Eum somige zullen vast wel mijn eerdere topics en reacties hebben gelezen , en mischien al wel in de ec Arnhem zijn teggengekomen

Hoop dat niemand het dan erg vind dat ik me in dit nieuwe topic ff van weerhoud mij opnieuw uitgebreid voor te stellen .
Uiteraad zal ik natuurlijk voor de gene die nog nix wat door mij of aan mij of over mij is geplaatst gelezen&of in de ec Arnhem mogenlijk hebben gezien&of kennis gemaakt wel ff in het kort mijzelf ff voorstellen

eum , Ik ben dus Boefje een jonge knul/man van 23 jaar uit omg. Gelderland en ben hetro .
Voor de gene van de mannen onder ons , die mogenlijk interesse in mij hadden of heeft , het spijt me maar hellaas .
Ik vind het niet erg om gezelig te kletsen of een bakkie koffe te drinken of gezelig een opeukie roken , maar helaas meer niet .
Hoop dan ook dat ik niemand heb beledigd of mischien boos heb gemaakt , zo wel mijn welgemeend excuus .
eum , zal nu ff verder gaan met de rede van dit topic .
Zoals ik de titel ook wel heb genoemd ben ik van plan vandaag langs te komen in de middag .
Ik was al 2x eerder geweest , maar hellaas voor mij als hetro jonge knul/man op die 2 dagen niet een leuke dame tegengekomen waar ik mogenlijk gezelig mee kon kletsen of koffee drinken of een peukie roken en mischien wel meer leuks .
Uiteraad had ik er toen zelf ook nog niet echt iets van verwacht en vond zoiezo dus leuk spannend intresant en educatief

Ik heb over die 2x ook een eerder topic aangemaakt , dus voor de gene die geintreseert zijn ga uw gang u bent uiteraad vrij om die te lezen en op reageeren

Ik heb er namelijk ook veel leuke reacties op gehad , en werd zowel door iedereen in de ec Arnhem als door aardige mense op dit forum uitgenodigd om vaker langs te komen en om mogenlijk ook vrijdag op het feestje vam Ella langs te komen .
Uiteraad wil ik iedereen voor die behulpzaamheid en vriendelijkheid bedanken .
Hellaas kon ik vandaag niet op het feestje aanwezig zijn , maar hoop dat de recoorpoging is gelukt en een succes was

Ik ben wel van plan om morgen in de middag t/m 18:00 uur ff binne te lopen , en ook op de 2de verdieping aanwezig te zijn .
Ik verwacht er uiteraad nix van , slexhts weer een gezelige leuke spannende intresante en educatiefe dag . Maar zo het zekker leuk vinden als er 1 of meerdere dame(s) ook gezelig binnelopen , voor de gezeligheid , een leuk gezelig praatje , koffee , peukie en of iets leuks & spannends

eum mocht iemand wille weten als ze me zoeken voor de bovengenoemde dingen hoe ze me kunne vinden , eum ik ben waarschijnlijk 1 van de jongste knullen/mannen die er dan zijn en zie er uit als een amerikaanse higschool Boefje

Mocht je een naam nodig hebbeb , dan hou ik die om privacy & veiligheids redenen graag op Boefje

Ik vraag hiervoor dan ook uw begrip

eum ik ga zo maar es slapen want het is al bijna 2 uur s'ochtends , ik wens iedereen een pretige nacht/weekend & aankomende week

Vriendelijke groet Boefje