NUTTELOZE WEETJES...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: NUTTELOZE WEETJES...

Bericht door Siemstel »

Bijna 50 procent van alle jonge Britse vrouwen (18 tot 25 jaar) zegt:
"Ik heb liever grote borsten dan een hoog IQ."

Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Oudere bewoners van zorginstelling Opella in de regio Ede-Wageningen kregen onlangs een brief met het advies strakker ondergoed aan te schaffen. 'Incontinentiebroekjes zullen voor de meeste mensen niet meer vergoed worden', staat in de brief.

Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Een Arm wrestling match is een wedstrijd waarbij twee worstelaars elkaar bekampen wie de sterkste armen heeft. Het kan worden uitgeschreven tussen twee vrouwelijke/mannelijke deelnemers of tussen een man en een vrouw.

Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
YoungStudXL
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door YoungStudXL »

ok.. dan post ik ook maar ns een nutteloos weetje.. maar wel behoorlijk relevant..

ik erger me!!

nutteloos..? ja! maar toch elke keer als ik inlog op dit forum kijk ik of er iets nieuws is gepost.. en vaak zie ik in het overview dat ef een nieuw bericht is... en zoals alle posters hier weten... nieuwe berichten zijn nieuwe kansen, nieuwe hoop dat onze favoriete nensen, melden dat ze "gaan"..

maar sinds enige tijd word dat blijde moment van nieuwe hoop en kansen, frequent genafeloos opgevolgd door terleurstling..

alweer een duf bericht in een duf topic van (1 van n stuk of 3) allemaal gestart en in leven gehouden door hetzelfde stel...

en begrijp me niet verkeerd.. ik ben dol op actieve stellen.. maar om ns een oud hollands spreekwoord te gebruiken...: praatjes vullen geen gaatjes...

af en toe wat onzin op het forum moet kunnen.. maar please stop met deze egotrip..en geef het forum terug aan deze zielige, sneue man, die gewoon echte actie wil..

als ik onzin wil lezen gebruik ik mn fakeaccount van de viva wel..

ik heb lang niet gepost omdat ik niet wil bijdragen aan het instand houden hiervan.. maar bij deze verontschuldig ik me aan mijzelf en de mannen die ik heb gesproken in de EC die er net zo over denken..

@SIEMSTEL.. wil je mens zijn voor mij? kom dan gewoon snel weer eens langs. en stop met get genereren van terleurstellingen..
Eroticcinema Arnhem
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste YoungStudXL,

zo jong en nog zo kort op het forum en je dan al zo ergeren?

Een minder leuk bericht voor de 1, kan een leuk bericht zijn voor een ander.
Aan de hand van de vele hits en de vele reacties zijn er ook een hoop lezers die sommige berichten wel leuk vinden.

Wij willen dat het forum op een leuke manier gebruikt wordt en niet persoonlijk negatief op de man af wordt gereageerd.

De mogelijkheid is er ook om alleen de topics aan te klikken, die je graag wilt lezen.
De andere die ergenis oproepen gewoon overslaan. Daarna is onderaan de mogelijkheid om "alle topics gelezen" aan te klikken.

Siemstel is een graag gezien gast bij ons, die in het afgelopen jaar regelmatig gebruik heeft gemaakt van onze spannende Cinema.
Veel bezoekers en forum lezers zien er naar uit om hun spoedig weer met open armen te begroeten om er weer een geweldioge Cinema middag van te maken.
Wanneer dat weer zal zijn, vernemen wij vanzelf.........
luna13
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door luna13 »

Dus we gaan door met nutteloze weetjes ........... i love it.

Een weetje: de aap die Roos bij het onderwerpje over gibbons heeft geplaatst is helaas geen gibbon maar een orang oetan :-)
Carpe diem!
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Wanneer ben je seksueel losbandig? 32 procent van alle mannen en
38 procent van alle vrouwen zegt: "Vanaf 20 bedpartners."

Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Roken/nicotine: Jong roken schaadt hersenen, zo maakte de wetenschapsorganisatie NWO bekend. Uit onderzoek van de Vrije Universiteit in Amsterdam blijkt dat wie al op jonge leeftijd rookt, zich later moeilijker kan concentreren. Nicotine bleek dus langetermijnschade op te leveren. Het was al bekend dat nicotine schadelijk is voor de ontwikkeling van de hersenen van adolescenten. Het onderhavige onderzoek toont nu voor het eerst aan hoe die negatieve effecten op de lange termijn ontstaan.

Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Slechts 3 procent van alle vakantiegangers neemt nog de moeite om een
vakantiekaart naar het thuisfront te sturen. Verreweg de meeste mensen
sturen een sms, tweet of zetten iets op Facebook.

Afbeelding

Dan behoren we nu tot die 3 procent
groeten vanaf het strand van Siemstel xx
Mens zijn voor een Mens
williamwill009
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door williamwill009 »

[quote=Siemstel post_id=35282 time=1357886965 user_id=4536]
De Spaanse vlieg wordt ongeveer 18 tot 22 millimeter lang en is groen van kleur met een metaalglans over de gehele bovenzijde van het lijf. De kever scheidt bij verstoring een blaartrekkende stof uit zijn vijanden. Deze stof ruikt en smaakt verschrikkelijk en wordt ook via de huid opgenomen waarna zeer grote, doorzichtige blaren ontstaan die later vanzelf weer verdwijnen.
Genotsmiddel...
De Spaanse vlieg geniet grote bekendheid omdat één van de bestanddelen ervan populair is als afrodisiacum. Meestal wordt het verkocht in poedervorm of als liefdesdrank die de man die het inneemt een grotere seksuele potentie zou verschaffen. Het middel bevat de stof cantharidine, dat gewonnen wordt uit de gemalen kever. Een kever bestaat voor ongeveer 1% uit deze stof.
De "lustopwekkende werking" wordt in werkelijkheid veroorzaakt door de bijtende stof die bij excretie de urineleider irriteert, zodat meer bloed naar de schaamstreek stroomt. Dit maakt het inderdaad makkelijker om een erectie te krijgen.

[img]http://i47.tinypic.com/20rwgib.jpg[/img]
[/quote]

Een gebrek aan potentie kan ook een reden zijn waarom een stel moeite heeft met het krijgen van een kind. Gelukkig zijn er tegenwoordig oplossingen beschikbaar, zij het tijdelijk. Ik hoorde onlangs over [url=https://kamagrabestellen.cc/nl/product-category/erektionsprodukte/cenforce/cenforce-150mg/]Cenforce 150mg Kopen[/url]. Ik dacht dat deze informatie van waarde zou kunnen zijn voor mensen met potentieproblemen. Wat is jouw mening hierover?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten