SIEMSTEL vrijdag 5 Okt. weer op de jongerendag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Bende
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: SIEMSTEL ervaringen voor en na de jongerendag van 3 aug

Bericht door Bende »

Ja..... !!! Wanneer weer Siemstel?? Kunnen we hier al weer lekker gaan fantaseren over hoe en wat en wat Roos draagt! Ben benieuwd! :D
joop
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door joop »

Siemstel schreef:Drie Augustus daar was hij dan weer de jongerendag, hij zou anders worden dan al die anderen waarop wij aanwezig waren, dit kwam omdat wij eerder weg moesten dan dat wij eigenlijk hadden gewild nl. al om 16.00 uur en omdat het nog volop vakantie was waardoor er vele bekenden niet konden komen.
Dus wat konden wij verwachten wij wisten het niet, wel wisten wij dat deze dag anders dan al die anderen worden zou en dat bleek al snel ook toen Michael binnen kwam met zijn altijd attente grappen.
Daarbij was het leuk nieuwe gezichten te ontmoeten zoals Urnie welke zich netjes aan ons voorstelde wat wij dan ook zeer wardeerden, vandaar dat je dan ook op voorhand de kans kreeg om lekker te worden verwend.
Zo heb ik Roos ook lekker genoten van Bert met zijn lekkere pik welke volgens mij dan ook bij vele vrouwen in de smaak zal vallen.
Het is wel jammer dat Pierre026 niet echt de strijd heeft moeten aangaan om de beste befkoning van EC te worden omdat de concurrenten niet allemaal aanwezig waren, maar daarentegen heb je er ook nog eens een lekker strak bruin kontje bij waar ik alleen al geil van werd.
Gay'tje gezellig dat je er ook altijd wel bij bent want je ziet er toch altijd wel eruggggg lekker uit.
En in de koffie hoek was het ook weer heerlijk kletsen in de pauzes met o.a Freeze op het bankje over van alles en nog wat, ook hadden de balletjes van Roos weer gretig aftrek die wij meegenomen hadden voor de versnapering en voor de mensen die nog later kwamen toen wij al weer weg waren, dan konden die toch ook nog proeven van de balletjes van Roos.
Verder vonden we het natuurlijk jammer dat Lang&Hard, William, Vaarman, Befkeffer, Jan54, Smooty en al die andere er niet bij konden zijn maar hopelijk volgende keer beter.

Verder moet er nog een ding van mijn hartje af, dat er toch nog een man rondliep die ondanks alle voorzorgsmaatregelen probeerde bij mij binnen te dringen zonder condoom om, en toen hij daar op werd gewezen met de excuses kwam het is toch maar spelen.
Nee heren ik speel niet met mijn gezondheid, laat dat voortaan duidelijk zijn.......ik doe het voor mijn eigen plezier en dat wil ik graag zo houden en dan niet proberen op een slinkse manier daar misbruik van te maken. Je maak het hiermee voor jezelf bij mij wel heel erg stuk zoals je hopelijk wel hebt begrepen, maar ook voor anderen geef je hierdoor geen goed voorbeeld als je daar mee door zou gaan op die manier.

Groetjes Siem en Roos
joop
Contacteer:

Bericht door joop »

Siemstel schreef:Drie Augustus daar was hij dan weer de jongerendag, hij zou anders worden dan al die anderen waarop wij aanwezig waren, dit kwam omdat wij eerder weg moesten dan dat wij eigenlijk hadden gewild nl. al om 16.00 uur en omdat het nog volop vakantie was waardoor er vele bekenden niet konden komen.
Dus wat konden wij verwachten wij wisten het niet, wel wisten wij dat deze dag anders dan al die anderen worden zou en dat bleek al snel ook toen Michael binnen kwam met zijn altijd attente grappen.
Daarbij was het leuk nieuwe gezichten te ontmoeten zoals Urnie welke zich netjes aan ons voorstelde wat wij dan ook zeer wardeerden, vandaar dat je dan ook op voorhand de kans kreeg om lekker te worden verwend.
Zo heb ik Roos ook lekker genoten van Bert met zijn lekkere pik welke volgens mij dan ook bij vele vrouwen in de smaak zal vallen.
Het is wel jammer dat Pierre026 niet echt de strijd heeft moeten aangaan om de beste befkoning van EC te worden omdat de concurrenten niet allemaal aanwezig waren, maar daarentegen heb je er ook nog eens een lekker strak bruin kontje bij waar ik alleen al geil van werd.
Gay'tje gezellig dat je er ook altijd wel bij bent want je ziet er toch altijd wel eruggggg lekker uit.
En in de koffie hoek was het ook weer heerlijk kletsen in de pauzes met o.a Freeze op het bankje over van alles en nog wat, ook hadden de balletjes van Roos weer gretig aftrek die wij meegenomen hadden voor de versnapering en voor de mensen die nog later kwamen toen wij al weer weg waren, dan konden die toch ook nog proeven van de balletjes van Roos.
Verder vonden we het natuurlijk jammer dat Lang&Hard, William, Vaarman, Befkeffer, Jan54, Smooty en al die andere er niet bij konden zijn maar hopelijk volgende keer beter.

Verder moet er nog een ding van mijn hartje af, dat er toch nog een man rondliep die ondanks alle voorzorgsmaatregelen probeerde bij mij binnen te dringen zonder condoom om, en toen hij daar op werd gewezen met de excuses kwam het is toch maar spelen.
Nee heren ik speel niet met mijn gezondheid, laat dat voortaan duidelijk zijn.......ik doe het voor mijn eigen plezier en dat wil ik graag zo houden en dan niet proberen op een slinkse manier daar misbruik van te maken. Je maak het hiermee voor jezelf bij mij wel heel erg stuk zoals je hopelijk wel hebt begrepen, maar ook voor anderen geef je hierdoor geen goed voorbeeld als je daar mee door zou gaan op die manier.

Groetjes Siem en Roos
joop
Contacteer:

Bericht door joop »

Dag Roos en Siem,

Jammer dat ik er 3 augustus niet bij kon zijn. Het was weer een geslaagde middag zoals je beschreef.
Jammer van dat ene incident. Deze "heer" speelt niet met zijn eigen gezondheid maar ook van die van anderen. Dit is zeer kwalijk. Feitelijk dienen dit soort mensen geweerd te worden.
Hopelijk weerhoud het jou niet om de volgende jongerendag er weer bij te zijn. Ik hoop dan ook weer van de partij te zijn en weer van jou te mogen genieten.

Heel veel liefs,
Joop
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Hoi hoi Adonis, Bende en Joop
Het staat nog niet geheel vast of we 7 September naar de jongerendag kunnen komen i.v.m. de drukte die we dit weekeind van die 7de September waarschijnlijk om handen hebben, we proberen het wel in te passen maar of dit ook daadwerkelijk lukken gaat is ons zelf ook nog niet geheel duidelijk.
Maar binnen kort horen jullie hier over meer.
En ja Joop je hebt gelijk dat iemand die probeert zonder condoom binnen te dringen daardoor met zijn eigen en een ander zijn gezondheid speeld en daarom eigenlijk niet thuis hoort in deze gelegenheden en dit geeft enkel maar een domper op iets wat anders zo leuk zijn kan.

Groetjes Siemstel
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Wij kunnen jammer genoeg dit keer niet komen naar de jongerendag van 7 september a.s. het is voor ons deze keer niet in te passen in ons al zo druk bezet weekeind.
Dus de balletjes van Roos laten nog even op zich wachten :o
Misschien dat wij binnen kort op een andere dag komen.
Groetjes Siemstel
Laatst gewijzigd door Siemstel op 30 aug 2012 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Mens zijn voor een Mens
joop
Contacteer:

Bericht door joop »

Hoi Roos en Siem,

Heeeeeeeeeeel jaammer. Had me er al op verheugd. Maar wat niet kan, kan niet.
Hopelijk zie ik jullie binnenkort op een andere dag. Zou wel heel leuk zijn.
Dikke kus,
Joop
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Joop en Jan54: Ja wij vinden het ook jammer dat we er niet bij kunnen zijn op de jongerendag van 7 September maar soms moet je keuzes maken in het leven en dat valt soms niet mee.

Afbeelding
Maar hoe dan ook jullie komen heus nog wel een keer aan jullie trekken Afbeelding

Groetjes Siemstel Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Bende
Geaardheid: bi
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Bende »

Ik hoop dat we veel meer gaan doen dan alleen trekken Roos :D
Zal het forum in de gaten houden en hoop zeker van de partij te kunnen zijn!!
Of stuur je een pb-tje. ;)
Hopelijk tot snel!!
joey
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door joey »

roos en siem, wanneer en waar komen jullie op de jongerendag weer??
lijkt me top jullie eens te ontmoeten, zulke goeie berichten.

gr joey
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten