Stel wil alleen kijken en bekeken worden
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Stel wil alleen kijken en bekeken worden
Wij zijn een goed uitziend geil stel van rond de 50. Nu vinden wij het heerlijk om naar anderen te kijken maar ook geil om bekeken te worden. Echter onze ervaringen tot nu zijn verre van goed.
Vaak worden we omzwermd door slechts mannen die zich staan af te trekken. Dat is op zich helemaal niet erg, maar we willen nog wel een klein beetje ruimte hebben om te bewegen. En we willen zeker geen sperma over ons heen krijgen. Sorry daar ligt nu eenmaal onze grens.
Maar steeds zijn er toch weer heren die zo nodig iets moet proberen bij mijn vrouw en dan is de lol er voor ons volkomen af. We vinden het heerlijk om in een geile roes te komen waar iedereen naar mag kijken, maar zodra iemand maar even iets te dichtbij komt of haar met een vinger aanraakt dan is het klaar. Geile bui over bij ons allebei. En dan is het aankleden en naar huis om thuis samen verder te gaan in alle beslotenheid.
En dit is dus niet 1 keer gebeurd, maar tot nu toe altijd.
Zijn er hierover afspraken te maken met (bvk minimaal ook één stel) en anders een aantal mannen als groepje? Dus onderling elkaar aan de afspraak houden.
Laten we zeggen, geef ons minstens 2 meter de ruimte en spuit ons niet onder. Nou dat is toch niet al teveel gevraagd?
In ruil daarvoor krijg je een ultrageile show van mijn vrouw/sletje in schooluniform die me pijpt en die daarna stevig genomen wordt, inclusief grove dirty talk en spanking. En dan niet even in 5 minuten, nee dat houden we wel even vol. En ik zal haar heerlijke lijf ook goed laten zien.
Interesse|?
En hoe regelen we dat dan?
grtz
Vaak worden we omzwermd door slechts mannen die zich staan af te trekken. Dat is op zich helemaal niet erg, maar we willen nog wel een klein beetje ruimte hebben om te bewegen. En we willen zeker geen sperma over ons heen krijgen. Sorry daar ligt nu eenmaal onze grens.
Maar steeds zijn er toch weer heren die zo nodig iets moet proberen bij mijn vrouw en dan is de lol er voor ons volkomen af. We vinden het heerlijk om in een geile roes te komen waar iedereen naar mag kijken, maar zodra iemand maar even iets te dichtbij komt of haar met een vinger aanraakt dan is het klaar. Geile bui over bij ons allebei. En dan is het aankleden en naar huis om thuis samen verder te gaan in alle beslotenheid.
En dit is dus niet 1 keer gebeurd, maar tot nu toe altijd.
Zijn er hierover afspraken te maken met (bvk minimaal ook één stel) en anders een aantal mannen als groepje? Dus onderling elkaar aan de afspraak houden.
Laten we zeggen, geef ons minstens 2 meter de ruimte en spuit ons niet onder. Nou dat is toch niet al teveel gevraagd?
In ruil daarvoor krijg je een ultrageile show van mijn vrouw/sletje in schooluniform die me pijpt en die daarna stevig genomen wordt, inclusief grove dirty talk en spanking. En dan niet even in 5 minuten, nee dat houden we wel even vol. En ik zal haar heerlijke lijf ook goed laten zien.
Interesse|?
En hoe regelen we dat dan?
grtz
- pauline22
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: Stel wil alleen kijken en bekeken worden
Hii stel.. Ja dat zijn van die practtische problemen.. Mannen zijn nu eenmaal roofdieren en dat zal niet anders worden. Ik zou jullie graag eens willen bekijken als jullie bezig zijn en jullie wens respecteren. Misschien dat jullie eens een keertje naar Arnhem willen komen ?
Gr Paul
Gr Paul
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Dit is helaas ook mijn ervaring, ze staan elkaar te verdringen om wat te zien en komen daardoor steeds meer naar voren. Ook als een vrouw genomen mag worden is het dringen geblazen door de volgende die erin wil. Het is net een groep katers rond een loopse poes. Dit heb je veel minder als je je bezoek niet aankondigt, maar stellen en eventueel mannen via een PB uitnodigt. Als een stel of vrouw het bezoek aankondigt is het gelijk stervens druk.
A dirty mind is a joy forever.
- spuitgraag
- Leeftijd: 53
- Contacteer:
Gebrek aan respect, lijkt me, als mannen geen afstand houden. Mss dat een PB'tje een manier is om 'onaangekondigd' er toch te zijn. En het is natuurlijk hartstikke geil om op bevel van de vrouw toch te mogen spuiten, ook al zit er 2 meter tussen 

-
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Lastig probleem, en vooral een gebrek aan respect. Jammer dat het zo moet gaan.
-
- Contacteer:
snap wat jullie bedoelen heb 1 x aangekondigde gb meegemaakt wist niet wat ik zag +- 35 mannen als haantjes op de kip zeg maar niet mijn ding denk dat jullie beter af zijn om via pb af te spreken suc6
in ieder geval voor volgende x gr

-
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Hoi, idd een lastige probleem. Mijn slet gaat om deze reden ook niet graag meer mee. Soms lijkt het wel of dat elke man zich tegenover de rest moet bewijzen.
Heren, als een stel wat wil dan geven ze dat wel aan. Gemak houden en genieten dus.
En als jullie gewoon wat heren een pb sturen dan heb je zo een groepje geregeld die dit respecteren en jullie in je roes laten genieten.
Heren, als een stel wat wil dan geven ze dat wel aan. Gemak houden en genieten dus.
En als jullie gewoon wat heren een pb sturen dan heb je zo een groepje geregeld die dit respecteren en jullie in je roes laten genieten.
-
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
PenC schreef: En als jullie gewoon wat heren een pb sturen dan heb je zo een groepje geregeld die dit respecteren en jullie in je roes laten genieten.
Gewoon de heren van te voren uitkiezen! Dan heb je minder gedoe!

- pauline22
- Contacteer:
Eigenlijk best wel flauwekul om een groepje heren uit te nodigen via een pb... Dat wij mannen dat respect niet op kunnen brengen moet toch ter plekke geregeld kunnen worden door de sociale controle... Net kleine kinderen wie niet luisteren wil moet maar voelen...
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Er zijn swingerstellen die elkaar kennen en via een PB met elkaar afspreken. Ook enkele mannen die ze in de EC hadden ontmoet en goed bevallen waren werden hiervoor uitgenodigd. Wel uitkijken dat op die datum niemand anders een aankondiging heeft gedaan of er wat anders te doen is. Een vrouw kan nu eenmaal veel meer mannen aan als een man vrouwen. Een vrouw kan uren bezig blijven. Ik heb regelmatig gezien dat een vrouw veel mannen had gehad, die kwam er juist voor, een grote niet commerciële gangbang. Veel mannen hopen en denken dat als er een vrouw in de EC komt dat ze ook mogen, dit is lang niet altijd het geval. Er zijn stelletjes die enkel maar met elkaar willen en niet lastig gevallen willen worden. Een kijkafstand van 2 meter is moeilijk te realiseren, net buiten handbereik is meestal voldoende. Dat veel mannen zich staan af te trekken begrijp ik niet, ik doe dat zelf niet. Ik kom zelf enkel maar in actie als het duidelijk is dat een vrouw mij wil hebben of haar begeleider mij hier toestemming voor geeft. Ik zal mezelf nooit opdringen en nooit aan een vrouw zitten voordat het duidelijk is dat dit mag.
A dirty mind is a joy forever.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten