Plezier en genot

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Gesloten
Stout Stel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Plezier en genot

Bericht door Stout Stel »

TRIEST,

Heel, HÉÉL TRIEST

Ik vroeg duidelijk om reacties te schrijven over de te MOGEN ervaringen tijdens het middagje dat ik mijn Slet Graag, Héél graag plezier en genot wilde schenken...!!

De discussie die hierdoor is ontstaan neemt alle zin om nog te komen geheel weg, en/of de overweging om voortaan GÉÉN oproep meer te plaatsen is geboren.

Stout Stel
Gerardus42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Plezier en genot

Bericht door Gerardus42 »

Hoi, ik heb jullie helaas nog niet ontmoet. Maar neemt niet weg dat ik dat best graag een keer zou willen. Als jullie daar prijs op stellen zal ik mijn ervaringen op dit forum weergeven.
nicolaas1965
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door nicolaas1965 »

Vitriool of niet, mijns inziens kan het nooit kwaad om mensen te wijzen op bepaalde risico's die je loopt als je bepaalde handelingen uitvoert, vrijheid van meningsuiting is een groot goed in nederland.Op een openbaar forum zou iedereen zijn mening mogen uiten en ook wat men er van denkt. Het feit dat sommige mensen niet weten wat voor risico het met zich meebrengt brengt mij tot reageren.
En om even terug te komen op Ben Bareback, als de beste Ben zoiets zou doen kun je er al vanuit gaan dat het foute boel is.......
Mensen blootstellen aan bepaalde risico's is wat mij betreft onacceptabel, maar dat is puur mijn mening!
Met Hartelijke Groet, Nicolaas (met directe connecties bij de GGD)
Leuklanglekker
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Leuklanglekker »

Op welke website dan ook: het is altijd makkelijker om commentaar te hebben dan om iets positiefs te zeggen. Even niets zeggen is ook een optie.
We zijn allemaal volwassen mensen die zelf na kunnen denken, zelf hun afwegingen kunnen maken en zelf hun eigen keuzes kunnen maken.
Niemand hoeft iets te doen wat hij of zij niet wil. Het is een beetje jammer als een deel van de volwassen mensen hier een ander deel ineens als kind gaat aanspreken.
Voor moralistenwer, wereld verbeteraars en onderwijzers zijn vast weer andere websites. Zo niet: je kunt er altijd zelf een beginnen.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten