SIEMSTEL vrijdag 5 Okt. weer op de jongerendag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL ervaringen voor en na de jongerendag van 3 aug

Bericht door Siemstel »

Há die urnie..

De geile middag kan pas echt plaatsvinden in combinatie van al die geile mannen, dus je bent welkom in de groep. Want Roos kan het niet in d'r uppie om er een geile middag van te maken.

tot straks en stel je even voor dat is leuk xxx
Mens zijn voor een Mens
urnie
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door urnie »

Hi,

Ik zal der niet alleen laten staan ;) Zal mij voorstellen!

Tot zo,

x
william
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door william »

Siemstel schreef:Há die urnie..

De geile middag kan pas echt plaatsvinden in combinatie van al die geile mannen, dus je bent welkom in de groep. Want Roos kan het niet in d'r uppie om er een geile middag van te maken.

tot straks en stel je even voor dat is leuk xxx
Hoi Roos ik hoop dat jij genoeg mannen heb gezien en gevoeld, helaas was ik er niet bij, was pas 16.00 thuis van m'n werk. Gr. William
Lang&hard
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Lang&hard »

Helaas sterfgeval in de familie vanochtend ;-( volgende keer beter..
had me verheugd
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Drie Augustus daar was hij dan weer de jongerendag, hij zou anders worden dan al die anderen waarop wij aanwezig waren, dit kwam omdat wij eerder weg moesten dan dat wij eigenlijk hadden gewild nl. al om 16.00 uur en omdat het nog volop vakantie was waardoor er vele bekenden niet konden komen.
Dus wat konden wij verwachten wij wisten het niet, wel wisten wij dat deze dag anders dan al die anderen worden zou en dat bleek al snel ook toen Michael binnen kwam met zijn altijd attente grappen.
Daarbij was het leuk nieuwe gezichten te ontmoeten zoals Urnie welke zich netjes aan ons voorstelde wat wij dan ook zeer wardeerden, vandaar dat je dan ook op voorhand de kans kreeg om lekker te worden verwend.
Zo heb ik Roos ook lekker genoten van Bert met zijn lekkere pik welke volgens mij dan ook bij vele vrouwen in de smaak zal vallen.
Het is wel jammer dat Pierre026 niet echt de strijd heeft moeten aangaan om de beste befkoning van EC te worden omdat de concurrenten niet allemaal aanwezig waren, maar daarentegen heb je er ook nog eens een lekker strak bruin kontje bij waar ik alleen al geil van werd.
Gay'tje gezellig dat je er ook altijd wel bij bent want je ziet er toch altijd wel eruggggg lekker uit.
En in de koffie hoek was het ook weer heerlijk kletsen in de pauzes met o.a Freeze op het bankje over van alles en nog wat, ook hadden de balletjes van Roos weer gretig aftrek die wij meegenomen hadden voor de versnapering en voor de mensen die nog later kwamen toen wij al weer weg waren, dan konden die toch ook nog proeven van de balletjes van Roos.
Verder vonden we het natuurlijk jammer dat Lang&Hard, William, Vaarman, Befkeffer, Jan54, Smooty en al die andere er niet bij konden zijn maar hopelijk volgende keer beter.

Verder moet er nog een ding van mijn hartje af, dat er toch nog een man rondliep die ondanks alle voorzorgsmaatregelen probeerde bij mij binnen te dringen zonder condoom om, en toen hij daar op werd gewezen met de excuses kwam het is toch maar spelen.
Nee heren ik speel niet met mijn gezondheid, laat dat voortaan duidelijk zijn.......ik doe het voor mijn eigen plezier en dat wil ik graag zo houden en dan niet proberen op een slinkse manier daar misbruik van te maken. Je maak het hiermee voor jezelf bij mij wel heel erg stuk zoals je hopelijk wel hebt begrepen, maar ook voor anderen geef je hierdoor geen goed voorbeeld als je daar mee door zou gaan op die manier.

Groetjes Siem en Roos
Mens zijn voor een Mens
Sjaak!
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Sjaak! »

Leuk dat jullie weer genoten hebben. (jammer van dat ene voorvalletje) Hoop er volgende keer weer bij te zijn.

Groetjes Sjaak
nijntjestout69
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 36
Contacteer:

Bericht door nijntjestout69 »

wij kwamen toen jullie bijna gingen
Begon met gloryhole waarbij een van de mannen ook dacht dat ik hem wel even zou pijpen zonder condoom.
Niet dus!
En mannen die van de denken van gleuf naar gleuf te gaan zonder de handen te wassen.
Niet dus!
Voor de rest was het een geile jongeren dag met veel plezier
En in de avond wat exstra!
Groetjes nijntjestout69
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Sjaak : Zeker hebben we weer genoten al was het kort, maar toch !!!!
We hopen jou inderdaad de volgende keer ook weer te zien, altijd leuk om te gaan met mensen die respect tonen voor de ander en die niet hun eigen zinnen door willen drammen.
Dat doet enkel maar afbreuk aan het geheel.

Hopelijk lezen zulke personen nog eens goed de spelregels, anders zullen wij deze moeten blijven weren.
Afbeelding
Het is net zoals Nijntjestout69 ook al de aandacht op heeft bevestigd, het blijft op je hoede zijn vandaar dat ik meestal mijn eigen waakhondje meeneem die bij mij in buurt blijft, en dat blijkt telkens toch weer nodig te zijn om er in ieder geval een leuke dag van te kunnen maken en om het kaf van het koren te kunnen scheiden, zodat ik ongedwongen kan genieten van al die andere mensen die wel weten hoe het hoort.

Geile groetjes van Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Bende
Geaardheid: bi
Leeftijd: 39
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Bende »

Idd jammer & respectloos maar blij dat jullie toch genoten hebben :D
Hoop er de volgende keer bij te kunnen zijn!! Dus ben zeer benieuwd naar de volgende datum dat jullie de EC bezoeken !
Ongeacht het weer zal ik een regenjasje dragen :lol: nu al benieuwd naar wat Roos draagt.....
Adonis
Contacteer:

Bericht door Adonis »

Wat was het leuk om Roos daar te zien genieten op die middag, het was zo druk om haar heen dat ik mezelf niet voor wilde dringen, hopelijk heeft ze volgende keer wat meer ruimte en tijd zodat ik dan ook van haar mag genieten.
Want wat is ze mooi slank, rank en vooral overal even lekker bruin en strak, met daarbij ook nog eens van die prachtige strakke tieten.
Siemstel wanneer komen jullie weer ??????
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten