Do 1 mei EC-BDSM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Eroticcinema A'foort
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Do 1 mei EC-BDSM

Bericht door Eroticcinema A'foort »

EC-BDSM

Beste Forum leden,
Sinds enige tijd merken wij dat er steeds meer interesse is binnen Erotic Cinema voor BDSM gerelateerde activiteiten.
Met name Voor “spellen” tussen Dominanten en onderdanige mensen.
Hier willen wij graag aandacht aan gaan geven en bekijken wat wij hier mee kunnen.
In verband met activiteiten op het gebied van Dominantie en onderdanigheid willen wij geïnteresseerden uitnodigen om
donderdagavond 1 mei vanaf 1800 elkaar te ontmoeten in EC Amersfoort.

De bedoeling is een kennismaking tussen geïnteresseerden, ervaren danwel niet ervaren.
Een praatje maken en onderling bekijken welke wensen en ideeën er zijn onder onze bezoekers.
LeerMeester en Zijn slavin “g” zullen dan ook aanwezig zijn, voor de vaste forum/cinemabezoekers een bekende naam.
LeerMeester heeft een opzetje gemaakt voor een BDSM-groep binnen EC dit word momenteel uitgewerkt en hierover zal later meer duidelijkheid volgen.
Deze avond is dus bedoeld om te kijken hoeveel interesse er is onder onze bezoekers en hoe wij hier als EC invulling aan kunnen gaan geven.

EroticCinemaTeam
Tim&Eva
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Do 1 mei EC-BDSM

Bericht door Tim&Eva »

Interesse bij ons zeker aanwezig. Zijn dan echter verhinderd. Vakantie ed. Hopen op een volgende keer.
Eva (onderdanig) & Tim (dominant)
altijdlief
Geaardheid: bi
Leeftijd: 65
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

is er donderdag dan geen:
Op onze naakt/nudisten dagen hebben wij een

VERPLICHTE DRESS CODE:
Naakt of Sexy Lingerie!
Lingerie vrouwen: Spannende String, Slip, Bh of Corseletje.
Lingerie mannen: Spannende Boxer, Sexy Slip of String. Absoluut GEEN T-shirt.
Eroticcinema A'foort
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema A'foort »

Beste Tim en Eva,

Bedankt voor jullie bericht, leuk om te horen dat jullie interesse hier ook ligt. Er zullen zeker nog meer data gaan volgen.

EroticCinemaTeam

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beste Altijdlief,

Bedankt voor je altijd "oplettende blik", wij zijn ons ervan bewust dat het de 1e ook Naaktdag is. Zoals je zelf kan zien beperkt het EC-BDSM zich tot de avond.
Overdag nog voldoende tijd voor "blotebillendag".......

EroticCinemaTeam
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

EC-BDSM 1mei munch,

Pfft waar moet ik beginnen, tja bij het begin natuurlijk…
Was het EC? Was ik het? In ieder geval er ontstond een idee om BDSM meer onder de aandacht te gaan brengen, omdat er toch wel interesse naar is binnen EC-Amersfoort.
EC had een oproep geplaatst een meeting op de naaktdag 1 mei vanaf 18.00 uur voor geïnteresseerde. ( zie hier boven )
Ik heb bij EC aangegeven dat Ik dan wel aanwezig zou zijn te S/samen met mijn slavin ‘g’
Helaas ( eigenlijk wel tot mijn teleurstelling, maar ook weer begrijpelijk het was kort dag ) kreeg ik naar verhouding weinig pb’tjes en ook op het forum was het rustig.
Toch ook wel hele positieve berichten gehad, met het beantwoorden daarvan aan enkele laten weten dat g en ik eerder aanwezig zouden zijn, maar wel om te ontmoeten en te praten.. niet erg actief dus, nou dat is even anders gelopen.. :oops:

Om 16.00 uur kwamen we binnen, na even met de Eigenaar te hebben gesproken naar binnen gegaan en O/ons ontkleed, het was niet druk op dat moment maar de sfeer was erg prettig.
Spullen uit gepakt en een kopje koffie genomen.
Al snel liep ik een rondje om te kijken wat er al aangepast was en om ideeën op te doen voor advies aan de Directie.
g zat op de bank, ( de laatste keer voor een BDSM gerelateerde dag maar dat terzijde ) terwijl ik mijn rondje liep en kwam al snel in gesprek met een belangstellende die niet op de oproep was afgekomen maar het wel heel leuk vond dat W/wij er waren om eens te bekijken of er animo is voor een EC-D/s groep binnen EC Amersfoort.
Kort daarop kwam er nog iemand bij en een man die had aangegeven om 18.00 uur weg te moeten maar wel graag kennis wilde maken.
De sfeer was goed en de doelen werden verzet, al snel ( ik heb de bijnaam niet voor niets gekregen)
stond ik alles te vertellen over BDSM en de relatie die ik met g heb, uiteraard groeide de zin om een sessie te gaan doen met g.
Dus naar de donkere kamer, mmm wat geniet ik toch van haar, een heerlijke fogging sessie gedaan.
Maar daar bleef het niet bij, twee andere heren wenste ook de zwepen te voelen, en ik liet me verleiden, ( daar was niet heel veel voor nodig haha) voor g een bijzondere beleving om haar Meester ook eens zelf aan het werk te zien! In plaats van te voelen..
Een aankomend Dominant, kreeg uitleg van haar en Mij een heel leuk uur van slagen, praten en kennis maken.

Tijd voor nog een kopje koffie, wat W/we kregen aangeboden van een hele leuke man die zijn angst had overwonnen en nu waarschijnlijk meer wenst ;-).
Al snel kwamen er bezoekers binnen die af waren gekomen op de aankondiging, uiteindelijk waren W/we met 8 personen, waarvan zoals gezegt 1 snel afscheid moest nemen.
Leuk met elkaar gepraat, verteld wat O/ons bezig hield en waar de interesses lagen op het gebied van Dominantie en onderdanigheid.
Om de sfeer te ondersteunen had ik verzocht of De Upperfloor op de tv kon worden afgespeeld, hier werd door EC graag gehoor aan gegeven dus met een schuine blik op het beeldscherm en de gesprekken was het een leuke munch.
Toch was het goed te merken dat g de enige dame van het gezelschap was, de verstolen blikken, (ondanks dat er gemeld was dat naakt niet hoefde, waren we toch naakt, heren met slip :roll: verschil moet er zijn.) en het middel punt van de belangstelling.
En ja dan komt er een moment dat de beleefdheden zijn uitgewisseld en het voorstel rondje is gedaan. De meeste vragen zijn beantwoord, en tja wat dan?

Even roken :!: g in een nieuw speciaal aangeschaft rood lakjurkje gehesen.. en stiekem snel een lang vest er over aan.. :lol: ze zag zichzelf niet zo buiten staan…
Bij terug komst kreeg ik toch de indruk dat het Munchen over was en dat het groepje snel uit een zou vallen, de twee belangstellende heren waren afgedwaald, met als gevolg dat Ik, g en de heren P, H, en J even dralend rond het grote bed vertoefden.
Mijn besluit was snel genomen, je hebt een slavin en vier potente Mannen…..
Lakjurk aan de kapstok en g geblinddoekt in de kooi! Het feest kon beginnen.

De heren die ook aanwezig waren hebben zich uitermate goed gedragen, op Mijn aangeven dat het alleen voor de BDSM-meeting was waren er wel kijkers op gepaste afstand, maar W/we konden geheel O/ons ding doen zonder gestoord te worden, bedankt daar voor!

Ik moet zeggen dat Ik genoot van g, wat was ze zenuwachtig en angstig… de kooi te samen met de blinddoek benauwde haar, sjapo ze hield zich geweldig!
4x 2 handen en een Magic Wand Vibrator, het gaf een spetterend geheel, te samen met de Dominantie, het smeken om toestemming om klaar te mogen komen..En! het als U blieft kermen/schreeuwen om te kunnen stoppen met komen.. het was geweldig.
Het werd tijd om een molton voor het bed te vragen wat ook snel gebracht werd EC hartelijk dank daarvoor!
Dus met kleine pasjes naar het bed, de blinddoek ging al snel af, g heeft heerlijk genoten gezien haar geluidsvolume wat ook in de winkel te horen was…. Tja vragen om te mogen komen en uit te moeten stellen.. drie Mannen die knijpen slaan en penetreren.. dat gaat niet zonder geluid.. :? .

Al met al, mede door de afsluiting is het een hele geile bevredigende BDSM- Meeting geweest.
Hoe nu verder?
Ik ga het even laten bezinken, afwachten wat de ervaring is van EC-Amersfoort en haar bezoekers.
Voor belangstellende geef Mij een pb of reageer op het forum… Ik zal alles inventariseren en hopelijk is er genoeg belangstelling om EC-BDSM voor te gaan zetten in een groep EC-D/s, die op haar beurt dan nog meer geile en spannende sessies kunnen gaan organiseren onder E/elkaar en voor bezoekers die een wens kenbaar maken.

Dan nog even dit, Ik denk niet commercieel, ( ja, wel voor EC maar dat daar gelaten) en wil dit ook graag zo houden,.
Dominanten met (vrouwelijke) subjes die interesse hebben sluit je aan! Mijn ervaring van 1 Mei is zeer positief, het is gestructureerd en heel prettig, de mensen die zich aansluiten hebben toch een bepaalde code van respect, orde en voorkomendheid die een beleving des te mooier maken!
Juist door de opzet “gebonden”, vrij en blij genieten :P !

Met stoute groet,
LeerMeester }g{

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
juliatv
Leeftijd: 52
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door juliatv »

Beste LeerMeester en "G"

Wat een mooi en rustig beschreven verhaal. Ik heb zelf vroeger best veel aan SM gedaan en ik vond dat jullie
rustig de tijd namen voor nieuwe mensen.Top.
En leuk dat ook de andere mensen netjes op afstand bleven.
Zodat jullie rustig ( lustig) je gang konden gaan.

Hoop jullie nog wel eens te ontmoeten.

juliatv
altijdlief
Leeftijd: 65
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

Beste Leermeester,
Ook ik was aanwezig op die avond. Ik was ook zo netjes om afstand te houden.
Maar ik vraag mij hier en daar toch wat dingen af. Waar misschien kan worden over nagedacht.
Is het goed om een BDSM te houden gelijk met een naakt dag?
Blijven mensen weg voor de naakt dag omdat er een BDSM is.
Want de belangstelling voor naakt dag was weinig, trouwens voorde BDSM (vond ik ook).
Aangezien ik er vanuit was gegaan dat het om 19.00 uur zou beginnen, had ik meer gehoopt op wat uitleg, maar misschien had ik dat moeten vragen.
Wat mij wel op viel, dat wij in de hele zaak en zaaltje de dame hoorde klaar komen.
Soms ging ik wat kijken ik kreeg dan vaak medelijden wat er met de dame gebeurden (maar dat zal wel bij het BDSM horen).
Nadenken over de toekomst, doe het niet meer samen, BDSM en naakt dag, geen goede combinatie (vind ik, maar wie ben ik, andere vinden het misschien wel prettig)
Misschien is de toekomst BDSM avond maken met meer paren, stellen.
Want nu had bijna niemand aandacht voor de naakt mensen, iedereen ging af en toe toch weer kijken.
Ik moest het even kwijt maar ziet het niet negatief, gewoon zo heb ik het mee gemaakt.
liasson
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door liasson »

Beste Leermeester;

Een mooi uitgebreid verslag en feitelijk juist. Ik was een van de deelnemers te weten H.

Het was een respectvolle bijeenkomst. Een compliment voor jullie open benadering van dit toch wel brede spectrum. Zoals met vele zaken lijkt het op afstand allemaal simpel maar als je er in verdiept blijkt het toch veel breder dan gedacht. Met jullie benadering hebben jullie een goede doorkijk van het BDSM speelveld gegeven. Jullie waren open over jullie eigen drijfveren en voorkeuren zonder die aan anderen op te dringen. De andere mogelijke vormen van BDSM werden ook besproken zonder die van een waarde oordeel te voorzien. Knap gedaan.

Voor mij erg leerzaam denk dat dit door alle deelnemers zo werd ervaren.

Gelukkig hebben jullie ook uitgebreid het meest belangrijke aangegeven: het respect voor een ieder zijn mening. En al lijkt het tegenstrijdig met BDSM, het eerbiedigen van ieder in zijn eigenwaarde.

Het aansluitend spel was fantastisch om mee te maken. Met name het Mindplay vond ik leuk te zien.
Mijn eigen voorkeuren heb ik je via pm al deelgenoot van gemaakt, bouw graag verder mee en ben benieuwd naar het vervolg.

Conclusie: goed, leuk initiatief, top uitgevoerd.
Ga zo door!
LeerMeester
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door LeerMeester »

Beste juliatv,
Leuk dat het verslag zo aansprak, al vloeien de letters soms makkelijk geeft het niet altijd goed weer wat er is gebeurt.
Het zou leuk zijn om jouw eens te ontmoeten een gezicht bij de stukjes die je leest is altijd fijn.

Hallo altijdlief,

In een persoonlijk bericht heb ik al uitvoerig geantwoord, maar toch wil ik hier ook even in het kort ingaan op jouw reactie, mede ook voor de meelezende bezoekers van EC.
Bedankt dat je je mening hebt gegeven, ik zie het zeker niet als negatief maar opbouwend mee denken.
Of het op een naakt dag slim is ook een ander thema te doen dat ligt bij EC-Amersfoort en niet bij mij! ik ga er vanuit dat het voor de toekomst wordt mee genomen.
Ik ben altijd bereid om te vertellen en te praten over wat O/ons bezighoud in EC als W/we er zijn of in een persoonlijk bericht. Ik hoop dat er een forum hoekje komt waar meer ruimte is voor vragen en antwoorden.
Houd wel in het achterhoofd ook Ik ben een bezoeker van EC, niet commercieel.
Het is een hobby, Ik vertel van uit Mijn beleving, Ik ben geen "goeroe" de basis informatie over bdsm vindt je op internet.
Mijn beleving staat niet symbool voor bdsm gelijkgestemde maar voor de relatie die Ik heb met "g" .
Over het geluid en medelijden kan ik kort zijn, alles gebeurt vrijwillig, in vertrouwen, en veilig.
Je bent vrij om als g er is met haar te praten, dan mag ze zelf vertellen wat het voor haar is, wat het voor haar doet, en waarom ze dit soort avonden wenst en prettig vind.
Dat het rustig was...., dat we moeten gaan nadenken over een toekomst..., meer stellen en paren...., dat is in eerste instantie aan de bezoekers van EC die kunnen aangeven of ze belangstelling hebben, de planning ligt bij de Directie...
Ik ben een enthousiast en gedreven persoon die graag leuke uitdagingen mee maakt, Mijn visie is niet afwachten maar doen! niet meer niet minder.
Als er belangstelling en ruimte is wil ik me inzetten voor EC haar bezoekers en het genot van mijn slavin, voor het laatste is belangstelling nu de rest nog..;-)

Hallo, vragen staat vrij.
Lijkt het je leuk om kennis te maken spreek me dan gewoon aan als ik er ben.
Ik zou het leuk vinden om weer een vaste vrouwelijke spelpartner te hebben...
Schroom niet als je geïnteresseerd bent om contact op te nemen.
Sam Ferrer
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Sam Ferrer »

Jammer dat ik een paar weken niet op het forum gekeken had. Donderdagavond kwam ik vaker in de EC en BDSM spreekt me wel aan. Al eens eerder wat sessies van vastbinden en zwepen ondergaan.

Een Meesteres wist me zelfs flink onder handen te nemen toen ik daar als crossdresser binnenkwam. Na de sessie had ik alleen nog maar mijn bh met vulling aan. en overal rode striemen dioe snel wegtrokken.

Hoop er een volgende keer ook bij te kunnen zijn.
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten