hallo allemaal,
ik ben al een tijdje niet in erotica geweest, maar het wordt wel weer eens tijd om die kant op te komen. Zaterdag as 28 nov wil ik weer eens komen. Ik zoek enkele goed geschapen TOPS die me willen neuken op het grote matras, in de hetrozaal of bij de gloryholes. Alles SAFE!! Ik ben geheel naakt, heb een dildo die ik gebruik om in the mood te komen. Ik hou van meerdere mannen die met me spelen, me strelen, me ballen likken tot ze super glad zijn van het slijm, mannen die me rimmen en mijn kontje neuken met hun vingers. Ondertussen zal ik jullie lekker aftrekken en pijpen. Als jullie me echt geil willen maken dan moeten jullie me wel een dikke vette facial geven.
laat wat van jullie horen als je wilt komen!
wie weet tot zaterdamiddag.
xxx richard
TOPS voor GANGBANG
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
TOPS voor GANGBANG
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
- Sue en Lee
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 67
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: TOPS voor GANGBANG
hoi richard,
Ben je nog van plan om morgen te komen, wij zijn er om een uurtje of 12.15.
Ben alleen niet groot geschapen zoals je in je mailtje zet
Groetjes,
Lee en Sue
Ben je nog van plan om morgen te komen, wij zijn er om een uurtje of 12.15.
Ben alleen niet groot geschapen zoals je in je mailtje zet

Groetjes,
Lee en Sue
Genieten en laten genieten, hoe meer hoe liever.
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: TOPS voor GANGBANG
hallo Sue en Lee,
Tja, ik heb jullie inmiddels via enkele manieren van communicatie laten weten waarom ik er niet was. Maar wil binnenkort echt weer eens in Erotica komen.
veel sexplezier
xxx xxx Richard
Tja, ik heb jullie inmiddels via enkele manieren van communicatie laten weten waarom ik er niet was. Maar wil binnenkort echt weer eens in Erotica komen.
veel sexplezier
xxx xxx Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikers op dit forum: Gauloises, happysilver en 8 gasten