01/08 wij komen weer!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Erik1982
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 01/08 wij komen weer!

Bericht door Erik1982 »

Gelukkig zijn er meerdere die er hetzelfde over denken. Ik ben absoluut niet veeleisend maar hoe dit stel te werk gaat is de arrogantie ten top. Ik voelde me gewoon gekleineerd door hem. Dan ga je voor je plezier naar een leuk stel denk je en dan wordt je zo behandeld. Het woord respect kennen ze niet helaas. Maar goed, veel plezier nog in de cinema!! Ga vooral zo door ;)
specialB
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door specialB »

ik plaats niet vaak een reactie, maar nu wil ik toch even wat kwijt...
Wat is er nu arrogant? 12,50 betalen en dan denken dat je iedereen die binnen is (man, vrouw, stel) mag aanraken of neuken? iedereen komt naar de cinema voor zijn of haar plezier en bepalen zelf wie ze leuk, aantrekkelijk, verzorgd, etc vinden. Word je 'afgewezen' ga dan niet lopen zuurpruimen en neem je verlies en laat iedereen verder in hun waarde.
demachinist
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door demachinist »

@Erik1982: Je reageert niet op mn "denigrerend"berichtje vanwege dat "Erikje"? Jij bent echt te gevoelig man, ik beantwoord jou w bericht met respect om je een andere kijk erop te geven en dat "Erikje" is omdat ik denk dat jij een btje egocentrisch bent , alsof je een verwachting hebt dat zij jou een beurt moeten garanderen ofzo?(waar haal je het vandaan man?? Ik heb hun al 3 maal meegemaakt en ze zijn geweldig(Lieve Isabella, niet naar deze mannen luisteren hoor) Diegene die hier negatief op reageren hebben totaal geen respect voor isabella en maikel, ik ben t dan ook indd eens met Isabella dat je dan maar eens naar de hoeren moet gaan en dan mag jij lekker in de middelpunt staan... ben ik nou de enige waarbij t opvalt dat deze heren ouder zijn dan waar isabella&maikel om vroegen? Als voorbeeld "supergeil is 50 jaar.. En dan niet de intelligentie hebben dat zij een voorkeur hebben endat t niet aan hun "werkwijze" of "houding " ligt... En wat betreft "Gay'tje" hoe oud bent u eigenlijk?
Kijk heren, ik vind dit gewoon niet kloppen wat jullie zeggen want het gaat hier ngmaals
Om hun en dat moet je gewoon respecteren ! Als je niet mee mag doen, ja PECH! Ik ben eerst ook niet gevraagd , so what? Dan ga ik toch ook niet hier schrijven van "ja negatief ervaring ligt aan hun blabla" nee mannen ! Dat respecteer je gewoon als Man ! Laten we t gewoon gezellig houden ja en als je iets niet bevalt, dan ga je maar weg en lekker sporten(dat doet wonderen met je) ofzo..
Fijne dag iedereen (graag gedaan Isabella! Ik blijf jullie echt supporten hoor :*)
supergeil
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door supergeil »

demachinist schreef:@Erik1982: Je reageert niet op mn "denigrerend"berichtje vanwege dat "Erikje"? Jij bent echt te gevoelig man, ik beantwoord jou w bericht met respect om je een andere kijk erop te geven en dat "Erikje" is omdat ik denk dat jij een btje egocentrisch bent , alsof je een verwachting hebt dat zij jou een beurt moeten garanderen ofzo?(waar haal je het vandaan man?? Ik heb hun al 3 maal meegemaakt en ze zijn geweldig(Lieve Isabella, niet naar deze mannen luisteren hoor) Diegene die hier negatief op reageren hebben totaal geen respect voor isabella en maikel, ik ben t dan ook indd eens met Isabella dat je dan maar eens naar de hoeren moet gaan en dan mag jij lekker in de middelpunt staan... ben ik nou de enige waarbij t opvalt dat deze heren ouder zijn dan waar isabella&maikel om vroegen? Als voorbeeld "supergeil is 50 jaar.. En dan niet de intelligentie hebben dat zij een voorkeur hebben endat t niet aan hun "werkwijze" of "houding " ligt... En wat betreft "Gay'tje" hoe oud bent u eigenlijk?
Kijk heren, ik vind dit gewoon niet kloppen wat jullie zeggen want het gaat hier ngmaals
Om hun en dat moet je gewoon respecteren ! Als je niet mee mag doen, ja PECH! Ik ben eerst ook niet gevraagd , so what? Dan ga ik toch ook niet hier schrijven van "ja negatief ervaring ligt aan hun blabla" nee mannen ! Dat respecteer je gewoon als Man ! Laten we t gewoon gezellig houden ja en als je iets niet bevalt, dan ga je maar weg en lekker sporten(dat doet wonderen met je) ofzo..
Fijne dag iedereen (graag gedaan Isabella! Ik blijf jullie echt supporten hoor :*)
Ik ben van mening dat je niet begrijpt waar het omgaat. het gaat niet dat je haar mag aanraken of neuken. het gaat, denk Erik en mij. erom de manier waarop er met je wordt omgegaan. Wij respecteren haar en haar vriend, maar ga niet als een dictator en kleinerend allerlei regeltjes verkondigen. We respecteren hun dus dat hoor je ook anderen zo te behandelen en een vriendelijkere toon kan ook. Ik walgde ervan en ben ook weggegaan. hiervoor kom ik niet naar Erotica toe. Gelukkig zijn er nog wel stellen die het anders doen en met respect behandeld worden. Einde discussie doe ermee wat je wilt. Ik wil best bij Isabella komen en kijken en haar respecteren, maar dan zal er wel wat meoten veranderen aan hun attitude.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

