geile tv ,dag gehad

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
sexboy
Contacteer:

geile tv ,dag gehad

Bericht door sexboy »

gisteren weer lekker naar de tv dag geweest,
heb me daar weer erg mogen amuseren het was weer een erg geile bedoeling daar.

er waren lekker veel tv dames aanwezig die ook allemaal lekker actief waren
er was bijna overal wel actie te vinden zowel in de darkroom als in de zalen of op het matras voor de darkroom of op de banken op het pleintje...

bij binnen komst eerst een kluisje gezocht in me kleding in gedaan en daar lekker in me boxer rondgelopen, eerst een beetje de kat uit de boom gekeken en me door een paar tv dames laten trekken en pijpen in de darkroom, toen me eerst echte actie gehad in de bios ben daar lekker gepijpt en heb een tvtje gepijpt en even haar lekkere kontje gevoelt of die toegangkelijk was nou en dat was die dus ze toverde snel een cd tevoorschijn en heb haar heerlijk mogen neuken, zij met haar hoofd tussen de stoelen een andere man pijpen en ondertussen met zichzelf spelen, heb haar heerlijk tot een hoogte punt mogen neuken....

toen ff pauze genomen en daarna in de darkroom me laten pijpen door nog een tv dame die gewillig op het matras lag in de darkroom ook daar haar kontje mogen voelen en toen vroeg ze mij haar te neuken alleen had ik geen cd bij me (had namelijk ook geen zakken om iets in op te bergen) en zei haar dus dat ik wel wou maar geen cd had dus zei toverde er ook weer netjes ergens eentje vandaan en die dus ook omgedaan en haar eerst op het matras geneukt en daarna nog in de sling geneukt, was allemaal weer een erg geile bedoeling...

daarna weer ff tijdje rustig aan gedaan en toen rond een uurtje of half zes ben ik nog ff in de darkroom geweest en heb ik me nog weer eerst lekker laten pijpen en toen gevraagd of ik haar nog mocht neuken nou ook dat mocht wel alleen weer geen cd bij me dus zij er weer eentje tevoorschijn getoverd, eerst was me lul nog niet hard genoeg om binnen te dringen ook :S (je zag de dame ook denken sjemig heb ik daar me cd aan verspilt) maar toen kwam er nog een andere tv dame en die heeft zij lekker gepijpt totdat ze klaar kwam en toen was de mijne ook weer lekker hard geworden en heb haar nog lekker mogen uitwonen...

kortom erg geile dag gehad met voldoende actie, mannen hoe doen jullie dat met de cd's? ik loop er in me boxer dus weinig plek om een cd ergens op te bergen, vind het vervelend dat de tv dames ervoor moeten zorgen bij mij, ik zou het persoonlijk niet erg vinden om meer intree te betalen en dat er in de ruimtes condooms staan.... weet niet of dit al eens is geprobeerd of niet en hoe de rest erover denkt... ik hoor het graag
niels035
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: geile tv ,dag gehad

Bericht door niels035 »

Was idd een super geile dag ja, heb ook genoten meerdere keren haha :lol:

Ik stop condooms altijd in mn kluisje en soms steek ik er ook gewoon onder de elastiek rand van mn boxer.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten