Voor het eerst..

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
Dessert
Geaardheid: bi
Contacteer:

Voor het eerst..

Bericht door Dessert »

Vanmiddag een eerst verkennend bezoekje gebracht. Ik was toevallig in de buurt.

Mijn complimenten wat ziet het er netjes, verzorgd en schoon uit.
Natuurlijk eerst een rondje gedaan om de boel in me op te nemen.

Het was niet druk. De gay cinema was leeg. In de hetro zat een man of drie.
Er stond één man in het gloryhole gedeelte.

Achter in naar de darkroom moest ik even mijn weg zoeken. Achter de gloryhole kwam ik een tweetal mannen tegen die bezig waren.

Nog even te verlegen. Ik heb me daarna opgehouden in de gloryholes bij de filmzalen. Ik raakte erg opgewonden toen er iemand achter een van de gaten ging staan. Ik hoopte natuurlijk dat er iets zou gebeuren. En ja hoor. Er verscheen een pik door één van de gaten... Hmmm heerlijk kon het natuurlijk niet laten om hem even heerlijk te pijpen. Heerlijk....
Jammer genoeg trok de man hem terug. Ik weet niet of hij klaargekomen is.

Daarna weer even terug naar de darkroom. Bij binnenkomst zag ik een man tegen de muur staan die met de broek op zijn knieen heerlijk aan zijn pik zat. Achter de gloryhole stonden de mannen nog steeds.
De man tegen de muur keek naar verleidelijk naar me. Ik pakte zijn pik en heb hem gepijpt. De man had moeite niet klaar te komen. Maar kon het op een gegeven moment niet tegenhouden. Jammer genoeg spoot hij zijn sperma in een doekje... Had het graag opvangen.

Later zag ik dat de man zat op een aan de muur gemonteerde dildo zat. Achteraf werd ik er super geil van.

Terug in de andere darkroom stond er een aantrekkelijke man te kijken naar de film. We hadden oogcontact en op een gegeven moment zag ik zijn pik door één van de gaten verschijnen. Toen ik hem pakte voelde ik direct dat hij een geile piercing door zijn eikel had. Een hele aparte ervaring om een pik met piercing te pijpen. De man kwam heerlijk over mijn handen heen klaar.

Voor mij was het toen tijd om te gaan. Mijn eerste verkennende bezoekje is zeker bevallen. Alleen het parkeren.. hmmmm reed ik eerst voor de zaak langs. Kon vervolgens geen plekje vinden en moest half Amersfoort doorrijden om weer terug te komen bij de zaak.

Ik hoop dat het volgende keer wat drukker zal zijn.

Waar kan je het best parkeren?

Ik hoop binnenkort een keer te komen als er een leuk stel is waar ik mee kan doen. Heerlijk lijkt me dat.
yoshi_bi
Contacteer:

Re: Voor het eerst..

Bericht door yoshi_bi »

Wow, wat leuk om eens een geile ervaring te lezen. Ik ben al een tijdje van plan om eens langs te gaan, na een verhaal als dit krijg ik er echt zin in. Het plaatsen van ervaringen helpt twijfelaars als ik echt over de streep.
Dessert
Contacteer:

Bericht door Dessert »

Dank je yoshi_bi,

Leuk om te merken dat het wordt gelezen. Ik heb inmiddels ook al pb's gehad.
Ik zal van de volgende keer zeker verslag doen.

Dessert.
hijgaatlekker
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door hijgaatlekker »

Parkeren is geen enkel probleem. Volg de borden naar parkeergarage Flintplein. Dat is 2 minuten lopen vanaf de cinema. Hoop je daar graag te ontmoeten. ik ben er vrijdag weer
Dessert
Contacteer:

Bericht door Dessert »

Geweldig dank voor de info. Volgende keer zal ik daar parkeren.
Larissa CD23
Contacteer:

Bericht door Larissa CD23 »

Ik wil vanaaf gaan! Me daar om kleden in casual dames kleding en dan de cinema in gaan! Iemand daar intresse in? Dus eigenlijk bi-boy van 25 in vrouwenkleren!
Dessert
Contacteer:

Bericht door Dessert »

Lekkere vent...

Gaaf je hier te treffen. Ik vond het super. Dat vind ik sowieso als er gespoten gaat worden.. Heerlijk over mijn gezicht of elders op mijn lijf word ik super opgewonden van.

Wie weet tot een volgende keer.
Ik hoop dat ik morgen rond de klok van 13:00 uur er weer kan zijn.

:D

Dessert
hijgaatlekker
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door hijgaatlekker »

13.00 uur is vroeg. Ik ben er om 17.00 uur. Wil je grag onderspuiten en ook jouw pik lekker laten spuiten
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: ontdekkers en 18 gasten