Dit is mijn eerste berichtje op dit forum en ik schrijf dit na een heel geile middag in de cinema in Amersfoort

Maar ik had geluk, na een goed half uurtje hadden ze contact met en bekende en werd de middag voortgezet in de darkroom. Ik ging mee naar binnen en voor ik het wist was de dame in kwestie al ontkleed en duidelijk in voor heerlijke dingen. Ik vroeg of het goed was dat ik bleef kijken, want dat vindt ik namelijk echt een heerlijke bezigheid. Gewoon kijken en met mezelf spelen als anderen geweldig lekker bezig zijn. Nou dat kijken mocht dus en ze vond het duidelijk zelf ook lekker om anderen met zichzelf bezig te zien

De sessie werd vervolgens verplaatst naar de massagetafel waar zij heerlijk door haar partner van achter werd genomen. Ik stond toen wat verder achteraan en vond het wat vreemd dat sommige mannen nogal opdringerig waren

Ondanks dat ze wat weinig tijd hadden ging het hierna nog even extra door op het bed bij de bankjes en mochten zelfs een paar andere heren haar een geweldige beurt geven. Ik vond het al geweldig om dit alles te mogen aanschouwen en hield mij wat meer aan de kant, maar wat was het een geweldige spectakel zeg, heerlijk. Ik heb nog even kort haar heerlijke borst en tepel verwend toen ze op haar knieën genomen werd, maar daar hield ik het even bij

Ik kan alleen maar zeggen, een fantastische middag met een heerlijke mooie en geweldig geile dame in de hoofdrol. Als jullie dit lezen, dan weten jullie waarschijnlijk wel dat ik het over jullie heb, ik weet helaas niet de namen, dus het compliment geef ik maar op deze manier. In één woord fantastisch. Ik kom zeker nog eens terug en hoop jullie dan weer te kunnen aanschouwen. Wie weet doe ik dan iets meer mee tijdens het verwennen van de dame, want dat vind ik het belangrijkste. De dame moet een geweldige tijd hebben en alle aandacht krijgen, dan komt ze graag weer terug.
Een kus op beide mooie borsten van mij en tot ziens.
Paul