Patty bedankt alle mannen die dinsdagmiddag 17 sept. aanwezig waren en mij flink verwend hebben.
Fijn dat ik jullie heb mogen pijpen en dat jullie mij lekker geneukt hebben, wil het graag snel overdoen dus doe mij een voorstel die ik niet kan weerstaan.
Wacht op jullie geil voorstel en zal zeker een pb terug sturen, alleen echte doeners !!!!!.
Kijkers daar heb ik niets aan !!
Geile groetjes Patty.
Bedankt heren !!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Bedankt heren !!
Mooie Patty,
Het was een genot je te zien genieten. Helaas ging je kort nadat ik er was weg. Had nog graag gezien hoe je op het grote bed bezig zou gaan, of heb ik dat gemist? Ook ik heb die middag enorm genoten van alle aandacht die de boys mij gaven en van hun mooie pikken die ik mocht pijpen.
Een mooie nazomerse middag. Op naar een volgende keer. xxxx
Annelies (de enige trava van die dag??)
Het was een genot je te zien genieten. Helaas ging je kort nadat ik er was weg. Had nog graag gezien hoe je op het grote bed bezig zou gaan, of heb ik dat gemist? Ook ik heb die middag enorm genoten van alle aandacht die de boys mij gaven en van hun mooie pikken die ik mocht pijpen.
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:

Graag tot een volgende keer! xxx
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
nee er was er nog een maar heel beginnend weet je nog!jullie hebben me heerlijk met zijn tweeën gepijpt in de darkroom en jij hebt het later afgemaakt.Annelies Anders schreef:Mooie Patty,
Later nog heerlijk gepijpt door piercinglady en lekker over haar borsten gespoten,wat een middag/avond
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten