee mogen proeven. Het smaakte naar meer 

Re: toevallig bezoekje
Ook ik heb genoten van jullie MenR. Heerlijk om haar drie keer spuitend te zien klaarkomen. Wie geduld had werd beloond want uiteindelijk mocht ik mn harde pik in haar heerlijk natte kutje schuiven van achteren. Helaas spoot ik mn condoom veels te snel vol... zij was zo verdomd geil dat ik het niet meer langer kon uithouden. Hopelijk tot de volgende keer weer!
Gr., Brian
Gr., Brian
Gebruikers op dit forum: rene en 19 gasten