4 januari: zoveel mogelijk vrouwen in de ec dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Spuitje
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 4 januari: zoveel mogelijk vrouwen in de ec dag

Bericht door Spuitje »

Hoi,

Ik loop altijd met mijn kleren uit in de EC.
Ik vind het er niet echt geil uitzien als er een grtote groep kerels aan hun pik staan te trekken met de broek nog op de enkels..... maar goed dat moet een ieder uiteraard zelf weten (dat is mijn mening).
Ik hoef (en wil) ook niet eens altijd meedoen met een stel maar alleen kijken al vind ik soms super geil. Dat was nu juist de GROTE tegenvaller afgelopen vrijdagmiddag.
De aankondiging dat er meerdere stellen kwamen, trok blijkbaar een extra grote menigte mannen waarvan de meeste inderdaad bijna als "magneten" achter de stellen aan gingen zou gauw die zich gingen verplaatsen.
Van kijken kwam dus bijna niets door de enorme drukte.
Ik kom dus niet meer in het vervolg als er een dergelijke aankondiging op het forum geweest is zoals voor deze vrijdagmiddag.
Ben dus ook zeer vroeg in de middag al weer vertrokken.

Groet, Spuitje
peter600
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door peter600 »

sluit mij volledig bij het voorgaande aan.
net een stelletje kudde dieren die achter een stelletje aan lopen te huppelen. en het ergste nog,niemand van die huppels zegt ook maar iets. kan me toch ook goed voorstellen dat je als stelletje je niet meer op je gemak gaat voelen.
als er een aankondiging op de site is,zul je mij ook niet meer zien.
deze middag was voor mij om vier uur al totaal verpest.
hoop dat er verbetering komt in 2013,want die is nog lang.
de groetjes
Spuitje
Contacteer:

Bericht door Spuitje »

..... en bij mij om 14:30 u al. Toen had ik er al schoon genoeg van!
Nee, was GEEN geslaagde middag.
Maar goed, volgende keer beter. Het kan ook niet altijd even leuk zijn ....

Groet, Spuitje
Hans42
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Hans42 »

Heren,

Doe toch allemaal niet zo schijnheilig. Mij valt het op dat iedere vent achter een stel aanloopt, er is niet een kerel die achterblijft als een stel zich verplaatst. En wat lees ik tot mijn grote verbazing hier? Dat iedere man zich eraan ergert en dat hij in het vervolg niet meer komt. Allemaal onzin. Alle kerels in de EC, inclusief ik, zijn hetzelfde: allemaal harstikke geil en allemaal de fantasie om met een stel mee te mogen doen. Is helemaal niet erg, maar doe jezelf niet beter voor dan dat je bent. Einde discussie.
d81
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door d81 »

Hans42 schreef:
Mij valt het op dat iedere vent achter een stel aanloopt, er is niet een kerel die achterblijft als een stel zich verplaatst.
Jij zit zeker bij degenen die er als eerste achteraan rent en niet meer omkijkt. Heb het vaak zat meegemaakt dat er een aantal heren achterblijven, terwijl de meute zich verplaatst.
Goed gereedschap
Spuitje
Contacteer:

Bericht door Spuitje »

Sorry Hans42, ik ben het volledig oneens met je...!
Ik ben dan een van de weinige misschien maar ik hol niet constant achter alle stellen en dames aan.
Ben overigens bi-(schierig) en speel ook wel es met een lekkere pik. Heb dat overigens ook afgelopen vrijdagmiddag gedaan toen de stellen er al waren.
Als ik al verzekerd wil zijn van lekkere sex met een dame dan heb ik wel andere adressen dan alleen de EC.
Wat ik leuk vind in de EC als er een stel komt, dat is om te kijken naar al dat geils en tuurlijk is soms een keertje meedoen geil en spannend, maar voor mij is het geen must en daarom ga ik niet constant achter de stelletjes aan als ze zich een vin verroeren.
Helaas doen erg veel mannen dat wel ja, maar toch echt niet iedereen.
Toen ik in de grote ruimte zat en de stelletjes weg liepen, bleef ik achter met nog 1 of 2 mannen, dus niet alle mannen reageren hetzelfde zoals je kunt lezen.

Groet, Spuitje
luna13
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door luna13 »

Beide heren hebben gelijk :-) @hans en spuittje. In de grote ruimte zaten idd nog heren toen ik terug kwam uiit het gangetje. Wat ik wel dacht bij je eerdere bericht over de stilte spuitje was dat echt niemand iets zegt: ook jij niet.
Carpe diem!
Spuitje
Contacteer:

Bericht door Spuitje »

@luna13. Ik heb het niet gehad over stil zijn. Kan zijn dat ik jullie miet aangwsproken heb. Jullie ook niet met mij dus. Heb een ander stel wel heel kort gesproken. Vooral kort omdat het er veel en veel te druk was voor langere conversaties. Moet iedereen ook zelf weten denk ik. Net als het feit dat bijna alle mannen constant achter de stellen aan gingen. Niet mijn idee maar ook dat moet iedereen lekker zelf weten. Ik kom in elk geval niet meer als er weer een dergelijke aankondiging van stellen is als deze!
Groet. Spuitje
2lovers
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door 2lovers »

wij waren er als stel ook zo rond een uur of 6. het leek wel of alle mannen aan t keuren waren toen ik boven kwam. gelukkig was er ook een vriendin en vriend die we kennen, en met haar heb ik ook nog even kunnen spelen op de matras. helaas zitten er dan direkt wel 20 handen aan je, geen respect. en ze gunnen je geen enkele ruimte. mijn vriendin had er na een klein uurtje genoeg van en is weer weggegaan, was veel te druk en opdringerig. een kwartier later ben ik ook maar met mn mannetje gegaan, want was de enige vrouw die over bleef, buiten een stel die in de douche zat met de deur op slot. al met al jammer dat er maar een paar mannen zijn die dan wel respect kunnen tonen. op deze manier komen de vrouwen niet terug op dit soort avonden, en gaan dan liever naar de stellenavond.
Siemstel
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Gelukkig dat wij nog weinig negatieve ervaringen hebben mee gemaakt met de vele leuke mensen die in EC komen, en mocht er dan toch eens eentje tussen zitten die geen respect kan tonen dan spreken wij diegene er ter plaatse dan zonder al te veel woorden er op aan, en onze ervaring is dan dat er door diegene in de meeste gevallen excuses worden aangeboden.
Mens zijn voor een Mens
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten