Leefvoor10 schreef:Ik kon jammer genoeg niet, maar heb de hele discussie wel gevolgd....... moraal van het verhaal...
Sprookjes komen ook wel eens uit... grinnik
spannend
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: spannend
Moraal van dit verhaal eerst afwachten wat er gebeurt .......en dan pas zeuren......
-
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
dank je wel Nick en Nikki, mijn idee xxx
- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Nick007 schreef:Heel vreemd dit .............van je .......
Vinroo schreef:Precies zoals ik dacht dat je t bedoelde ,Kinkyus!
roos
Ik zal het dan wel helemaal verkeerd begrijpen....naar mijn idee ging het niet om t feit of ze t wel of niet was, maar om t feit dat er regelmatig foto's worden gebruikt bij een profiel die niet van de persoon zelf zijn en dat dat gevolgen kan hebben voor diegene die op de foto staat.....zoals ik ooka eerder zei, was het wel verkeerde woordkeus....maar whatever....ze was het idd wel én het was een leuke middag. Daar kunnen we dit forum beter voor gebruiken....toch?
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
- Nick007
- Contacteer:
Het ging erom dat Kinkyus Nicolaasje beledigde met dat hij ranzig was en niet kon nadenken......
Ik hoop dat je het nu snapt.....
Ik hoop dat je het nu snapt.....
Vinroo schreef:Nick007 schreef:Heel vreemd dit .............van je .......
Vinroo schreef:Precies zoals ik dacht dat je t bedoelde ,Kinkyus!
roos
Ik zal het dan wel helemaal verkeerd begrijpen....naar mijn idee ging het niet om t feit of ze t wel of niet was, maar om t feit dat er regelmatig foto's worden gebruikt bij een profiel die niet van de persoon zelf zijn en dat dat gevolgen kan hebben voor diegene die op de foto staat.....zoals ik ooka eerder zei, was het wel verkeerde woordkeus....maar whatever....ze was het idd wel én het was een leuke middag. Daar kunnen we dit forum beter voor gebruiken....toch?
-
- Contacteer:
Dank je voor de uitleg Nick! Jij weet dat ik wel heel goed kan nadenken en het was zeker een belediging voor mij. En wat ranzig betreft, ieder zijn ding.....als kinkyus zijn sletjes onder wil laten spuiten en gebruiken moet hij dat weten, maar noem mij niet ranzig en onnadenkend en hou je cynische opmerkingen even in toom! amen.....
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Kan er bij jou in je hoofd nu niet in dat dit soort pestgedrag met de regelmaat van de klok gebeurd?
Sterker nog ik denk zelfs dat in geval van imagoschade dit wel eens verhaald zou kunnen worden op EC.
Een beetje terughoudendheid mbt dat soort zaken is op zijn plaats.
Wel wil ik kwijt dat ik voor iedereen blij ben dat er in dit geval geen sprake van is geweest en het mooi is dat een ieder plezier heeft gehad.
Dus nee heb geen enkele behoefte om in dit geval mijn excuses aan te bieden aan jou.
Denken doe je niet alleen maar met je eikel.
Sterker nog ik denk zelfs dat in geval van imagoschade dit wel eens verhaald zou kunnen worden op EC.
Wel wil ik kwijt dat ik voor iedereen blij ben dat er in dit geval geen sprake van is geweest en het mooi is dat een ieder plezier heeft gehad.
Dus nee heb geen enkele behoefte om in dit geval mijn excuses aan te bieden aan jou.
- Nick007
- Contacteer:
Nou als ik mag zeggen het lijkt er op dat jij denkt dat je de wijsheid in pacht hebt.........terughoudend was bij jou geen sprake van.....belediging wel........nu weer....... ik snap niet dat de EC dit gedrag toloreert van jou ......
Ik denk persoonlijk dat het met slechte ervaringen te maken heeft in je jeugd........
Ik denk persoonlijk dat het met slechte ervaringen te maken heeft in je jeugd........
Kinkyus schreef:Kan er bij jou in je hoofd nu niet in dat dit soort pestgedrag met de regelmaat van de klok gebeurd?
-
- Contacteer:
Toe maar, nog een belediging, denken doe je niet alleen met je eikel.............
Komt er nog meer? Ik was al ranzig en kon niet nadenken.
Wat is je probleem joh Kinkyus? Of is het gewoon een hobby van je om mensen te beledigen?
Je wilt gewoon je gelijk halen terwijl je zelf best weet dat je er helemaal naast zat, of kun je misschien zelf helemaal niet nadenken?
Ik had ook wel verwacht dat mensen beledigen niet getolereerd zou worden hier.
Komt er nog meer? Ik was al ranzig en kon niet nadenken.
Wat is je probleem joh Kinkyus? Of is het gewoon een hobby van je om mensen te beledigen?
Je wilt gewoon je gelijk halen terwijl je zelf best weet dat je er helemaal naast zat, of kun je misschien zelf helemaal niet nadenken?
Ik had ook wel verwacht dat mensen beledigen niet getolereerd zou worden hier.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten