Zie onze aankondiging op 6 maart: Wij,, man bi en vrouw afrocolombiaanse, komen zeker 22 mei naar de naaktdag. Zijn daar tussen 13.00 en 17.00 uur. Mannen: zorg dat je zo lang mogelijk zaad opspaart zodat jullie bloedgeil zijn en bomvol zitten! Dan kan je heerlijk over de grote donkere borsten en de grote donkere tepels van mijn vrouw spuiten. Ik lik haar borsten wel weer schoon! Als je speciale wensen en/of fantasiën hebt, mail dan naar wet285@hotmail.com. Je krijgt gegarandeerd antwoord. Tot de 22ste mei!
Hairylegs
onderspuiten 22 mei
- driekeerpotent
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: onderspuiten 22 mei
wouw dat is zeker op tijd maar als wij mannen zo lang blijven sparen barsten wwe uit elkaar tegen die tijd,ik probeer te komen maar zou het tegen die tijd nog een keer plaatsen als ik jullie was.
Man,licht bi(pijpen voelen)trefwoorden:kaal,groot,gloryholes,voyeur,bekeken worden.
- Grover
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: onderspuiten 22 mei
das best ver weg, maar klinkt wel goed en is misschien wel een reden om eens een keer te 'komen'naar hilversum.
'Jonge' nette en verzorgde man die graag toch wel eens meer mee wilt maken dan het 1-op-1 met een V tot nu toe. Vandaar dat ik benieuwd ben of dat hier bij Erotic Cinema te vinden is
.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten