twijfel
- venga
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
twijfel
Beste mannen. Een kennis van mij (vrouw) heeft als grote fantasie om een keer naar de cinema te komen. Het liefste wordt ze genomen door meerdere mannen en zij wil pijpen en ondergespoten worden.
Nu denkt zij dat ze beter niet kan gaan. Ze is fors van lengte en gewicht en denkt dat mannen daar niet op zitten te wachten. Zelf zegt ze, niemand zit toch op een koe te wachten? Ik ben het hier niet mee eens maar wat denken jullie, is dit kansrijk voor een leuke gangbang of heeft zij gelijk?
Zou haar graag een x mee willen nemen groet Venga-vamos
Nu denkt zij dat ze beter niet kan gaan. Ze is fors van lengte en gewicht en denkt dat mannen daar niet op zitten te wachten. Zelf zegt ze, niemand zit toch op een koe te wachten? Ik ben het hier niet mee eens maar wat denken jullie, is dit kansrijk voor een leuke gangbang of heeft zij gelijk?
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: twijfel
.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 28 mei 2015 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- venga
- Leeftijd: 43
- Contacteer:
Als je kijkt naar dit type vrouw, hoeveel mannen komen er gemiddeld als er een vooraankondiging is?
Te veelvenga schreef:Als je kijkt naar dit type vrouw, hoeveel mannen komen er gemiddeld als er een vooraankondiging is?

Is het niet verstandiger eerst de cinema eens rustig te gaan verkennen (met haar)? Of wil ze echt gelijk een grote GB?
- Benno2
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 28 mei 2015 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.

- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Geen enkele vrouw hoeft te denken dat mannen haar niet willen neuken hoe ze er ook uitziet en wat haar leeftijd ook is als ze maar schoon, helemaal kaal van onderen en bloedgeil is, maar ze moet wat mannen betreft niet te kieskeurig zijn, te oud bijvoorbeeld al is ze zelf nog jong. Pik is pik. Als er een aankondiging is dat er een stel of vrouw komt is het mij te druk, vooral als de actie in de darkroom of cinema plaats vindt. Gewoon op het grote bed is veel beter zodat iedereen het goed kan zien. Als mannen anderen zien neuken worden ze geil en willen dan de vrouw ook nemen. Je kan ook gewoon onaangekondigd komen, op een vrijdagmiddag, er zijn altijd wel mannen aanwezig maar of er dan genoeg actieve mannen zijn kan ik geen garantie op geven. Wat er ook gebeurt is dat mannen via een PB worden opgeroepen zodat het niet te druk wordt.
Laatst gewijzigd door Sander-1 op 20 dec 2013 03:08, 1 keer totaal gewijzigd.
A dirty mind is a joy forever.
-
- Leeftijd: 60
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Elke vrouw, die wil kan gangbangen. ook als ze een beetje fors is. Juist mooi!venga schreef:Beste mannen. Een kennis van mij (vrouw) heeft als grote fantasie om een keer naar de cinema te komen. Het liefste wordt ze genomen door meerdere mannen en zij wil pijpen en ondergespoten worden.
- Sander-1
- Leeftijd: 55
- Contacteer:
Durf het een keer aan, dan heb je het in ieder geval een keer meegemaakt. Misschien krijg je de smaak wel te pakken en wil je vaker. Er zijn vrouwen die heel blij zijn dat ze de stap hebben durven nemen en kunnen nu tot de regelmatige bezoekers worden gerekend. Je hoeft je niet te schamen als je het zou doen. Veel vouwen hebben de fantasie om het met meerdere mannen te doen, zelfs een verkrachtingsfantasie, niet dat ze echt verkracht zouden willen worden maar wel dat ze de onderschikte willen zijn, ook met vastbinden zodat ze zich volledig overgeeft.
A dirty mind is a joy forever.
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Ik denk niet dat er een probleem is.........mits de juiste begeleiding....
venga schreef:Beste mannen. Een kennis van mij (vrouw) heeft als grote fantasie om een keer naar de cinema te komen. Het liefste wordt ze genomen door meerdere mannen en zij wil pijpen en ondergespoten worden.
- Nick007
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Iedere vrouw kan kieskeurig zijn ...........en eisen stellen ook al is het heel druk met de juiste begeleider gaat dan alles naar wens...........
Jij slaat met onderstaande weer duidelijk de plank mis Sander-1
Jij slaat met onderstaande weer duidelijk de plank mis Sander-1
Sander-1 schreef:Geen enkele vrouw hoeft te denken dat mannen haar niet willen neuken hoe ze er ook uitziet en wat haar leeftijd ook is als ze maar schoon, helemaal kaal van onderen en bloedgeil is, maar ze moet wat mannen betreft niet te kieskeurig zijn, te oud bijvoorbeeld al is ze zelf nog jong. Pik is pik. Als er een aankondiging is dat er een stel of vrouw komt is het mij te druk, vooral als de actie in de darkroom of cinema plaats vindt. Gewoon op het grote bed is veel beter zodat iedereen het goed kan zien. Als mannen anderen zien neuken worden ze geil en willen dan de vrouw ook nemen. Je kan ook gewoon onaangekondigd komen, op een vrijdagmiddag, er zijn altijd wel mannen aanwezig maar of er dan genoeg actieve mannen zijn kan ik geen garantie op geven. Wat er ook gebeurt is dat mannen via een PB worden opgeroepen zodat het niet te druk wordt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten