Crossdresser wil graag eens verkleed komen en dan gebruikt worden.helaas heb ik deze stap nog niet durven zetten omdat ik nog wat angstig ben om zo verkleed te zijn in de bios.mijn angst bestaat vooral uit wat zouden de reacties zijn en hoe gaat men met me om.ikzelf sta voor veel open maar ik doe doe alles safe en ben bang dat men dit niet respecteerd en alleen voor zijn eigen lust gaat.
Is er iemand die eens samen wil of me wil helpen?zou het zo geil vinden om eens n de sling te liggen en genomen te worden of op het bed en dan ondergespoten te worden.
Ben 172/84/16/kale pik dus ietwat stevig en daardoor ook wat onzeker of ik deze stap wel moet nemen.
Wie kan en wil me helpen?
Nog wat angstig
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Nog wat angstig
hoi, als je er een keerbent zou ik je graag willen helpen,ik kick op lingerie enals jij zo mooi verkleed bent wil ik je lul opzoeken en pijpen,eindelijk iemand die het ook alleen maar safe doet,die zijn echt moeilijk te vinden.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Contacteer:
Hoi driekeerpotent.lijkt me heerlijk om samen met je wat te doen bij erotica.
Wanneer ga jij weer naar erotica toe dan?wie weet samen daten daar en elkaar heerlijk verwennen.
Sta voor veel open om te proberen als het maar safe is.de sling lijkt me geweldig en dan me lekker laten nemen.
Misschien onder toeziend oog van jou?
Laat even wanneer je er weer bent.
Wanneer ga jij weer naar erotica toe dan?wie weet samen daten daar en elkaar heerlijk verwennen.
Sta voor veel open om te proberen als het maar safe is.de sling lijkt me geweldig en dan me lekker laten nemen.
Misschien onder toeziend oog van jou?
Laat even wanneer je er weer bent.
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
het gaat mij puur om je pik,neuken is niet mijn ding,ik kick op lingerie en dan je pik pijpen,misschien eerst in de bios.maar wat jij doet maakt mij niet uit.laat je weten wanneer ik ga
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
-
- Contacteer:
Nou ik ben er wel voor in om eens iets met zijn allen te doen.ik zou dinsdagavond wel kunnen denk ik geen idee of 1 van jullie dan kan.
Denk zo rond 19:30 uur laat maar even weten of jullie kunnen.
Denk zo rond 19:30 uur laat maar even weten of jullie kunnen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast