Hi,
Heb zelf al een aantal keer in een gloryhole gestaan, maar vraag me toch een paar dingen af.
Wat is nou de bedoeling bijvoorbeeld? Dat degene in het hokje pijpt of dat degene in het hokje zijn lul er doorheen steekt zodat er in de zaal gepijpt kan worden? En heeft er iemand ervaring met het neuken door een gloryhole? Lijkt me best geil maar weet niet of dat goed lukt...
Daarnaast valt het mij op de er een heleboel mannen zijn die het geil vinden om te pijpen of gepijpt te worden door een man, maar er bijna nooit iemand in de gay-zaal zit... Ik durf mannen die in de hetero-zaal zitten vaak niet goed te benaderen omdat ik er dan vanuit ga dat diegene hetero is en mij dus zal afwijzen...
Gloryhole vraagjes
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Gloryhole vraagjes
Meestal als er iemand zit te wachten in een glory-hole wil hij pijpen dus vind je dat geil dan hang je pik er lekker in. In de hetero cinema zitten ook gewoon bi en gay mannen. Maar inderdaad ook hetero, wat is er verkeerd aan een afwijzing ik zeg altijd nooit geprobeerd is altijd mis 

- Spuitje
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Gloryhole vraagjes
Hoi,
Ja gewoon vragen zou ik zeggen ....
Ik heb de voorkeur voor vrouwen maar af en toe vind ik het ook best wel geil om door een man afgetrokken of (safe) gepijpt te worden!
Ook vind ik het soms geil om een andere man lekker af te rukken os (safe) te pijpen. Alleen met condoom doe ik dat dan maar dan wel lekker helemaal tot aan de ballen achter in m'n keeltje.....
Misschien ben ik er morgenmiddag weer even.
Ik loop altijd (bijna) naakt rond daar.
Geile gr. Spuitje
Ja gewoon vragen zou ik zeggen ....
Ik heb de voorkeur voor vrouwen maar af en toe vind ik het ook best wel geil om door een man afgetrokken of (safe) gepijpt te worden!
Ook vind ik het soms geil om een andere man lekker af te rukken os (safe) te pijpen. Alleen met condoom doe ik dat dan maar dan wel lekker helemaal tot aan de ballen achter in m'n keeltje.....
Misschien ben ik er morgenmiddag weer even.
Ik loop altijd (bijna) naakt rond daar.
Geile gr. Spuitje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast