zaterdag 29 maart

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
nicolaas1965
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

zaterdag 29 maart

Bericht door nicolaas1965 »

Afgelopen zaterdag hadden we een afspraak met een stel van hier, wat er toen allemaal gebeurde......het begon al meteen in de gang, maar ik zal Nikki en Nick het maar laten vertellen :D :D
Gay'tje
Geaardheid: homo
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: zaterdag 29 maart

Bericht door Gay'tje »

Die liggen nog bij te komen :-) :-)
nicolaas1965 schreef:Afgelopen zaterdag hadden we een afspraak met een stel van hier, wat er toen allemaal gebeurde......het begon al meteen in de gang, maar ik zal Nikki en Nick het maar laten vertellen :D :D
nicolaas1965
Contacteer:

Nou, ik denk het ook, komt geen boe of ba meer uit :D :D
Nick heeft naast mijn schaap geslapen, aan de ene kant mijn vrouw en aan de andere kant het schaap.....
Bink38

Bericht door Bink38 »

Heb ik weer de pech dat ik door t mooie weer wat gemist heb in arnhem?
ik was nog flink ad twijfel om te gaan :(

vertel wat heb ik gemist ;)
nicolaas1965 schreef:Afgelopen zaterdag hadden we een afspraak met een stel van hier, wat er toen allemaal gebeurde......het begon al meteen in de gang, maar ik zal Nikki en Nick het maar laten vertellen :D :D
Nick007
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Hi Nicolaasje zoals altijd jok je nu ook weer niet hoe onwaarschijnlijk het ook weer .........is alleen wat er aan vooraf ging zal ik nu even vertellen.....

Nikki en ik kwamen aan bij Nicolaasje ....n
Nikki wrd al voorgesteld ik liep terug naar de auto omdat ik mijn laptop vergeten was .....kom binnen zie zijn vrouw ...ik wilde een kusje op de wang geven maar mijn hoofd werd vastgehouden door haar ze keek me aan en kuste me op de mond maar gelijk voelde ik haar tong en ze begon me heftig te zoenen voor ik eigenlijk 2 stappen binnen was we gingen naar boven en haalden nog even met zijn 3en een grapje uit met Nicolaasje en toen begon het eigenlijk voor ik in de gaten had wat haar plan was zat ze al bij mij op schoot voelde overal haar handen waar bij ze mij gelijk zoende en ongeremd mij pakte mag ik wel zeggen Nicolaasje en Nikki stonden op om naar de lager gelegen woonkamer af te dalen zij hield mij tegen en drukte me tegen de muur wij begonnen te zoenen voelde overal handen en begonnen elkaar uit te kleden in de keuken.......Nicolaasje had Nikki in de woonkamer al van de kleren ontdaan zij kwam de trappen op geheel naakt en werd door haar gepakt hun waren aan het zoenen daarna draaide ze zich weer om naar mij en begon mij te pijpen ....Nikki liep weer terug naar beneden ...wij achter haar aan en zagen Nicolaasje al een condoom over zijn toch wel grote piemel schuiven en hem er bij Nikki naar binnen liet glijden
er lagen 2 matrassen tussen 2 banken er was plaats genoeg ....ik werd op de bank gedrukt gezoend bevoeld en voor ik het wist zat er al een condoom om en begoen haar te neuken ik heb alle hoeken alle posities gehad die maar mogelijk waren het gekreun van Nikkie en Nicolaasje waren ook opzwepend iedereen zat aan elkaar tussen door en toen de vrouwen met elkaar bezig waren vroeg ik Nicolaasje kom bij mij op de bank liggen zat aan de tepels van Nicolaasje die op zijn beurt met zijn hand mijn piemel masseerde en ik de zijne.....ik vroeg hem wat hij wilde en dat was geneukt worden door mij ik schoof een condoom erover en terwijl Nikki en zijn vrouw naast elkaar lagen en toekeken werd hij lekker door mij genomen daarna begon alles weer opnieuw op het laatste kwam zijn vrouw naast mij liggen in mijn armen en vielen we in slaap na de vele uren seks......Nikki moest zelfs smeken om een pauze bij Nicolaasje wat nog nooit gebeurt is......bij het opruimen zijn 19 condooms gevonden dus het was een heftig gebeuren......let wel dit is een hele korte versie van wat er zoal gebeurde..............Nikki en ik bedanken Nicolaasje en zijn vrouw voor de fijne uurtjes die we gehad hebben volgens mij kwamen we om 18.30 en verlieten het huis om 06.30
en dat alleen omdat we weg moesten de volgende keer blijven we zeker slapen.........dit hebben we zo nog nooit meegemaakt......echt te gek hoor ...en ja het schaap lag echt naast me aan de ene kant en zijn vrouw aan de andere kant.....

Top hoor Nicolaasje

Nikki en Nick

nicolaas1965 schreef:Nou, ik denk het ook, komt geen boe of ba meer uit :D :D
Nick heeft naast mijn schaap geslapen, aan de ene kant mijn vrouw en aan de andere kant het schaap.....
nicolaas1965
Contacteer:

Mooie samenvatting Nick van een geweldige avond/nacht met jullie beiden!! Wij vonden het ook echt helemaal top!
gaan we zeker binnenkort weer doen! Als je nog durft tenminste met die vrouw van mij :lol: :lol: :lol: :lol: en dat de eerste keer dat jullie haar ontmoet hebben, ze hield zich nog in......... :D :D

En dank jullie de complimenten! XXX
Laatst gewijzigd door nicolaas1965 op 01 apr 2014 10:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gert30
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gert30 »

Zonder punten en komma's is het wat lastig te lezen wie wat nou precies bij wie deed. Arm schaap :mrgreen:
nicolaas1965
Contacteer:

We hebben alles die avond/nacht zonder punten en komma's gedaan, hadden we geen tijd voor :D :D
maar geloof me, iedereen heeft van alles bij elkaar gedaan ;)
Nickje was nog een klein beetje suf toen hij het verslag schreef, dat krijg je na 2 dagen bijna niet slapen.....
nicolaas1965
Contacteer:

En dat allemaal na een spontane ontmoeting in een EC, volgende keer gaan we het dunnetjes overdoen in een van de ec's!
Nick007
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Nick007 »

Ja dit was maar eens om aan te geven waar een EC bezoekje toe kan leiden........maar word zeker ook voortgezet in een van de EC's

nicolaas1965 schreef:En dat allemaal na een spontane ontmoeting in een EC, volgende keer gaan we het dunnetjes overdoen in een van de ec's!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten