Ja het was erg druk en hoorde nog nooit zo druk geweest 5 stellen en denk wel 30 mannen . Mijn vriendin heeft zich er goed vermaakt ... Ik ook trouwens . Toch wel jammer dat sommige het niet kunnen laten opdringerig te zijn . Helaas waren de andere stellen niet zo aktief als wij waren maar dat komt denk ik met name door de instelling van sommige mannen , die graag iedere keer vooraan wouden staan en zo de stellen bij ons verdrongen . We kregen dus door die mannen niet de kans .
We zullen daarom de volgende keer geen gerichte oproep meer plaatsen ..want sommige mannen konden zich niet gedragen . . Over het algemeen gedroegen de nederlandse mannen zich juist wel . denk dat overig het spelletje niet helemaal snapt . mischien een Idee om een gewenste gedragscode in meerdere talen Te verstrekken .
maarja buiten dat ons toch goed vermaakt maar kunnen ons heel goed voorstellen dat de meeste stellen er van schrikken en dan snel weer vertrekken .
Groeten dat ene stel

en die jongen uit d'c met witte blouse bedankt nog en we zien elkaar vast weer is want trio met jouw is zeker weer gewenst