Vandaag heb ik onze au pair eens meegenomen om een kijkje te nemen. Ze vond het lastig om los te komen nadat we als enige paar aanwezig waren en er 30 man in polonaise achter ons aan liepen. Wanneer je wat wilt doen om op te warmen wordt je bijna ingesloten. We hebben wat ruimte gevraagd om op te warmen, in eerste instantie lukte dit alsnog niet.
Na een sigaretje op het balkon wilde ze het eigenlijk toch nog wel een keer proberen. Ik heb het toen doorgezet en uiteindelijk ging alle schroom eraf en ging zelfs de blindoek af. Ik denk dat er minimaal 10 mannen hebben genoten van haar kutje. Wat mij opviel is dat er veel mannen staan die dan geen condoom hebben, wat is dan het doel van je bezoek? Ook zou een dosis "Libido Forte" de netto neuktijd aanzienlijk verhogen

. Er waren 2 mannen die buitengewoon presteerde waarvoor hulde, beide kwamen 4 keer en waren ook erg vrouwvriendelijk. Ik weet niet wie het waren, maar ze staan voor een volgende keer op de gastenlijst.
Ik ben wel benieuwd wie van de leden vandaag zijn kans heeft gepakt bij deze 26 jarige schone.
Ik hoor het graag