Jongeredag 02 ;) hehe

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Boefje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Jongeredag 02 ;) hehe

Bericht door Boefje »

Hoi hoi Allemaal . eummm Ik wil iedereen die vandaag op jongeredag aanwezig was bedanke voor de gezeligheid de leuke spannende lekkere dingen eum de balletjes , waren erg lekker :) en ook de lessen en kennis die ik vandaag heb opgedaan :)

Will uiteraad ook de 4 leuke stelletjes bedanke voor hun gezelige leuke sopannende en lekkere bezoek :) kom jullie graag vakker tegen in de ec ;) hehe
eum .. uiteraad ook de proffesor , vanwege het zijn van een zeer goede bron aan informatie (de gene over wie ik het hier heb weet wie ik bedoel , dude jij bent echt slim :)

En uiteraad ook mijn beloofde propoganda , omtrend de groote almachtige keizer van pretpalijs ec in arnhem PETTERZ ;) hehe
Terwijl de troopen al voor een langere tijd streden , kwam de groote almachtige keizer op het veld , binne luttele seconde was de klus geklaard en liet de troopen verast/verbaasd/overdonderd van zijn grootsheid achter ;) hehe

Eum voor die les wil ik jou uiteraad nog persoonlijk bedanke , en wat hoorde ik nou ;) hehe
Jij geeft avond curses :) wat was de deal ook al weer , wij brachte het bier jij de meiden ;) hehe
Thx ik schrijf me meteen in uwe groote almachtige Keizer van pretpalijs ec Arnhem PETTERZ ;) hehe

eum , maar goed zoiezo wil ik iedereen bedanke voor de leuke dag/avond en hoop dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft gehad :)
ik wens iedereen een pretig weeken/aankomende week , en wie weet komen we elkaar nog wel es tegen in de ec :)

Pretige avond :)

p.s. Ik wil ook even het ec personeel bedanke voor het organiseeren van deze leuke thema dag :)
en wens hun uiteraad ook een pretig weekend/aankomende week / tot gauw :)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten