Een date met een koppel die eerder door omstandigheden niet door kon gaan. De dame was verdomd lekker, geil en zo nat.........

Volgens afspraak kwam ik even na 12:00 binnen en zij waren zich net aan het omkleden. Er waren maar een paar mannen aanwezig.
Even kennis gemaakt met het stel en haar aanschouwt. Ze zag er zo lekker uit: 1m65, slank, stevig billen,, mooie borsten en zwarte high heels

Al gauw zaten we op het matras tegenover de gloryholes waar ik door haar heerlijk gepijpt werd. lang en deepthroat. Ondertussen werd zij door haar "meester" stevig geneukt. Hij wilt van haar een sperma slet maken. Ze was nog wat onwennig, niet vreemd aangezien het pas haar 2de keer was in EC.
De andere man waarmee afgesproken was gaf haar een flinke vingerbeurt en bekeek de mogelijkheid of hij haar kon laten squirten. Helaas lukte dat niet echt.......
Ondertussen waren flink een aan mensen binnen waaronder een travestie die ook in haar geintresseerd was. zij werd overal betast en gevingerd.
Op een bepaald moment zij we naar de darkroom verplaatst en ook hier werd mijn negerpik volledig diep gezogen. Ik liet me helemaal gaan en kon haar ook flink neuken. Wat een super geil strak nat kutje. hmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Haar "meester" had de regie en liet zich in allerlei posities flink pijpen. Een aantal mannen vingerde haar waarbij sommige "te ruw" bezig waren. Heren, let hierop dit is een dame en geen stuk vlees!!
Op het matras en op de bank hebben haar "meester" en ik nog dunnetjes overgedaan waarbij haar pijpmondje vaker deepthroat tekeer ging. Deze beginnende sperma slet werd losser en nog geiler.
Haar geiligheid kende geen grenzen. Zij genoot enorm, dit was te voelen aan haar strakke natte kutje. Ik heb haar daarna nog stevig doggystyle geneukt op het matras.
Voor een aantal mannen moesten we helaas meerdere malen het signaal geven dat zij haar nu niet meer moesten aanraken. Jammer.........
Al met al een geslaagde geile middag als vanouds in EC hilversum waar zeker een herhaling hiervoor vatbaar is!
thanks, Stoutstel