dinsdag 13 nov ... WENDY SOMER GANG-BANG ORGIE ... BUKKAKE
-
- Contacteer:
dinsdag 13 nov ... WENDY SOMER GANG-BANG ORGIE ... BUKKAKE
HALLO ALLEMAAL
NOU A.S DINSDAG BEN IK WEER IN AMERSFOORT EN HILVERSUM OM IEDEREEN WEER EENS LEKKER TE VERWENNEN .... DUS SPAAR AL JULLIE ZAAD MAAR WEER OP WANT IK WIL EEN ECHTE SPERMA DOUCHE VAN JULLIE .
EN WEER EENS LEKKER HARD GENEUKT WORDEN DOOR JULLIE LEKKERE PIKKEN .IK ZAL ME WEER LEKKER ALS EEN HOER LATEN GEBRUIKEN.............. , WORD NU ALWEER BOTER GEIL ALS IK DIT ZIT TE TYPE ......pffffffffffffffff
EN IK HOOP DAT JULLIE DAT DOEN MET MIJ , EN MIJ LEKKER KLAAR LATEN KOMEN MET JULLIE TONGEN, DE VORIGE KEER IS ALWEER EEN MAAND GELEDEN EN DAAR DENK IK NOG VAAK AAN TERUG ............. WAS DE TEL KWIJT HOE VAAK IK DIE DAG OP MIJN HOOGTE PUNT BEN GEKOMEN , MAAR HET WAS VEEL .. HEEL VEEL KEREN
OOK VOND IK HET SUPER DAT IK SAMEN MET EEN BI MAN EEN ANDERE MAN HEB LEEG GEZOGEN , IK VOND DAT SUPER OM TE DOEN EN WAS EEN GEIL GEZICHT , GEBEURD EIGENLIJK NOOIT
XXXXXXXXXXJES
WENDY SOMER
van 12.00 uur tot 16.00 uur in AMERSFOORT
van 19.00 uur tot 22.00 uur in HILVERSUM
NOU A.S DINSDAG BEN IK WEER IN AMERSFOORT EN HILVERSUM OM IEDEREEN WEER EENS LEKKER TE VERWENNEN .... DUS SPAAR AL JULLIE ZAAD MAAR WEER OP WANT IK WIL EEN ECHTE SPERMA DOUCHE VAN JULLIE .
EN WEER EENS LEKKER HARD GENEUKT WORDEN DOOR JULLIE LEKKERE PIKKEN .IK ZAL ME WEER LEKKER ALS EEN HOER LATEN GEBRUIKEN.............. , WORD NU ALWEER BOTER GEIL ALS IK DIT ZIT TE TYPE ......pffffffffffffffff
EN IK HOOP DAT JULLIE DAT DOEN MET MIJ , EN MIJ LEKKER KLAAR LATEN KOMEN MET JULLIE TONGEN, DE VORIGE KEER IS ALWEER EEN MAAND GELEDEN EN DAAR DENK IK NOG VAAK AAN TERUG ............. WAS DE TEL KWIJT HOE VAAK IK DIE DAG OP MIJN HOOGTE PUNT BEN GEKOMEN , MAAR HET WAS VEEL .. HEEL VEEL KEREN
OOK VOND IK HET SUPER DAT IK SAMEN MET EEN BI MAN EEN ANDERE MAN HEB LEEG GEZOGEN , IK VOND DAT SUPER OM TE DOEN EN WAS EEN GEIL GEZICHT , GEBEURD EIGENLIJK NOOIT
XXXXXXXXXXJES
WENDY SOMER
van 12.00 uur tot 16.00 uur in AMERSFOORT
van 19.00 uur tot 22.00 uur in HILVERSUM
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: dinsdag 13 nov ... WENDY SOMER GANG-BANG ORGIE ... BUKKA
Hoi Wendy en andere bezoekers.
Ik wil misschien ook binnenkort naar de gangbang orgie gaan. Ik weet dat dat van te voren nooit vast staat, maar hoeveel mannen komen er gemiddeld op zo'n gangbang af? Dan weet ik een beetje of je genoeg aan je trekken zult komen. Wellicht kan iemand dit uit ervaring melden...
Groeten
Ewout
Ik wil misschien ook binnenkort naar de gangbang orgie gaan. Ik weet dat dat van te voren nooit vast staat, maar hoeveel mannen komen er gemiddeld op zo'n gangbang af? Dan weet ik een beetje of je genoeg aan je trekken zult komen. Wellicht kan iemand dit uit ervaring melden...
Groeten
Ewout

- Karlson747470
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Geloof me, je hoeft je geen zorgen te maken over te weinig seks.. Met Wendy kun je klaarkomen zo vaak je wilt... Ook al wil je tien keer spuiten, ze zuigt en neukt het zaad wel uit je ballen tot je sterretjes ziet!
Overigens is het vaak gezellig druk.. Een mannetje of 15-25 per sessie maar reken mee dat de helft eigenlijk vooral kijkt en staat te geilen met zichzelf.. Verder is Wendy een geile en vooral relaxte vrouw die het iedereen naar zijn zin maakt en altijd in is voor een praatje en een geintje.. Ik zou dus zeker gaan!
Overigens is het vaak gezellig druk.. Een mannetje of 15-25 per sessie maar reken mee dat de helft eigenlijk vooral kijkt en staat te geilen met zichzelf.. Verder is Wendy een geile en vooral relaxte vrouw die het iedereen naar zijn zin maakt en altijd in is voor een praatje en een geintje.. Ik zou dus zeker gaan!

-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hi Wendy, je ziet er wel heel lekker uit op die foto...Ik zou heel graag eens zo een geile sessie meemaken en ben benieuwd of we bij de Bukkake ook voluit in je gezicht mogen spuiten...Lijkt me heel spannend!!
-
- Leeftijd: 39
- Contacteer:
Heey hoi Wendy, is het mogelijk om bij de bukkake in je gezichtje te spuiten?
Doe je ook aan dubbele penetratie? Lijkt me enorm geil!
Xxx jason
Xxx jason
-
- Contacteer:
Hoi Wendy , doe je ook weer squirtend klaarkomen?
Wil je dan x over mij heen spuiten?
Xxx jason
Wil je dan x over mij heen spuiten?
Xxx jason
-
- Contacteer:
Nou het ligt eraan als jullie je best doen en mij ook laten genieten , jullie voor mij zorgen , ik voor jullie zorgen
IS DAT EEN DEAL???......
IS DAT EEN DEAL???......
jason schreef:Heey hoi Wendy, is het mogelijk om bij de bukkake in je gezichtje te spuiten?
Xxx jason
-
- Contacteer:
Hoi, zeker een deal! Ook in je geile gezichtje spuiten? Mag dat? Xxx
-
- Contacteer:
Een super geile bukkake? Xxx
-
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Ik vroeg me af of jullie over Wendy haar gezicht mochten spuiten als afsluiter. Uit Wendy haar antwoord had ik de indruk dat daar niet veel van terecht zou komen. Ben dan ook niet naar de party gekomen bij zo een kleine garantie. Misschien een volgende party...als jullie wel mochten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten