middag en avond in arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Dido & Ennee
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

middag en avond in arnhem

Bericht door Dido & Ennee »

terug van een middagje en avond in arnhem waar wij weer heerlijk hebben gespeeld. mocht het ec-personeel zich afvragen waar al dat pakpapier vandaan komt in de afvalbak van de darkroom......ik heb mijn sub/slavin dido -speciaal voor haar verjaardag- aan het kruis ingepakt. Zij was zogezegd haar eigen verjaardagscadeautje. Gelukkig waren twee aardige heren in de darkroom zo vriendelijk om haar ook weer uit te pakken:)
Dank voor al jullie positieve reacties na afloop. Wij begrijpen dat een bdsm-spel soms best wel heftig en bijzonder kan zijn (en niet ieders ding) maar het was voor ons leuk en spannend om dit met jullie te delen. Ikzelf -en ik geloof meerdere heren met mij- heb erg genoten van de blauwe stroompjes van de neon-wand in het half donker op de tepels van dido. Onze complimenten aan alle aanwezigen voor jullie totaal niet opdringerige en begripvolle houding. ik vind dat echt klasse! Dat wilde ik toch even gezegd hebben. Volgende keer zal ik dido wellicht weer wat andere opdrachten geven......

dido & Ennee
1martin
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: middag en avond in arnhem

Bericht door 1martin »

Hallo Dido & Ennee.
Zo te lezen heb ik wat gemist.
Laat mij even weten waneer jullie weer bij ec zijn voor spannende dingen .
mag op forum , maar ook via een pb.
lekkere groet martin
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten