Wij gister 01-03-2013 in cinema Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Leukslankstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Wij gister 01-03-2013 in cinema Arnhem

Bericht door Leukslankstel »

Ja het was erg druk en hoorde nog nooit zo druk geweest 5 stellen en denk wel 30 mannen . Mijn vriendin heeft zich er goed vermaakt ... Ik ook trouwens . Toch wel jammer dat sommige het niet kunnen laten opdringerig te zijn . Helaas waren de andere stellen niet zo aktief als wij waren maar dat komt denk ik met name door de instelling van sommige mannen , die graag iedere keer vooraan wouden staan en zo de stellen bij ons verdrongen . We kregen dus door die mannen niet de kans .
We zullen daarom de volgende keer geen gerichte oproep meer plaatsen ..want sommige mannen konden zich niet gedragen . . Over het algemeen gedroegen de nederlandse mannen zich juist wel . denk dat overig het spelletje niet helemaal snapt . mischien een Idee om een gewenste gedragscode in meerdere talen Te verstrekken .
maarja buiten dat ons toch goed vermaakt maar kunnen ons heel goed voorstellen dat de meeste stellen er van schrikken en dan snel weer vertrekken .

Groeten dat ene stel ;) en die jongen uit d'c met witte blouse bedankt nog en we zien elkaar vast weer is want trio met jouw is zeker weer gewenst ;)
Gay'tje
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Wij gister 01-03-2013 in cinema Arnhem

Bericht door Gay'tje »

Jullie waren zeker een leuk stel, heb door de glory hole heen nog even lekker aan de mannelijke helft van het stel gezeten, best spannend :-)

Leukslankstel schreef:Ja het was erg druk en hoorde nog nooit zo druk geweest 5 stellen en denk wel 30 mannen . Mijn vriendin heeft zich er goed vermaakt ... Ik ook trouwens . Toch wel jammer dat sommige het niet kunnen laten opdringerig te zijn . Helaas waren de andere stellen niet zo aktief als wij waren maar dat komt denk ik met name door de instelling van sommige mannen , die graag iedere keer vooraan wouden staan en zo de stellen bij ons verdrongen . We kregen dus door die mannen niet de kans .
We zullen daarom de volgende keer geen gerichte oproep meer plaatsen ..want sommige mannen konden zich niet gedragen . . Over het algemeen gedroegen de nederlandse mannen zich juist wel . denk dat overig het spelletje niet helemaal snapt . mischien een Idee om een gewenste gedragscode in meerdere talen Te verstrekken .
maarja buiten dat ons toch goed vermaakt maar kunnen ons heel goed voorstellen dat de meeste stellen er van schrikken en dan snel weer vertrekken .

Groeten dat ene stel ;) en die jongen uit d'c met witte blouse bedankt nog en we zien elkaar vast weer is want trio met jouw is zeker weer gewenst ;)
wijstel
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door wijstel »

Hallo iedereen,

Wij waren dat stel afgelopen vrijdagavond (met blonde vrouw met leren rokje.)
Eerste keer voor ons , maar de opdringerige types waren niet weg te slaan.
Mijn vriendin stond nog geen 10 seconden alleen of er stond al een vent naast haar die erop wilde.
Niet echt wat voor ons met zoveel mannen...
Maar leuk slank stel was wel super ... misschien volgend keer via PB maar afspreken.....is het wat minder druk...

Groet, wijstel
issie
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door issie »

Wij waren er ook vrijdagavond maar gingen net weg toen de stellen binnen kwamen.
T blijft moeilijk voor de heren alleen.
Wij zitten een uur te wachten maar nog geen ontblote man gezien, en wel verwachten om mijn geheel naakt te neuken.
Kom mannen , als je wilt laat zien wat je hebt. is het ijs al een beetje gebroken en kan IK kiezen welke lul of lullen ik in mijn wil hebben.

Hopelijk de volgende keer beter.
en de stellen die binnen kwamen en in de dark room bezig was.
MMMMMMMMMMMM wil ik ook nog wel eens met de vrouw apart.

groetjes
jolanda en vincent
1martin
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door 1martin »

Hoi jolande en vincent.
zo te lezen heb ik een hoop gemist
william
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door william »

Ik vond het ook leuk lekkerslankstel helaas snappen veel mannen niet als zij afgewezen worden of genegeerd dat zij beter wat afstand kunnen houden, om evt een ander wat te gunnen die jullie wel leuk vinden. Hoop jullie nog eens te ontmoeten, ik was degene die hem vroeg of jullie in Zutphen waren geweest!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: jongen96 en 14 gasten