Bedankt

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
stallion1979
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bedankt

Bericht door stallion1979 »

Kom net de Cinema uitrollen. Heerlijk stel aanwezig. Bedankt, het was weer lekker.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
Michael
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bedankt

Bericht door Michael »

Ik kom er ook net uitrollen, sjeeee wat een ervaring, voor mij de eerste gangbang met een heerlijke dame. Ja ik was de enige mét kleding in de speelruimte, haha. Maar goed, met de broek los heb je me toch enorm lekker gepijpt en ben ik uiteindelijk op je borsten (iets hoger) heerlijk gekomen. Nog een poos na lopen genieten en naar je gekeken terwijl je bezig was, op het laatst vertelde ik je ook dat het mijn 1e keer was. Ik hoop dat je geen buikpijn meer hebt. ;)

Afijn! Ik hoop dat je/jullie er vaker zijn en het aankondigen ook, dan kom ik zeker weer langs!!!

Bedankt!!

Michael!
Lang&hard
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Lang&hard »

Wat denk je: zouden ze er nu nog zijn? Dan ga ik zeker even langs.. Trein rijdt zo in Arnhem binnen...
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Nee, we gingen tegelijk weg dus.....
vaarman
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Bedankt aanwezige mannen, en in het bijzonder Wesly, Erik38 en Dennis!

Wij vonden het ook een zeer geslaagde middag. De mannen waren netjes en respectvol zodat Daisy heerlijk heeft kunnen genieten.

Vaarman en Daisy...
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Komt Daisy snel terug weer? Of zijn jullie elders aanwezig binnenkort?
Het was geweldig! Grtz Michael
d81
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door d81 »

Het was inderdaad een heerljke middag!

Was vanmiddag op uitnodiging van Vaarman naar Arnhem gekomen. Hij zou langskomen met een dame. En wat voor 1! Een heerlijke slanke vrouw. Nadat zij en Vaarman in de filmzaal wat opgewarmd waren zijn we naar de cruising ruimte gegaan, waar ik een heerlijke pijpbeurt van haar kreeg. Daarna heb ik haar lekker diep geneukt, waarna Vaarman het van me over nam. Ondertussen was Wesly ook gearriveerd. Na een korte begroeting werd kreeg hij een lekkere pijpbeurt, terwijl ik haar vanachteren nam. Wat een heerlijke aanblik was dat lekkere kontje van haar! Na op sterkte te zijn gekomen neukte Wesly haar stevig in meerdere posities. Ook de derde man van de dag, Erik kwam binnen, stelde zich voor en deelde in de pret.

Na enige tijd bezig te zijn geweest was het wel even tijd voor een break. Dus even naar het balkon, sigaretje roken. Eenmaal terug werd ik door haar mond weer op oorlogssterkte gebracht waarna ze op me ging zitten. Dit had ze blijkbaar vaker gedaan. Ze wist precies hoe t lekker moest, dit was echt genieten! Hierna heb ik haar afwisselend met Erik geneukt terwijl ze op haar rug op t grote bed lag. Ondertussen pijpte ze enkele andere heren, waaronder naar nu blijkt Micheal. Daarna nam Wesly het weer over. Terwijl Wesly haar neukte, speelde ik met haar clitje. Iets wat volgens mij wel gewaardeerd werd. Ook Vaarman liet zn pik nog even in haar kutje glijden. Hierna hebben Wesly, en ik haar nog eens lekker op zn hondjes genomen en wkam er weer een eind aan weer een heerlijke geile middag in EC.

Vaarman en Daisy bedankt!
Goed gereedschap
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Precies! Ik hoop ook echt dat ik de volgende keer kans krijg om haar ook flink te nemen. Vooralsnog, het was heerlijk!
Daisy
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Daisy »

Dank je P. leuk verslagje. Ons dingetje op de bank was idd heel lekker. Thanx en ja...goed gereedschap!
Vaarmannekke...dat heb je weer prima voor me geregeld. Heel lief. Ik kan er weer ff tegen.
Wesly waaauw.
Lief dat die jongen met de kleren aan zo lang mijn hand vasthield. Volgens mij kneep ik heel hard.
X Daisy
Wesly
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Wesly »

Daar valt weinig aan toe te voegen, was een geslaagde middag! Daisy, jij kan tegen een stootje. En mocht je je nog afvragen: ik ben toch (nog) klaargekomen...
Vaarman en Daisy, bedankt!
Dikke XL paal
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten