De nachtzuster komt
-
- Contacteer:
Re: De nachtzuster komt
Goedenavond Nachtzuster. Ik zal er zijn proberen te zijn as dinsdagavond. U hoort van mij vooraf conform afspraak.
patient jean
patient jean
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Dat lijkt me supergeil.
En helpt de nachtzuster helpt ook een geile,hetero trav? Kan ze dan heerlijk mijn thermometer masseren tot de vloeistof er uit spuit?
Geilsmurf
En helpt de nachtzuster helpt ook een geile,hetero trav? Kan ze dan heerlijk mijn thermometer masseren tot de vloeistof er uit spuit?
Geilsmurf
Geile hetero/bi travo in lingerie met 20x5 cm.
Wel pijpen (mc) maar geen anale sex.
Wel pijpen (mc) maar geen anale sex.
-
- Contacteer:
Hallo Dokter en zuster,
Wat een leuk idee om spreekuur te houden in Erotica. Ik ga proberen of ik die dag er bij kan zijn. ik zal mijn dildo meenemen, die doet dienst als anusstretcher. ik denk dat ik een rectaal onderzoek nodig heb. Goed geschapen frisse mannen of dames met een VBD mogen mij daarna gebruiken.
XXX Richard
Wat een leuk idee om spreekuur te houden in Erotica. Ik ga proberen of ik die dag er bij kan zijn. ik zal mijn dildo meenemen, die doet dienst als anusstretcher. ik denk dat ik een rectaal onderzoek nodig heb. Goed geschapen frisse mannen of dames met een VBD mogen mij daarna gebruiken.
XXX Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Ik schaam me rot, maar als ervaren gyneacoloog heb ik toch geen idee wat een VBD is. Please help me m'n vocabulaire uitbreiden.
Dr. Bernard.
Dr. Bernard.
VoorBindDildo? Dat ding heeft in ieder geval één voordeel: voor gebruik is een gynaecoloog niet nodig.
tast toe
-
- Leeftijd: 69
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Doktertje toch, niet weten wat een VBD is, maar wel onderzoeken willen plegen? Hier dient de inspectie op te treden en u uit uw ambt te zetten.
Bijscholing is geboden!
Groet Maxwell Klinger
Bijscholing is geboden!
Groet Maxwell Klinger
Het medisch tuchtcollege heeft de afkorting nog eens opgezocht in de dikke van dale maar deze wordt niet officieel erkend. Maar ja, ik weet dat Sem het leuk vind als we letterlijk wat te zeiken hebben
. En voor Max geldt: geen gyneacoloog dan ook geen Nachtzuster. Wij werken namelijk als medisch team hé,
.
Nou, nog 2 nachtjes slapen ........
Dr. Bernard.

Nou, nog 2 nachtjes slapen ........
Dr. Bernard.
-
- Contacteer:
Hallo Dr Bernard en Nachtzuster,
jammer maar ik kan dinsdag de 23e niet aanwezig zijn, maar ik wens u en de anderen een succesvolle avond toe.
XXX Richard
jammer maar ik kan dinsdag de 23e niet aanwezig zijn, maar ik wens u en de anderen een succesvolle avond toe.
XXX Richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi,
Het lijkt me spannend om er dinsdag bij te zijn.
Ik las dat Sue en Lee ook komen. Kunnen/willen zij misschien aangeven hoe laat ze er ongeveer zullen zijn?
groet,
Vince
Het lijkt me spannend om er dinsdag bij te zijn.
Ik las dat Sue en Lee ook komen. Kunnen/willen zij misschien aangeven hoe laat ze er ongeveer zullen zijn?
groet,
Vince
1.82, 79 kg, sportief lijf, forse pik
-
- Contacteer:
Hallo allemaal, en in het bijzonder natuurlijk De Nachtzuster en Dr Bernard!
Ik overweg morgenavond ook te komen ter ondersteuning in het veldhospitaal. Vraag me af of er vanuit de mannen/stellen animo is voor een bloedgeile Kinky Fetish TV erbij?
Zal dan natuurlijk op high heels en in lak/latex en met latex masker mezelf beschikbaar stellen. Hoop er op flink gebruikt te worden.
Hoop op reacties...
xx
Fetishslet
Ik overweg morgenavond ook te komen ter ondersteuning in het veldhospitaal. Vraag me af of er vanuit de mannen/stellen animo is voor een bloedgeile Kinky Fetish TV erbij?
Zal dan natuurlijk op high heels en in lak/latex en met latex masker mezelf beschikbaar stellen. Hoop er op flink gebruikt te worden.
Hoop op reacties...
xx
Fetishslet
Always Horny and Extremely Kinky - Want your Cum
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 8 gasten