DE VERHALENDOOS VAN ROOS

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: DE VERHALENDOOS VAN ROOS

Bericht door Siemstel »

Jan54, d81, en Adonis leuk dat jullie mijn verhaaltjes leuk vinden welke enigsinds gebaseerd zijn op de werkelijkheid, met natuurlijk hier en daar een nuance aangebracht om het verhaal wat leuker leesbaar te maken.
Als ik binnen kort weer een geil gevoel heb om dit weer wat van me af te schrijven zal ik dat zeker doen en dan weer voor jullie in de pen kruipen.

Groetjes Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Pijpbeurt

Mijn vriend Siem en ik zijn nog niet zo lang samen, maar vanaf minuut 1 spat de geilheid er vanaf....
Zo heb ik hem bijvoorbeeld als eens verrast na een heerlijke maaltijd, met mezelf als toetje in een geile outfit, en tijdens de chocolade fondue zat er meer chocolade op hem dan dat we opaten...

Vorig weekend was hij weer hier, hij was nog niet binnen of we waren al heftig aan het zoenen en elkaar aan het strelen, voordat ik het wist was alles uit en zoog hij mijn tepel naar binnen en streelde mijn natte kutje. Langzaam ging hij met zijn mond verder naar beneden en likte hij mijn natte kutje en mijn klitje. Hij liet me tot een heerlijk hoogtepunt komen, waarna ik hem ging verwennen.
Zacht begon ik hem te zoenen, en te strelen. Ik begon in zijn nek en zijn oor- daar word hij zo geil van- en langzaam naar beneden. Zijn tepels nam ik in mijn mond en sabbelde er op, ik hoorde zijn ademhaling sneller worden kuste zijn buik, zijn bovenbenen en dijbenen. Zijn harde paal stond rechtop, hij was ontzettend geil.

Die harde paal, negeerde ik nog even en kuste nogmaals zijn bovenbenen, dijbenen en buik. Zijn ademhaling werd wat stokkerig en kreunend. Plagerig liet ik mijn tong over zijn eikel gaan, een kreun ontsnapte uit zijn mond. Daarna een lik over zijn ballen, ik pakte inmiddels zijn harde paal vast en trok hem zachtjes af. Ik keek hem aan en zag dat hij smachtte naar meer.
Heel zacht nam ik die harde paal in mijn mondje en begon hem heerlijk te zuigen, diep in mijn mondje, minder diep, mijn tong over zijn eikel. Zacht zuigend op zijn eikel. Hij wist inmiddels niet meer waar hij het moest zoeken. Ik zoog zijn eikel mijn mond in, ik hoorde hem luid kreunen en hijgen. Het was zo gevoelig dat hij me liet stoppen. Even kwam ik naar boven om hem een geile tongzoen te geven en hem mijn natte kutje over zijn paal te laten voelen. Daarna schoof ik weer omlaag om hem weer in mijn mondje te nemen.

Ik nam zijn paal zo diep in mijn mondje als kon, ik voelde zijn paal opzwellen in mijn mond en plagerig stopte ik weer. Hij mocht nog niet klaarkomen. Mijn spel, mijn regels....

Ik trok hem af en tegelijkertijd zoog ik hem, hij werd helemaal gek...hij had het niet meer.... Hij smeekte om me te nemen in mijn natte kutje. Ik bleef door zuigen en door zuigen. Ik hoorde aan zijn ademhaling dat hij het niet meer kon houden, en zoog door. Plots stopte ik en trok ik hem zijn eikel tegen mijn tepels laten komen. Ik likte zijn eikel en trok ondertussen...

Heftig kreunend kwam hij klaar, bijna out van de geilheid en het heftige orgasme. 10 Minuten later trok hij pas goed bij en vertelde hij dat hij een heerlijke pijpbeurt had gehad.

likje van Roos Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

cougar...
Het is half zes als ik (Roos) snel nog even de laatste boodschappen voor het eten van die avond haal.
Ik heb gelukkig het rijk voor me alleen.
De hele dag ben ik al in een opgewonden stemming. Ik neem een fles witte wijn mee, wat lekkere hapjes en das genoeg voor de avond.

Diezelfde middag heb ik een aantal klanten geholpen en daar zaten een aantal mannen onder die allemaal even vriendelijk en flirterig waren.
Lag het aan mij? Was ik te vrolijk en te amicaal?
Vertaalden zij de lichaamstaal verkeerd?
Anyway, ik voelde me die middag heerlijk en helemaal toen m'n vaste klant (de glazenwasser die ik altijd help) zei dat hij door mij geholpen wilde worden...
Mijn collega stond al veelbetekenend naar me te kijken.
Dat beloofde wat...

Ik pakte zijn vaste prik (donuts en twee ham kaas croissants) in en vroeg hem hoe het met 'm ging, ik had hem al een tijdje niet gezien en dat was me opgevallen.
Kennelijk was dat voor hem het groene licht dat ie nodig had.
Hij vertelde dat hij zichzelf had moeten dwingen niet meer langs te komen want zijn belangstelling gold niet langer enkel en alleen de donuts en croissants...
Hij vond onze gesprekjes altijd erg leuk en kreeg steeds meer warme gevoelens bij de aanrakingen die ontstonden tijdens het afrekenen.

Hij vertelde dat hij zich wekenlang had afgevraagd of ik dezelfde gevoelens zou hebben, daar hij geen enkele hoogte kon krijgen van mijn vriendelijke lach en de interresse die ik in hem toonde.
Hij had heus wel gemerkt dat ik dat bij wel meer mannen deed.

Ik bekende hem eerlijk dat ik een zwak voor hem had omdat hij altijd zo spontaan vertelde over zijn werk en hij gaf me af en toe een complimentje, net op een moment dat ik het ook echt nodig had.
Zo waren we al gauw een half uurtje aan het kletsen en doordat ik zo openhartig tegen hem was kwam hij op het idee om eens iets met elkaar te gaan drinken.
Misschien konden we nader kennis maken.

Ik wilde gelijk het ijzer smeden toen het heet was en door al dat geflirt was ik aardig warm geworden...
Ik nodigde hem voor die avond uit bij mij thuis en zei er wel bij dat dit niet mijn gewoonte was.

Thuisgekomen, wijn en tapas in de koelkast, muziek uitgezocht, en lekker gedouched, heerlijk luchtje op zwarte leren laarzen en een jurkje aan en nu maar wachten op wat komen gaat...

Ik heb net de kaarsen aangestoken als ik de deurbel hoor.
Mn opwinding is bijna voelbaar en ik weet wat er die avond gaat gebeuren.
Hij komt binnenstappen en ik ruik gelijk de geur van een mannenlichaam vermengd met een vaag ruikend herenluchtje.
Dan laat mijn kruis voor het eerst van zich spreken. De opgewonden sensatie van weten dat je het straks met elkaar gaat doen, weten dat je zijn harde penis straks in je voelt en weten dat hij het ook weet doet de boel beneden flink kriebelen. Ik voel mn schaamlippen nat worden en opzwellen en probeer mn gedachte ergens anders op te focussen. Ik zie de bobbel in zijn broek groeien en groeien.

Ik bied 'm een drankje aan en neem zelf een flink glas wijn met ijs, om af te koelen.
We gaan zitten en ik probeer wat meer over 'm te weten te komen.
Ik vraag hem naar zijn leeftijd en waar ik al een beetje bang voor was word nu duidelijk.
24 is wel erg jong! Toch trek ik me er niets van aan.
Eigenlijk windt het me alleen maar meer op...
Benieuwd wie wat van elkaar kan leren!
De wijn vloeit steeds sneller en ook hij laat zich de drank goed smaken.
Ik krijg steeds meer moed en als de gelegenheid zich voordoet raak ik zijn arm aan en streel met mijn vingers over zijn huid.
Hij geniet zichtbaar en ik glij langzaam met mijn wijsvinger verder over zijn overhemd naar het open gedeelte waar een stukje borstkas is ontbloot.
Hij blijft me aankijken en ik volg zijn ademhaling bij elke aanraking.
Die gaat steeds sneller...
Ik schuif zijn overhemd een stukje omhoog en zie zijn ontblote buik.
Lekker strak en bruin en hij ruikt heerlijk.
De knoopjes van zijn spijkerbroek maak ik langzaam los en de spanning tussen ons is steeds sterker voelbaar.
Ik blijf 'm aankijken als ik zijn broek van zijn heupen laat glijden en wil zijn blik vasthouden.
Zijn onderbroek komt tevoorschijn en die verbergt een enorme knots.
Lekker zo'n jong pikkie...
Omdat hij al die tijd nog niets heeft gedaan, pak ik langzaam zijn hand en leid hem onder mijn jurk.
Ik voel zijn vingers die over de netpanty glijden en hij stopt even en kijkt me aan als hij ontdekt dat ik er geen ondergoed onder draag...
Onze ogen laten elkaar niet los en ik voel zijn wijsvinger naar binnen glijden.
Ik ben nat van opwinding en omdat ik hem wel erg aantrekkelijk vind, kus ik hem.
Mijn tong vind zijn tong en samen bewegen ze kronkelend door afwisselend zijn en mijn mond.

Al snel sta ik in alleen maar mijn netpakje en heb ik hem ontdaan van zijn kleding.
Zijn knots van een penis staat fier overeind en glimt van de voorvocht.
Als ik vraag of hij in me wil komen met zijn lul, moet ik voorover gaan staan.
Zijn handen pakken me bij mijn heupen en ik leid zijn grote stevige penis bij me naar binnen.
Langzaam glijd hij in en uit me, bijna op het ritme van de muziek.
Zo staan we samen te genieten van de neukparty. Zijn ademhaling gaat zwaar en hij kreunt zacht. Ik hoor hem geile dingen tegen me zeggen en daar word ik nog opgewondener van.

Ik merk dat hij, sneller dan ik wil, gaat klaarkomen en duw hem uit me.
We drinken nog wat en als ik voel dat hij weer hard word in mijn hand terwijl ik met zijn staaf speel ga ik boven op hem zitten en schuif opnieuw zijn lul in me.
Ik laat hem af en toe langzaam uit me schieten om hem er daarna weer in te laten glijden.
Ondertussen geniet hij van mijn mooie stevige bruine borsten.
Neemt ze in zijn mond en zuigt op mijn lekkere harde tepels.
Af en toe bijt hij van genot harder en kreun ik van de pijn.
Weer moet ik 'm stoppen.
Door de drank zijn we steeds ongeremder maar ik verbaas me hoe hard zijn lid blijft ondanks de alcohol.

Als hij even daarna is bijgekomen, neem ik zijn natte gladde pik in mijn mond en laat hem een staaltje pijpwerk voelen en zien. Mijn tong glijd langzaam over zijn eikel heen en ik lik het gaatje waar zijn sperma zometeen doorheen gaat vloeien.

Ik moet hem goed in de gaten houden want voor de derde keer zou hij bijna zijn zaad verschieten en net op tijd neem ik weer pauze.
De macht die ik heb over dit jonge ventje doet me goed en ik vind het erg lekker om met 'm te spelen.
Hij heeft zelf ook gemerkt dat hij een gewillige speelbal is en gaat geheel met mijn spel mee.
Laat zich heerlijk oraal verwennen en ik neem omdat ik het lekker vind ook zijn ballen in mijn likbeurt mee.
Dan vind ik het genoeg geweest en ik eis dat hij me volspuit. Hard stoot hij zijn penis in me en neukt me. Zijn handen houden mijn borsten vast en knijpen erin. Al zijn opwinding uit zich in een flinke shot sperma.

Zodra hij is klaargekomen in mijn kutje neemt hij het roer over en ik krijg nog nagenietend van het neukspel opeens een lul in mijn mond geduwd.
Hij pakt mijn hoofd beet en maakt langzame schuifbewegingen.
In mijn mond en uit mijn mond en weer erin.
Ik kijk hem aan en wil zijn ogen vasthouden.
Dan draait hij zich om en word ik verwend.
Met zijn tong maakt hij ronde draaibewegingen over mijn klitje en het word warm beneden. Mijn clitoris groeit onder zijn tong en hij voelt af en toe een scheutje geil spuiten. Ook zijn vinger maakt dezelfde draaibeweging als deze het overneemt van zijn tong.
Lang en drukkend voelt zijn vingertop aan en door de kronkelende beweging die mijn lichaam maakt, "leest" hij dat hij het goed doet.
Dan neemt zijn tong het weer over en af en toe plaagt hij likkend mijn genotsknopje.
Dan heeft hij het voornemen om me gillend klaar te laten komen en doet zijn tong zijn werk.
Omdat de bewegingen zo constant zijn en steeds iets dwingender kom ik al gauw tot een explosie van een hoogtepunt. Een allesoverheersend gevoel van klaarkomen neemt mijn lichaam over. Ik spuit van genot!

Stil nagenietend kruip ik in zijn armen en maak hem een compliment over het sexavontuur wat we net hebben gehad.
Ik ruik zijn geur en val tegen zijn borstkas aan in slaap met zijn armen om me heen. Heerlijk!

Ik ben tot de conclusie gekomen dat jong perse niet onervaren hoeft te zijn.

xxx Roos Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Daisy
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Daisy »

Mooi.
Het zou zomaar kunnen. Heerlijk. Thanx
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Valentijn
Als ik de deur van mijn kantoor open doe zie ik tot mijn verassing een roos op mijn bureau liggen. Ik voel een elektrisch schokje door mijn buik gaan en het bloed stijgt naar mijn wangen. Snel doe ik de deur achter me dicht. Ik loop erop af, pak de roos op en ruik eraan. Aan de steel hangt een kaartje met een hartje er op. Er staat ingeschreven: “Wil jij mijn Valentijn zijn? Kus P.” Ik voel me overrompeld en laat me in mijn bureaustoel vallen. Ik moet even op adem komen! Zo zit ik daar god weet hoe lang voor me uit te staren met die roos in mijn handen. Af en toe ruik ik er aan, haast gedachteloos. Ik probeer de fantasiebeelden, die omhoog borrelen, te onderdrukken. Maar door deze expliciete actie van P. lukt dat verdomd moeilijk! Maar er is nog iets wat me tegenhoud. Ik besef me maar al te goed dat er geen “Kus S.” staat. De ‘S’ van Siem,… mijn vriend. Ik voel me schuldig tegenover hem, zeker omdat ik dit allemaal wel heel spannend vind! Waarom heb ik toch zo’ n leuke baas?! En waarom valt hij nou net op mij? Waarom heeft hij altijd zijn blouse een stukje open en gunt hij mij uitkijk op zijn donkere borsthaar? Waarom ziet hij er zo schandalig sexy uit; met zijn mooie, grote lichaam, zijn sterke armspieren, zijn donkere uitstraling en de kraaienpootjes rondom zijn ogen?! En dan die donkere spikkels onder de oppervlakte van de huid op zijn gezicht. De plek waar ik af en toe stoppeltjes zie doorkomen. Waanzinnig!......zucht…… Ik heb Siem wel verteld over Peter; ik heb hem gezegd dat het een hele aardige man is. Ik heb hem maar niet verteld dat hij best wel voldoet aan mijn mannelijk ideaalbeeld. Een man waar ik nat van word alleen door naar hem te kijken! Ik voel dat ik alweer nat wordt tussen mijn benen. Ik voel een brandend verlangen en het vuur slaat me uit wetende dat hij wil dat ik zijn Valentijn ben. Wat moet ik nu?? Toegeven. Hang het onschuldige lieve meisje uit, maar ondertussen heb ik voor vandaag wel mijn meest sexy lingerie aangetrokken. Bij Siem deed dit setje het althans erg goed! Ik lach bij de herinnering aan die vrijpartij toen ik Siem het beste kon vergelijken met een steigerende, hijgende hengst! Uiteraard ben ik netjes geschoren en ruikt alles picco bello! Zo meteen hebben we een vergadering, dan moet ik hem onder ogen komen. Hoe moet ik me gedragen? Had ik nou maar nooit op zijn eerste erotisch getinte mailtje gereageerd. Ik heb zelf meegedaan, het vuur aangewakkerd. Want is dit niet wat ik eigenlijk wilde? Op Valentijnsdag een roos op mijn bureau? Wil ik eigenlijk stiekem niet dat hij me neemt op het bureau. Of in het kopieerhok. Gedachten aan Siem probeer ik weg te drukken. Zijn Valentijn ben ik sowieso, hij hoeft toch niet te weten dat zijn meisje ook de sletterige Valentijn is van haar baas? Ik word helemaal opgewonden van mijn eigen vunzige woorden en gedachten. Ik word blij geil ineens. Ik voel dat vandaag de dag is dat ik Peter zijn pik in me zal voelen. En als hij die stap niet neemt vandaag, zal ik daar wel voor zorgen! Ik voel me op en top vrouwelijk en sexy. Ik adem even flink in en uit, pak mijn spulletjes bij elkaar en loop mijn kantoor uit op weg naar het grote avontuur!! 65 minuten later: Mijn hemel wat een vergadering! Mijn lichaam voelt gespannen. En wat zag hij er weer allemachtig lekker uit! Ik heb al die tijd met hem zitten te flirten en op een gegeven moment streek ik zelfs met mijn voet langs zijn been heen. Zijn pik al fier overeind door mijn stoute streling langs zijn harige been. Wat heerlijk om hem zo te teasen!! Wat stout ben ik eigenlijk!! Ik denk aan de blik die hij me gaf aan het eind. Zo’ n hongerige, veelzeggende blik, een blik die me wilde verslinden, zo van; ‘wacht maar af meisje!’ Nou, ik wacht inderdaad maar af wat hij met mij van plan is, ik heb nu wel duidelijk gemaakt dat ik zijn Valentijn wil zijn, dus…… Nadat er weer wat tijd is verstreken, gaat ineens de telefoon. Mijn hart slaat over als ik Peter hoor. Hij vraagt of ik even bij hem wil komen, hij wil iets met me ‘bespreken’. Er gebeurt weer van alles in mijn lijf, Dan loop ik nonchalant richting zijn kantoor. Peter is nu vlakbij me, hij kijkt me geamuseerd aan vanuit zijn draaiende bureaustoel. ‘Kom Roos en hij gebaard dat ik dichterbij moet komen. Hij rolt zijn stoel iets naar achteren zodat er voor mij ruimte is om voor hem te gaan staan met mijn billen tegen zijn bureaurand aangeleund. Hij rolt zichzelf tegen me aan, ik kan geen kant meer op. Ik ruik zijn lekkere geur en het bedwelmt mij. Hij gaat voor me staan en steekt met hoofd en schouders boven mij uit. Mijn ogen zijn op borsthaar hoogte en ik voel een haast onbedwingbare drang eraan te zitten. En dan voel ik zijn lippen op de mijne. Ze zijn koel en zwoel, ik laat me meevoeren. Gaandeweg beginnen we gepassioneerder te zoenen. Onze tongen verkennen elkaar. Hij legt zijn hand op mijn achterhoofd en trekt zachtjes aan mijn haren. Mijn hoofd buigt naar achteren en ik trek hem langzaam mee, over me heen. Zo liggen we half en half over zijn bureau te kussen. Wow, gebeurt dit echt?! Mijn been til ik tijd is verstreken, gaat ineens de telefoon. Mijn hart slaat over als ik Peter hoor. Hij vraagt of ik even bij hem wil komen, hij wil iets met me ‘bespreken’. Er gebeurt weer van alles in mijn lijf, Dan loop ik nonchalant richting zijn kantoor. Peter is nu vlakbij me, hij kijkt me geamuseerd aan vanuit zijn draaiende bureaustoel. ‘Kom Roos en hij gebaard dat ik dichterbij moet komen. Hij rolt zijn stoel iets naar achteren zodat er voor mij ruimte is om voor hem te gaan staan met mijn billen tegen zijn bureaurand aangeleund. Hij rolt zichzelf tegen me aan, ik kan geen kant meer op. Ik ruik zijn lekkere geur en het bedwelmt mij. Hij gaat voor me staan en steekt met hoofd en schouders boven mij uit. Mijn ogen zijn op borsthaar hoogte en ik voel een haast onbedwingbare drang eraan te zitten. En dan voel ik zijn lippen op de mijne. Ze zijn koel en zwoel, ik laat me meevoeren. Gaandeweg beginnen we gepassioneerder te zoenen. Onze tongen verkennen elkaar. Hij legt zijn hand op mijn achterhoofd en trekt zachtjes aan mijn haren. Mijn hoofd buigt naar achteren en ik trek hem langzaam mee, over me heen. Zo liggen we half en half over zijn bureau te kussen. Wow, gebeurt dit echt?! Mijn been til ik omhoog en laat ik leunen tegen zijn heup aan. Hij pakt de ronding van mijn billen, heup en bovenbeen vast en knijpt er begeerlijk in. Ik voel dat hij me tegen zich aan drukt. Ik begin de knoopjes van zijn blouse open te maken. Nu wil ik wel eens weten hoe zijn torso eruit ziet!! Mijn ogen glijden geil over zijn lijf heen. Ik zie zijn borstspieren, met mooi verdeeld zwart borsthaar. Hij op zijn beurt begint de knoopjes van mijn witte blouse open te maken. Als hij mijn zwart kanten bh-tje ziet duwt hij zijn gezicht tussen mijn borsten. Hij trekt mijn bh iets naar beneden zodat mijn harde tepels zichtbaar worden. Gulzig sluit hij zijn mond eroverheen. Ik voel zijn lippen en zijn tong die mijn knopjes bespelen. Ik geef een kreun af ‘o ja’, en voel de geilheid door mijn lijf razen. Ik trek zijn blouse over zijn schouders en graai in zijn haardos. Hij reageert op mijn heftige reactie en trekt harder aan mijn haren en kust mijn bloot liggende hals. Zijn ademhaling wordt zwaarder, Ik laat het gebeuren, ik wil hem, ik wil hem over me heen en ook in me! Ik zie zijn gespierde schouders en zet mijn nagels erin. ‘O ja lekker ding, geil sletje, wil je me, wil je dat ik je neuk?!’ Er ontsnapt een klein gilletje uit mijn mond, hem die vunzige, geile woorden te horen zeggen maakt me wild van geilheid. Ik kreun ‘ja ja, ik wil dat je me neukt, ik ben je geile kantoorsletje’. Hij stoot ook iets van gekreun uit; dat klinkt zo lekker zwaar mannelijk en dierlijk! Ineens richt hij zich op en maakt zijn broek los. Ik zie zijn eikel al boven zijn onderbroekrand uit piepen. Hij kijkt me aan en ik weet wat hij wil dat ik doe. Ik trek zijn onderbroek naar beneden en zijn harde lul wordt bevrijd. Het is me een exemplaar! Groot en lekker hard , zijn eikel glimt. Deze wil ik wel in mijn natte kutje voelen stoten!! Ik voel gekriebel tussen mijn benen en voel een beetje nattigheid langs mijn been glijden. Ik duw hem in zijn stoel en zijn pik veert wat heen en weer en blijft mooi rechtop staan. Ik zak op mijn knieën en sluit mijn hand om zijn Tarzan. Hij kijkt gebiologeerd toe, af en toe gooit hij zijn hoofd in zijn nek en kreunt van ‘o ja, geil ding, mijn kantoorsletje, lik maar aan mijn pik, zuig hem leeg, ik ga je zo lekker neuken , ik wil je warme, natte, strakke kutje voelen!’ Ondertussen glijdt mijn tong over zijn staaf en ballen. Mijn hand gaat op en neer. De lekkerste lolly ooit. Ik heb er ook echt plezier in, ik voel een macht en ik voel me super sexy.‘Ga maar door schatje’, zegt hij. Ik ben me er ineens heel helder van bewust dat ik hier mijn baas aan het pijpen ben in zijn kantoor onder werktijd. Siem moest eens weten, die is nu nietsvermoedend aan het werk. Peter duwt mijn hoofd naar beneden en spoort me aan verder te zuigen aan zijn pik. Hij kreunt alweer,ik word alweer opgeslokt door zijn pik in mijn mond. Na een poosje, als hij al bijna is gekomen, duwt hij mij op zijn bureau. Hij schuift mijn rokje omhoog en ziet mijn natte zwarte slipje. ‘Ben je zo lekker nat schatje?!’ ‘Nou ik ga je verwennen hoor, dat heb je wel verdiend na die overheerlijke pijpsessie’. Hij trekt wild mijn slipje naar beneden. Nu mijn kutje vrij is verlang ik nog meer naar zijn stijve lul. Ik wil dat hij me vult, dat hij me bevredigd, me van dat gekriebel bevrijd. Dan voel ik zijn zachte, natte tong mijn grotje beroeren. Nu is het mijn beurt mijn hoofd naar achteren te gooien en te kreunen. Als vanzelf gaan mijn heupen heen en weer en duw ik mijn natte gleufje tegen zijn gezicht aan. Gulzig gaat hij door en zegt, half gesmoord, hoe lekker ik ruik en smaak. Ik hou het niet meer; zijn pik, ik wil zijn harde pik in me! Ik trek hem over me heen. Hij begrijpt me; ‘O meisje toch, je wilt mijn stijve lul in je kutje hè?!’ ‘Je wilt wel geneukt worden door een oudere man hè? Heb je wel eens eerder zo’ n rijpe lul in je strakke kutje gehad?’ Zijn woorden, deze zinnen maken me wild van verlangen. Ik wil niets liever dan genomen worden door hem, door deze oudere, rijpere man. Wat heerlijk spannend en geil allemaal! Mijn kutje is natuurlijk nog veel strakker dan die van zijn vrouw. Ik zal zijn pik helemaal uitmelken, hij zal wat beleven! In het heetst van dit vuur weet hij razendsnel een condoom om te doen. Heeft hij die in zijn bureaula liggen? Of had hij die speciaal voor vandaag bij zich? Ik ben er blij om, het zou toch wat wezen als Peter me vol spuit met zijn sperma…… En dan komt het meest goddelijke moment; ik voel zijn eikel tegen mijn grotje aan prikken. Goede positie, beetje heen en weer bewegen en dan glijd hij naar binnen. Ik voel dat ik gevuld wordt en voel het bloed naar mijn wangen stijgen. Ik word helemaal heet en kreun diep. Langzaam laat hij zijn pik in en uit glijden. Het gekriebel wordt erger, ik wil harder!! Ik spoor hem aan dat te doen. ‘Aha je wilt hard geneukt worden!’ en hij lacht geil. Hij grijpt mijn billen en duwt m’n natte neukgleufje harder tegen zijn lul aan. Die verdwijnt diep naar binnen en ik geniet van deze harde neukstaaf. Hij begint te stoten als een wilde dekhengst. Het hele bureau schudt heen en weer, spulletjes vallen er af en kletteren op de vloer. Dit maakt me nog geiler. Ik trek mijn schaamlippen verder uit elkaar om mijn grotje groter en vrijer te maken. Meer, meer ik wil meer en harder, harder! Bij iedere stoot schiet er lucht uit mijn keel wat eruit komt als een soort van gekreun/ gehijg. Hij kijkt naar mij en ik kijk op mijn geilst naar hem. Ik maak hem gek en ik voel zijn vingers hard in het zachte vlees van mijn billen. Ik hoor hem hijgen dat hij moet komen. O wacht, ik wil eerst!! Ik duw hem van me af, weer terug in zijn stoel. Ik zie het condoom om zijn pik, helemaal gefrummeld, wit van mijn vocht. Hij kijkt hongerig en begerig naar mijn opgezwollen, rode en natte spleetje. Het gekriebel neemt toe en terwijl ik mij laat zakken op zijn dikke lul duw ik mijn borsten in zijn gezicht. Hij hapt weer gulzig en kreunt gesmoord. Ik maak neukbewegingen. Mijn schaamheuvel wrijft ruw tegen zijn onderbuik aan. Ik schep met mijn heupen, maak langzame, diepe glij bewegingen. ‘ ja, ga door, neuk me maar sletje, melk mijn pik uit’. En dan……ik voel de aanloop, als een golf, het punt waarop ik niet meer terug kan is aangebroken en dan het vuurwerk! De ontlading is meesterlijk, zo diep ik neukbewegingen maakte, zo diep kreun ik nu. Niets kan me schelen, dit moment is van mij, van ons! Het kan me niet schelen of ze me horen, ik kreun luid van me af. Tijd om bij te komen heb ik niet, hij gooit me over zijn bureau, grijpt mijn billen, duwt die uit elkaar en stoot hard zijn paal van achteren bij me naar binnen. Hij weet van gekkigheid niet hoe hard hij tekeer moet gaan. Ondanks mijn orgasme van net, voelt dit wel nog steeds lekker aan. Volgens mij kan ik zo nog eens klaar komen!! Mijn borsten schuren wild over het bureaublad, dit maakt me geil en ik duw mijn kontje harder tegen zijn kruis aan. Dit is het punt waarop hij een ontladende kreun uit. Hij heeft mijn billen beet en hangt over me heen. Hij hijgt vermoeid en gaat nog zachtjes heen en weer in mijn poesje. Tot het laatste beetje sperma uit zijn piemel is gespoten. Als hij hem eruit haalt hangt het condoom er uitgelubberd bij. Ik zie dat het gevuld is met zijn sperma. Ik plak helemaal, hij ook. Ik zie de druppeltjes op lijf glinsteren. Ik zweer je dat ik weer gekriebel voel diep van binnen. Wat een lekkere vent is het toch, en wat heeft hij me lekker hard geneukt!! Als we een beetje zijn bijgekomen probeer ik me een beetje te fatsoeneren, hij ook. Ik zet een raam open en samen rapen we de spulletjes van de grond op. De dag is bijna om, moet nog wel even het een en ander doen. Hij ook, maar voordat ik weg loop geeft hij mij nog een kus en bedankt me. Hij zegt me dat hij nog nooit zo’ n geweldige Valentijn heeft gehad. ‘Je vriendje boft maar met jou,…..’ en ik lach en bloos schuldbewust. ‘Dag Peter, het was me aangenaam deze bespreking!’Als ik door de gang loop voel ik alles nog tintelen. ik loop naar mijn eigen vertrouwde kantoor waar ik me terug kan trekken. Ik doezel weg bij gedachten aan mijn vrijpartij met hem. Ik sta op, sluit af en transformeer me weer naar lieve, onschuldige Roos de Valentijn van Siem….

Afbeelding Roos xxx
Mens zijn voor een Mens
1martin
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door 1martin »

schitterend roos ,alle twee verhaalen, daar krijg ik al spontan een flinge bobbel in mijn broek
en probeer mij helmaal in te leven ,en mij te plaatsen in die verhalen, dat lijk mij een geweldige
ervaring om zo iets mee te maken. heb ze wel 4x gelezen.
echr supper geil.

lekkere groet 1martin
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

SAUNA..

Ik weet dat jij daar bent. Alleen. Ik weet dat jij naakt bent. Zittend op een handdoek. Niks om je achter te verschuilen.
Ik sta voor de deur en pak de deurkruk vast. Heel even aarzel ik. Ik haal diep adem en open de deur. Jij kijkt blij verrast op als je me binnen ziet komen. Ik draai me om richting deur, doe deze zorgvuldig achter me dicht en kijk je vervolgens strak aan. Nu zie ik verbazing in jouw ogen. En een ondeugende glans.

Je loopt op me af en wilt me vastpakken. Ik gebaar dat je dit niet moet doen. Weer kijk je vragend. Ik neem afstand van je, zo´n 2 meter. En blijf je strak aankijken.
Langzaam ga ik op de bank tegenover je zitten. Na eerst mijn grote handdoek netjes uitgespreid te hebben vlij ik me languit.
Ik ga op zo´n manier liggen dat jij goed zicht hebt op mijn nu al vochtige kutje en begin zacht met mezelf te spelen. Ik maak mijn vinger nat en kijk jou indringend aan. Ik zie aan jou dat de opwinding stijgt. Er reageert iets overduidelijk. Ik glimlach stil. Dit was mijn bedoeling.
Zacht streel ik met mijn vinger over mijn klit. Af en toe steek ik mijn vinger in mijn warme en zachte grotje. Ik steek mijn vinger in mijn mond en begin deze te pijpen als of ik een heerlijke pik in mijn mond heb.
Jij zit ademloos te kijken. Ik zie dat jouw erectie groter en harder wordt.

Ik sta op en loop op je af. Jij wilt me vastpakken maar ik weer het af. Ik steek mijn vinger in jouw mond en vraag of je hem heel nat wil maken. Maar wat graag voldoe je aan mijn verzoek.
Ik stap weer terug naar mijn plekje en met mijn benen wijd streel ik mijn klit. Af en toe duw ik mijn vinger in mijn grotje. Ik voel mijn eigen geilheid ook steeds heftiger worden.
Na enige minuten spelen ben ik toe aan wat ruiger werk. Ik sta op en zeg: “ Ik wil dat je me neukt. Hier. Hard. Dierlijk. Nu!”

Je springt overeind. Staat in een fractie van een seconde voor me. Ik zie voorvocht uit je trillende pik komen. Ik ga even door mijn knieën en lik heel zachtjes aan dat heerlijke vocht. Laat die harde pik van je heel even in mijn keel glijden.
Ik hoor je grommen en je pakt me vast. Je lippen dwingend op mijn mond. Je pakt me bij mijn heupen en draait me om. Ik leun voorover tegen de saunabank en ik voel hoe jij hard in me stoot. Ik kreun. Een hand op mijn heup en een hand in mijn haar. Zo hou je me onder controle. Hard neuk je me. Zo dierlijk als ik had gezegd. Zo lang als ik had gehoopt ging helaas niet. De opwinding was te groot om het lang vol te houden. Al snel komen we tot een ontlading.

Ik tril op mijn benen. Je pakt me nu teder vast en draait me zachtjes om. Tegen jou leunend kom ik wat bij mijn positieven. Je kijkt me aan. Ik zie jouw ogen. Zacht kus je me. Onze tongen spelen het spel van de passie en de verlangens leven op.
Je kijkt even om je heen en zegt: "zullen we een comfortabeler plek zoeken? Dierlijke seks is zalig maar nu wil wel een wat comfortabeler plek."
Ik glimlach en knik bevestigend. Je neemt me mee. De avond is nog lang.

Roos xxx
Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten