Vanmiddag, 4 april, toch maar even gaan kijken in Hilversum.
Vanwege de vele berichtjes op mijn iets te enthousiast geschreven eerdere blog dit niet aan de grote klok gehangen,maar met een beperkt aantal leden gedeeld via pb.
Aangekomen in Hilversum kreeg ik gelijk een leuk gesprek met de dame in de winkel en ze vroeg of ik een rondleiding wilde door de Cinema beneden..Graag!!
Na de rondleiding toch maar even omgekleed in een iets uitdagender outfitje (handig dat pashokje boven) en hup de trap af naar de donkere krochten van de winkel:)
Even zitten kletsen op de bankjes en toen wilde ik toch echt wel graag aktie...nou, dat heb ik geweten:)
Heerlijk gespeeld met een hoop mannen in de darkroom ..Tijdens de eerste sessie lekker op het grote bed gelegen en daar waren iets van 7 lekkere geile mannen die mij tot meerdere hoogtepunten lieten komen..
Even pauze om mijn vochtgehalte weer op peil te brengen en op naar de 2e ronde!
Ditmaal in de sling..wederom 5-6 geile mannen ..het werd een natte boel:)
Kan niet anders zeggen dat ik het super naar mijn zin gehad heb en totaal geen last van vervelende mannen..sterker nog..die waren er niet..Alle mannen waren zeer respectvol..
Ik heb een paar TOP uurtjes gehad en had eigenlijk nog helemaal geen zin om te vertrekken,maar ja..heb ik iig weer iets om naar uit te kijken,want jullie zien mij zeker weer in Hilversum!!
xxx Highclasslady
heerlijke uurtjes !
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: heerlijke uurtjes !
Fijn om te lezen dat jouw eerste kennismaking met EC zo een succes is geworden.
Jij happy en aardig wat heren ook weer helemaal gelukkig
Hoop er een keertje bij te kunnen zijn.
GG
Mike
Jij happy en aardig wat heren ook weer helemaal gelukkig
Hoop er een keertje bij te kunnen zijn.
GG
Mike
Leuke spontane 47 jarige man met een druk en afwisselend leven. Ervaring voldoende en laat graag anderen genieten!!
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: heerlijke uurtjes !
Ik hoop je ook een keer te ontmoeten bij de ec.
Groetjes
Groetjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten