Fun2B schreef:Wij zijn een goed uitziend geil stel van rond de 50. Nu vinden wij het heerlijk om naar anderen te kijken maar ook geil om bekeken te worden. Echter onze ervaringen tot nu zijn verre van goed.
Vaak worden we omzwermd door slechts mannen die zich staan af te trekken. Dat is op zich helemaal niet erg, maar we willen nog wel een klein beetje ruimte hebben om te bewegen. En we willen zeker geen sperma over ons heen krijgen. Sorry daar ligt nu eenmaal onze grens.
Maar steeds zijn er toch weer heren die zo nodig iets moet proberen bij mijn vrouw en dan is de lol er voor ons volkomen af. We vinden het heerlijk om in een geile roes te komen waar iedereen naar mag kijken, maar zodra iemand maar even iets te dichtbij komt of haar met een vinger aanraakt dan is het klaar. Geile bui over bij ons allebei. En dan is het aankleden en naar huis om thuis samen verder te gaan in alle beslotenheid.
En dit is dus niet 1 keer gebeurd, maar tot nu toe altijd.
Zijn er hierover afspraken te maken met (bvk minimaal ook één stel) en anders een aantal mannen als groepje? Dus onderling elkaar aan de afspraak houden.
Laten we zeggen, geef ons minstens 2 meter de ruimte en spuit ons niet onder. Nou dat is toch niet al teveel gevraagd?
In ruil daarvoor krijg je een ultrageile show van mijn vrouw/sletje in schooluniform die me pijpt en die daarna stevig genomen wordt, inclusief grove dirty talk en spanking. En dan niet even in 5 minuten, nee dat houden we wel even vol. En ik zal haar heerlijke lijf ook goed laten zien.
Interesse|?
En hoe regelen we dat dan?
grtz
Stel wil alleen kijken en bekeken worden
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Stel wil alleen kijken en bekeken worden
Probeer het eens in de EC in Arnhem daar gaat het heel anders aan toe........
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ben je wel eens in Amersfoort geweest Nick007 zodat je het met eigen ogen kan vergelijken of ga je enkel op mijn verhaal af? Ik ben er uiteraard niet altijd bij en kan enkel maar schrijven wat ik de keren dat ik geweest ben heb gezien. Als het rustiger is gaat het wel goed, als het te druk wordt krijg je de dingen zoals ik het heb beschreven. Dan krijg je competitie tussen de mannen, wie het meeste durft.
A dirty mind is a joy forever.
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wij zijn een keer of 8 in Amersfoort geweest ..........zelfs als het druk was in Arnhem ervaren wij geen competitie tussen mannen die laten ons gewoon onze gang gaan als je ze zegt we gaan het niet doen met jullie .....daarin tegen is het in Amersfoort wat moeilijker omdat daar "bijna" niet naar geluisterd word dat is voor de vrouw vervelend heel vervelend meestal......
Sander-1 schreef:Ben je wel eens in Amersfoort geweest Nick007 zodat je het met eigen ogen kan vergelijken of ga je enkel op mijn verhaal af? Ik ben er uiteraard niet altijd bij en kan enkel maar schrijven wat ik de keren dat ik geweest ben heb gezien. Als het rustiger is gaat het wel goed, als het te druk wordt krijg je de dingen zoals ik het heb beschreven. Dan krijg je competitie tussen de mannen, wie het meeste durft.
- Wim en Anneke
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Eigenlijk is dit nu precies de reden waarom wij een select groepje om ons heen verzamelen die wij via een PB uitnodigen als het zover is. Anneke is namelijk ook al eens eerder vanwege opdringerige mannen gestopt. Heel jammer. Het werd haar zelfs op een gegeven moment te benauwd. Vanaf dat moment kiezen we zelf ons moment. Maar als je er van houdt om bekeken te worden, is een gewone parenclub misschien een goed alternatief. Daar zijn meer paren en minder mannen alleen en is men minder tot niet opdringerig. Althans, dat is onze ervaring.
Eerst ingelogd als Anneke en WIm. Maar inloggegevens kwijt dus maar een nieuwe gemaakt
- Sander-1
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ik zou ook wel naar een parenclub willen, maar ja, een man alleen. Je moet bij een parenclub een vrouw meenemen. Dus als er een vrouw is die met me mee wil? Ze hoeft zich daar niet verplicht met mij te bemoeien, ze kan gewoon haar gang gaan.
A dirty mind is a joy forever.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Wij laten nooit weten via forum of pb wanneer wij gaan. Zien wij ook het nut niet van in. Maar heren als jullie bv echt hetro zijn er er komen ongevraagd mannen aan jullie zitten, is dat toch ook niet fijn ? Als wij er zijn, willen wij genieten van elkaar en mogelijk anderen, maar het is dan toch normaal dat wij dat aangeven aan de mensen die wij erbij willen hebben. Of hebben wij dit mis?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten