nieuw...

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
buddhaflower
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 19
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

nieuw...

Bericht door buddhaflower »

hoihoi!

ik wil binnenkort eens langs gaan in de cinema in Amersfoort met mijn vriend,
nu vroeg ik me af of er vaak single vrouwen aanwezig zijn?
we zijn namelijk beginnend met het experimenteren en ik zou het prettiger vinden
de eerste keer met een vrouw te doen...

XX
sanderbeekmans
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: nieuw...

Bericht door sanderbeekmans »

Het komt bijna niet voor dat een single vrouw alleen naar de bioscoop gaat. Als je dat doet, zal je niets gebeuren maar de bios is normaal gesproken het domein van dertig-plusmannen met af en toe een stel er tussen. Je zult dus heel veel aandacht krijgen. Ik zou òf een vriendin meenemen, òf een begeleider die op je past òf naar de jongerendag gaan en vooraf afspreken met een jong stel. Succes.
Sander-1
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Sander-1 »

sanderbeekmans schreef:Het komt bijna niet voor dat een single vrouw alleen naar de bioscoop gaat. Als je dat doet, zal je niets gebeuren maar de bios is normaal gesproken het domein van dertig-plusmannen met af en toe een stel er tussen. Je zult dus heel veel aandacht krijgen. Ik zou òf een vriendin meenemen, òf een begeleider die op je past òf naar de jongerendag gaan en vooraf afspreken met een jong stel. Succes.
Het is bij mijn weten tijdens mijn aanwezigheid één keer gebeurd dat er een vrouw alleen kwam, het zijn anders stellen en natuurlijk mannen alleen. Het lijkt me het beste dat je met een ander stel afspreekt of komt als een ander stel, of stellen, hebben aangekondigd dat ze komen. Je kan dan kennis met ze maken en kijken of het tussen jullie klikt. Het is inderdaad zo wanneer ik er was dat het merendeel van de mannen tussen de 35 en de 60 was. Ik weet niet of er tegenwoordig meer jonge mensen komen omdat ik een hele tijd niet meer ben geweest, ik kan niet zo goed meer tegen drukte. Het liefste zou ik nu graag voor een seksparty bij iemand thuis komen, dan leer je ook de mensen beter kennen. Het nadeel is dat ik geen gelijkgestemde vriendin heb om mee te nemen zodat ze zich ook met andere mannen kan bezighouden, zowel voor de EC als voor bij iemand thuis. De laatste keer dat ik ben geweest was er een vrij jong stel binnen, de vrouw lag met een masker op op het grote bed en haar vriend paste op. Er waren ook twee oudere stellen binnen.
Laatst gewijzigd door Sander-1 op 07 apr 2014 15:44, 2 keer totaal gewijzigd.
A dirty mind is a joy forever.
Gert30
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Gert30 »

Er zal vast wel een leuke vouw of stel op jouw oproep reageren ;)
LB123
Contacteer:

Bericht door LB123 »

sanderbeekmans schreef:Het komt bijna niet voor dat een single vrouw alleen naar de bioscoop gaat. Als je dat doet, zal je niets gebeuren maar de bios is normaal gesproken het domein van dertig-plusmannen met af en toe een stel er tussen. Je zult dus heel veel aandacht krijgen. Ik zou òf een vriendin meenemen, òf een begeleider die op je past òf naar de jongerendag gaan en vooraf afspreken met een jong stel. Succes.
Nee het gebeurt niet vaak. Maar toch wel degelijk komt er een zo nu en dan dame alleen langs :-) Ze weten dat je niet heel erg jong of slank of strak hoeft te zijn om hier plezier te hebben. Sommigen doen het vaker en weten hoe een en ander verloopt:-) Anderen komen voor het eerst en laten zich graag uitleggen hoe alles werkt:-) Als je goed verteld wat je wel en niet wilt op dat moment, zijn de meeste heren zeer behulpzaam en niet lastig.
arie
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door arie »

wij als stel
gaan waarschijnlijk zaterdag als alles meezit dus als je zin in ons heb zo pr dan hoor ik ik het wel
stel 31 36
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Rogier1990 en 19 gasten