Heerlijke tieten

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
todare
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Heerlijke tieten

Bericht door todare »

VolleTieten schreef:Tja, wat zal ik zeggen.........we hebben ons vermaakt! Maar het is erg jammer dat het gros van de heren denkt dat je daar als vrouw alleen voor hun plezier bent. Ze denken ongevraagd aan je te mogen komen, tegen je aan te mogen rijen etc. Mijn vriend is nogal assertief dus heeft de heren er even op gewezen dat kijken mag, maar aankomen pas na toestemming van ons beiden!
Ik ben heerlijk gebeft door een jongen die daarna met een nat shirtje naar huis moest :lol: , ik heb 2 heren afgetrokken die beiden over mijn tieten spoten, heerlijk!
Daarna nog mijn eigen vriend heerlijk leeggezogen met een koppel heren om ons heen die met zichzelf speelden. Toen we vertrokken bedankten we iedereen maar een bedankje terug kon er niet af, behalve van de heerlijke man die mijn superlekker befte!
Voor ons was het de eerste, en zeer waarschijnlijk ook de laatste keer dat we op deze manier van elkaar genoten. Jammer, het zou ook anders kunnen.
Hmmmm, Lisa en ik denken ook om binnenkort een keertje een bezoek te brengen, maar zou dus meer dan prettig zijn wanneer we niet het enige stel zijn ivm de 'lastige' mannen.
altijdlief
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

Was maar naar Hilversum gegaan, daar denken en zijn ze veel aardiger. :D
Nick007
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

VolleTieten schreef:Tja, wat zal ik zeggen.........we hebben ons vermaakt! Maar het is erg jammer dat het gros van de heren denkt dat je daar als vrouw alleen voor hun plezier bent. Ze denken ongevraagd aan je te mogen komen, tegen je aan te mogen rijen etc. Mijn vriend is nogal assertief dus heeft de heren er even op gewezen dat kijken mag, maar aankomen pas na toestemming van ons beiden!
Ik ben heerlijk gebeft door een jongen die daarna met een nat shirtje naar huis moest :lol: , ik heb 2 heren afgetrokken die beiden over mijn tieten spoten, heerlijk!
Daarna nog mijn eigen vriend heerlijk leeggezogen met een koppel heren om ons heen die met zichzelf speelden. Toen we vertrokken bedankten we iedereen maar een bedankje terug kon er niet af, behalve van de heerlijke man die mijn superlekker befte!
Voor ons was het de eerste, en zeer waarschijnlijk ook de laatste keer dat we op deze manier van elkaar genoten. Jammer, het zou ook anders kunnen.
Probeer het een keer in Arnhem

gr Nick
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten