Will uiteraad ook de 4 leuke stelletjes bedanke voor hun gezelige leuke sopannende en lekkere bezoek

eum .. uiteraad ook de proffesor , vanwege het zijn van een zeer goede bron aan informatie (de gene over wie ik het hier heb weet wie ik bedoel , dude jij bent echt slim

En uiteraad ook mijn beloofde propoganda , omtrend de groote almachtige keizer van pretpalijs ec in arnhem PETTERZ

Terwijl de troopen al voor een langere tijd streden , kwam de groote almachtige keizer op het veld , binne luttele seconde was de klus geklaard en liet de troopen verast/verbaasd/overdonderd van zijn grootsheid achter

Eum voor die les wil ik jou uiteraad nog persoonlijk bedanke , en wat hoorde ik nou

Jij geeft avond curses

Thx ik schrijf me meteen in uwe groote almachtige Keizer van pretpalijs ec Arnhem PETTERZ

eum , maar goed zoiezo wil ik iedereen bedanke voor de leuke dag/avond en hoop dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad

ik wens iedereen een pretig weeken/aankomende week , en wie weet komen we elkaar nog wel es tegen in de ec

Pretige avond

p.s. Ik wil ook even het ec personeel bedanke voor het organiseeren van deze leuke thema dag

en wens hun uiteraad ook een pretig weekend/aankomende week / tot gauw