Wat een stelletje losers zitten er tussen hier zeg, precies de reden dat mijn vrouw ook niet meer naar een bios wil, totaal respektloze kerels die denken dat ze alles mogen. Als wij gingen als stel maakten wij uit wie wat mocht doen maar dat werd niet gerespekteerd, haantjesgedrag en opdringerige kerels (zeker niet allemaal natuurlijk)
Uitbaters, grijp in hier anders komen er straks helemaal geen stellen meer!
demachinist
Contacteer:

Je bent 50!! Leeftijdgrens voor de party is tot 30 jaar meneer " supergeil" je zegt wel 5x dat je t respecteert maar dat doe je niet want als je dat deed kwam je hier niet zuurpruimen (als je respect had zou je t accepteren) en ten tweede kwam je niet opdagen met de verwachting dat je mee mag doen en er "vriendelijk" met je om word gegaan? Zoek lekker een vriendin ofzo als je vriendelijkheid wilt. En het is toch zijn vriendin? Ze zijn toch een koppel? Zij mogen toch bepalen wie er aan hun zit? Maar omde term" dictator" te gebruiken als metafoor bezorgt bii mij echt bloed onder mn nagels want dan denk ik aan dictators zoals: Führer Hitler, Allahminijad en Napoleon en andere leiders in een dictatuur (en dat is hier niet ter sprake Meneer Supergeil want iedereen mag hier komen en gaan en als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis( en een smoothie maken ofzo )

Ik snap t juist wel heel goed en ik reageer juist omdat ik niet wil dat er mensen zijn die dit lezen en denken dat jullie enigszins gelijk hebben, ik moet wel zeggen dat dit een mooi voorbeeld is dat "leeftijd" niet altijd gelijk staat aan "wijsheid" en rationeel kunnen denken
supergeil
Contacteer:

Bericht door supergeil »

demachinist schreef:Je bent 50!! Leeftijdgrens voor de party is tot 30 jaar meneer " supergeil" je zegt wel 5x dat je t respecteert maar dat doe je niet want als je dat deed kwam je hier niet zuurpruimen (als je respect had zou je t accepteren) en ten tweede kwam je niet opdagen met de verwachting dat je mee mag doen en er "vriendelijk" met je om word gegaan? Zoek lekker een vriendin ofzo als je vriendelijkheid wilt. En het is toch zijn vriendin? Ze zijn toch een koppel? Zij mogen toch bepalen wie er aan hun zit? Maar omde term" dictator" te gebruiken als metafoor bezorgt bii mij echt bloed onder mn nagels want dan denk ik aan dictators zoals: Führer Hitler, Allahminijad en Napoleon en andere leiders in een dictatuur (en dat is hier niet ter sprake Meneer Supergeil want iedereen mag hier komen en gaan en als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis( en een smoothie maken ofzo )

Ik snap t juist wel heel goed en ik reageer juist omdat ik niet wil dat er mensen zijn die dit lezen en denken dat jullie enigszins gelijk hebben, ik moet wel zeggen dat dit een mooi voorbeeld is dat "leeftijd" niet altijd gelijk staat aan "wijsheid" en rationeel kunnen denken
Het gaat om de manier waarop je met mensen omgaat niet meer niet minder. Inderdaad mij beviel dat niet ook al deed ik niet mee maar keek ik er naar. dus ben ik ook weggegaan dat betekent niet dat je er niet van mag zeggen. Hoop dat je hier wat van leert, waqnt je komt net kijk als we het over leeftijd hebben. prettig weekend
demachinist
Contacteer:

@supergeil: nee meneer "supergeil" want ik vind dat ze super omgaan met mij en andere mensen om me heen in de Erotic Cinema, het gaat hier om de verwachting dat jij hebt hoe een koppel met jou moet gaan, dat ze lief en aardig moeten zijn en wellicht je in de ogen moeten aankijken en je handj moeten schudden bij binnenkomst Voor t geval je t niet doorhebt, er is een "discretie code" in de erotic cinema die de meeste snappen, net zoals dat je je maaten niet stoort als hij een meisje aan het versieren is. Ja klopt, ben 23 maar dat is toch juist mooi om te zien hoe iemand die meer dan een kwart eeuw jonger is, dit toch beter begrijpt ;) ik wil eigenlijk ook aan de Erotic Cinema vragen om dit soort dingen ook aante pakken( de haantjes gedrag ), want ik wil niet dat door dit soort mensen stellen zoals Isabella & Maikel weerhouden om de Erotic Cinema te bezoeken :)
supergeil
Contacteer:

Bericht door supergeil »

demachinist schreef:@supergeil: nee meneer "supergeil" want ik vind dat ze super omgaan met mij en andere mensen om me heen in de Erotic Cinema, het gaat hier om de verwachting dat jij hebt hoe een koppel met jou moet gaan, dat ze lief en aardig moeten zijn en wellicht je in de ogen moeten aankijken en je handj moeten schudden bij binnenkomst Voor t geval je t niet doorhebt, er is een "discretie code" in de erotic cinema die de meeste snappen, net zoals dat je je maaten niet stoort als hij een meisje aan het versieren is. Ja klopt, ben 23 maar dat is toch juist mooi om te zien hoe iemand die meer dan een kwart eeuw jonger is, dit toch beter begrijpt ;) ik wil eigenlijk ook aan de Erotic Cinema vragen om dit soort dingen ook aante pakken( de haantjes gedrag ), want ik wil niet dat door dit soort mensen stellen zoals Isabella & Maikel weerhouden om de Erotic Cinema te bezoeken :)
haha wees trots op jeezelf je komt net kijken en denkt de wijsheid inpacht te hebben. Prachtig die hoogmoed die je hebt en eigen dunk. wens je veel succes voor mij ben je een jochie zonder veel elvenservaring, maar dat is neit erg je moet nog veel leren en dat zal je ook wel doen.
supergeil
Contacteer:

Bericht door supergeil »

supergeil schreef:
demachinist schreef:@supergeil: nee meneer "supergeil" want ik vind dat ze super omgaan met mij en andere mensen om me heen in de Erotic Cinema, het gaat hier om de verwachting dat jij hebt hoe een koppel met jou moet gaan, dat ze lief en aardig moeten zijn en wellicht je in de ogen moeten aankijken en je handj moeten schudden bij binnenkomst Voor t geval je t niet doorhebt, er is een "discretie code" in de erotic cinema die de meeste snappen, net zoals dat je je maaten niet stoort als hij een meisje aan het versieren is. Ja klopt, ben 23 maar dat is toch juist mooi om te zien hoe iemand die meer dan een kwart eeuw jonger is, dit toch beter begrijpt ;) ik wil eigenlijk ook aan de Erotic Cinema vragen om dit soort dingen ook aante pakken( de haantjes gedrag ), want ik wil niet dat door dit soort mensen stellen zoals Isabella & Maikel weerhouden om de Erotic Cinema te bezoeken :)
haha wees trots op jeezelf je komt net kijken en denkt de wijsheid inpacht te hebben. Prachtig die hoogmoed die je hebt en eigen dunk. wens je veel succes voor mij ben je een jochie zonder veel elvenservaring, maar dat is neit erg je moet nog veel leren en dat zal je ook wel doen.
Ik weerhou iemand om langs te gaan ik zeg alleen wat ik denk niet ok is hoop dat je dat begrijpt wiseguy!
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten