Vrijdagavond anderhalfuurtje als "opwarmertje" geweest. ik had gereageerd op een berichtje en als ik zeg dat ik kom ben ik er ook. Ik heb me redelijk goed vermaakt, maar toch wil ik hier even een paar tips kwijt voor de sommige heren die het nog steeds niet snappen...
Ten eerste: Zorg dat je fris gedoucht bent voordat je naar een erotische bioscoop gaat.
Enkel je piemel wassen is niet voldoende als de rest eromheen ranzig en zurig ruikt!!!
Ten tweede: zorg dat je je nagels hebt verzorgd. Dat wil zeggen kort geknipt en geen vuile randen.
Het is geen prettig gevoel als er een "rasp" bij je naar binnen wordt geschoven.
En tot slot: Als er NEE tegen je gezegd wordt houd dat in dat je niet in het spel betrokken wordt. Heel vaak heeft dat te maken met een van bovenstaande regels of je bent te hardhandig.Nee is dan ook nee en houd niet in dat je het na 5 minuten toch weer "stiekem" kunt proberen. Wees verstandig en neem wat afstand. Dan kun je rustig toekijken en laat je de ruimte voor een ander die wel in het spel betrokken wordt.
Als je je hier aan houd dan heb je de meeste kans dat je wel in het spel betrokken wordt en blijft het voor iedereen leuk. Het blijft dan ook interessant voor een vrouw om zo nu en dan een bezoekje te blijven brengen.
Groetjes. Tutter
Biosbezoek Arnhem.
- Eroticcinema Arnhem
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Biosbezoek Arnhem.
Tutter, wij zijn het helemaal met jou eens. Hierbij ook nog even als xtra aanvulling onze algemene Cinema/gangbang tips. laten wij er allemaal van leren.
DANK ook voor alle heren die hier altijd al rekening mee houden!!!!
Alle vrouwen zijn zuinig op hun lichaam, Wees daarom voorzichtig met bepaalde dingen.
- Ga niet met zijn allen te gelijk op de gastvrouw graaien. Wees verstandig ze kan hooguit 'n paar mannen te gelijk hebben. Geef haar de ruimte en toon geen haantjes gedrag onderling.
- Zorg ervoor dat je zelf lichamelijk schoon bent en lekker fris ruikt. Zweet luchten vind niemand lekker. Voor de dame niet en ook voor de mannen die naast je staan niet.
- Zorg voor een beetje sexy slip of helemaal naakt. Het oog van de vrouwe wilt ook wat. Op degelijke opa slips knappen vrouwen vaak op af.
- Gebruik schone handen om te vingeren. Denk ook aan je nagels. Scherpe randjes voelen echt niet lekker. Overal door de cinema hangt Alcohol Gel om de handen te desinfecteren. Gebruik deze regelmatig!
- Indien mogelijk je gezicht lekker geschoren. Bij het likken is het voor de vrouw een lekker zacht gevoel.
- Ga nooit zomaar anaal, Vraag het of de dame dat wel wil, Niet iedereen!! is daar van gediend.
- Denk eraan dat je nooit alleen bent. Geef anderen ook een kans dan kom je daarna zelf ook weer snel aan de beurt. Het is een samenspel. Bij haantjes gedrag wordt men altijd weg gestuurd om de sfeer goed te houden.
- Nee is Nee!
- Tot slot, Geef leuke geile complementjes.
Behandeld haar met respect. Dit zal je zeker terug merken in het seks spel waardoor je keer op keer aan je trekken zult komen
DANK ook voor alle heren die hier altijd al rekening mee houden!!!!
Alle vrouwen zijn zuinig op hun lichaam, Wees daarom voorzichtig met bepaalde dingen.
- Ga niet met zijn allen te gelijk op de gastvrouw graaien. Wees verstandig ze kan hooguit 'n paar mannen te gelijk hebben. Geef haar de ruimte en toon geen haantjes gedrag onderling.
- Zorg ervoor dat je zelf lichamelijk schoon bent en lekker fris ruikt. Zweet luchten vind niemand lekker. Voor de dame niet en ook voor de mannen die naast je staan niet.
- Zorg voor een beetje sexy slip of helemaal naakt. Het oog van de vrouwe wilt ook wat. Op degelijke opa slips knappen vrouwen vaak op af.
- Gebruik schone handen om te vingeren. Denk ook aan je nagels. Scherpe randjes voelen echt niet lekker. Overal door de cinema hangt Alcohol Gel om de handen te desinfecteren. Gebruik deze regelmatig!
- Indien mogelijk je gezicht lekker geschoren. Bij het likken is het voor de vrouw een lekker zacht gevoel.
- Ga nooit zomaar anaal, Vraag het of de dame dat wel wil, Niet iedereen!! is daar van gediend.
- Denk eraan dat je nooit alleen bent. Geef anderen ook een kans dan kom je daarna zelf ook weer snel aan de beurt. Het is een samenspel. Bij haantjes gedrag wordt men altijd weg gestuurd om de sfeer goed te houden.
- Nee is Nee!
- Tot slot, Geef leuke geile complementjes.
Behandeld haar met respect. Dit zal je zeker terug merken in het seks spel waardoor je keer op keer aan je trekken zult komen

- twee_peetjes
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Tutter
Goede tekst en duidelijker kan het niet toch!!!
Dit zijn nu ook net de redenen waardoor ik zelf met het spel stopt
Vergeet ook niet deze personen verpesten het ook,
voor al die andere leuke bezoekers die wel weten hoe het werkt
Deze tekst ga ik ook gebruiken bij mijn gebruikelijke gangbang tips
Xx petra
Xx petra
zij een lust slavin
zij kick als een echte zaad slet op een mega zaad douche
Alle lust opdrachten zal ook via haar meester lopen
We vallen niet op haantjes snorren baarden en intiem behaard
Ook het ongevraagd betasten stellen wij niet op prijs
zij kick als een echte zaad slet op een mega zaad douche
Alle lust opdrachten zal ook via haar meester lopen
We vallen niet op haantjes snorren baarden en intiem behaard
Ook het ongevraagd betasten stellen wij niet op prijs
- pauline22
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Heb ik het goed dat je bij ec ook handdoeken kan huren om je effe lekker op te frissen of moet je die zelf mee nemen ?
-
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Dat vind ik heel jammer, want je ziet er erg lekker uit. Ik was er overigens niet bij en gedraag me altijd netjes. Ben pas 3x geweest en ook nog niet zoiets meegemaakt.twee_peetjes schreef:Tutter
Xx petra
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten