Ik ben hier nog nooit geweest, dus hoe gaat het precies in zn werk bij de cinema.
Je loopt gewoon naar binnen en koopt dan je entreebewijs? En dan kan je je binnen omkleden en je spullen in een eigen locker leggen? Hoe loopt iedereen er bij daar? Zijn er veel vrouwen of bijna niet? Zijn er smiddags ook mensen aanwezig?
Ja veel vragen;) ga binnenkort er eens heen denk ik, lijkt me wel geil.
Vraagje
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: Vraagje
Eigenlijk al zoals je zelf zegt: je loopt naar binnen naar de balie en vraagt voor een kaartje voor de cinema. De aardige man achter de balie doet de duer voor je open en je kunt naar binnen.
Binnen is niet echt een ruimte waar je je om kunt kleden (ruime toilet niet meegerekend dan), maar er zijn wel lockers waar je je spullen in op kan bergen.
Iedereen loopt er een beetje bij zoals hij/zij zelf wil. Sommigen nog met de jas aan, anderen met zo min mogelijk of met iets wat er vooral sexy uitziet.
Er zijn eigenlijk altijd meer mannen dan vrouwen, maar dat komt mede ook wel omdat er een homo-cinema bij zit.
Het kan soms ontzettend druk zijn, het lijkt soms alsof vrouwen bijna besprongen worden, maar als je duidelijk zegt wat je wel of niet wilt dan houdt iedereen zich daar behoorlijk aan. Er is soms een kleine uitzondering van iemand die niet wil luisteren, maar dat lossen onder andere andere bezoekes vaak wel op als de dame is kwestie laat weten dat iets niet de bedoeling is.
Maar laat maar weten wanneer je wilt gaan, lijkt me leuk om iemand een beetje wegwijs te maken
Binnen is niet echt een ruimte waar je je om kunt kleden (ruime toilet niet meegerekend dan), maar er zijn wel lockers waar je je spullen in op kan bergen.
Iedereen loopt er een beetje bij zoals hij/zij zelf wil. Sommigen nog met de jas aan, anderen met zo min mogelijk of met iets wat er vooral sexy uitziet.
Er zijn eigenlijk altijd meer mannen dan vrouwen, maar dat komt mede ook wel omdat er een homo-cinema bij zit.
Het kan soms ontzettend druk zijn, het lijkt soms alsof vrouwen bijna besprongen worden, maar als je duidelijk zegt wat je wel of niet wilt dan houdt iedereen zich daar behoorlijk aan. Er is soms een kleine uitzondering van iemand die niet wil luisteren, maar dat lossen onder andere andere bezoekes vaak wel op als de dame is kwestie laat weten dat iets niet de bedoeling is.
Maar laat maar weten wanneer je wilt gaan, lijkt me leuk om iemand een beetje wegwijs te maken

- Vinroo
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi Lisa,
We gaan er vanuit dat je een vrouw bent. Is het de bedoeling dat je alleen wilt gaan, of zou je samen met iemand willen komen? Met ons bv?
Wij zijn nu een paar keer geweest en door de weeks zijn er genoeg mannen alleen en af en toe een stel. Vrouwen alleen hebben wij er, eerlijk gezegd, nog niet gezien. (ja afgelopen vrijdag waren er volgens het forum 2 dames, als het goed is)
Je kunt ook beter niet op het forum aangeven dat je op een bepaalde dag als vrouw alleen naar de EC gaat, want dan is het zo druk en lopen ze achter je aan alsof je stroop aan je kont hebt (of dat moet je niet erg vinden, haha!)
We weten eigenlijk niet eens of je als vrouw alleen entree moet betalen (voor stellen is toegang gratis) Er zijn een aantal lockers waar je je kleding in kan doen, dit kost 2 euro elke keer als je er wat in wilt leggen.
Koffie is gratis en lekker.
Ons advies is: Kijk wat voor reacties je hier krijgt en maak dan via prive bericht bv afspraak met mannen/stellen/vrouwen voor een bepaalde dag. Dan is het misschien niet zo onwijs druk maar weet je wel zeker dat er mensen komen met wie je leuke dingen kunt gaan doen.
Succes en groetjes van ons
We gaan er vanuit dat je een vrouw bent. Is het de bedoeling dat je alleen wilt gaan, of zou je samen met iemand willen komen? Met ons bv?

Wij zijn nu een paar keer geweest en door de weeks zijn er genoeg mannen alleen en af en toe een stel. Vrouwen alleen hebben wij er, eerlijk gezegd, nog niet gezien. (ja afgelopen vrijdag waren er volgens het forum 2 dames, als het goed is)
Je kunt ook beter niet op het forum aangeven dat je op een bepaalde dag als vrouw alleen naar de EC gaat, want dan is het zo druk en lopen ze achter je aan alsof je stroop aan je kont hebt (of dat moet je niet erg vinden, haha!)
We weten eigenlijk niet eens of je als vrouw alleen entree moet betalen (voor stellen is toegang gratis) Er zijn een aantal lockers waar je je kleding in kan doen, dit kost 2 euro elke keer als je er wat in wilt leggen.
Koffie is gratis en lekker.
Ons advies is: Kijk wat voor reacties je hier krijgt en maak dan via prive bericht bv afspraak met mannen/stellen/vrouwen voor een bepaalde dag. Dan is het misschien niet zo onwijs druk maar weet je wel zeker dat er mensen komen met wie je leuke dingen kunt gaan doen.
Succes en groetjes van ons
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Ow enne, zij is bi en hij nie
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hai Lisa,
Hier een reactie van een vrouw die altijd alleen gaat.
Ook voor ons is de entree gratis, wij zorgen voor genoeg business
Omkleden kan ook boven als je wil, daar is een paskamer, maar dan moet je nog wel de winkel door. Maar wat niemand in de gaten heeft of aan denkt....er is ook een doucheruimte. Maar ook een ruimte op het pleintje achter een gordijn ( links achter in de hoek ) waar je je eventueel om zou kunnen kleden. Het is er wel donker, omdat het aan het pleintje vastzit, dus er is geen lamp.
Maar je kan ook gewoon een sexy outfit aantrekken en een lange jas er over, zodat je alleen die uit hoeft te doen
Vinden de mannen ook niet erg. En ja, ze lopen er in allerlij outfits van compleet gekleed met jas aan tot compleet naakt en alles er tussen. Dames meestal iets sexy. Ik zelf meestal bij binnenkomst een leuk jurkje die daar uitgaat en in mijn jaratels, koussen en laarzen verder ga. Ik hou van bewegingsvrijheid. En als ik dan ondergespoten word dan kan ik dat er daarna weer makkelijk afwassen en redelijk fatsoenlijk weer de deur uit
En als je vooraf duidelijk aangeeft wat je wensen zijn, dan houden de heren zich daar wel aan hoor. En word je daarin ook ondersteund door de vaste bezoekers. Je kan ook gewoon een keer spontaan langs gaan, dan weet je zeker dat er wel mannen zijn, maar dat het niet gelijk belachelijk druk is.
Ik wens je veel plezier en genot.
Gr. FSS
Ook voor ons is de entree gratis, wij zorgen voor genoeg business

Omkleden kan ook boven als je wil, daar is een paskamer, maar dan moet je nog wel de winkel door. Maar wat niemand in de gaten heeft of aan denkt....er is ook een doucheruimte. Maar ook een ruimte op het pleintje achter een gordijn ( links achter in de hoek ) waar je je eventueel om zou kunnen kleden. Het is er wel donker, omdat het aan het pleintje vastzit, dus er is geen lamp.
Maar je kan ook gewoon een sexy outfit aantrekken en een lange jas er over, zodat je alleen die uit hoeft te doen

En als je vooraf duidelijk aangeeft wat je wensen zijn, dan houden de heren zich daar wel aan hoor. En word je daarin ook ondersteund door de vaste bezoekers. Je kan ook gewoon een keer spontaan langs gaan, dan weet je zeker dat er wel mannen zijn, maar dat het niet gelijk belachelijk druk is.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
-
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
FemSubSletje schreef:Hai Lisa,
Ook voor ons is de entree gratis, wij zorgen voor genoeg business![]()
Maar je kan ook gewoon een sexy outfit aantrekken en een lange jas er over, zodat je alleen die uit hoeft te doenVinden de mannen ook niet erg. En ja, ze lopen er in allerlij outfits van compleet gekleed met jas aan tot compleet naakt en alles er tussen. Dames meestal iets sexy. Ik zelf meestal bij binnenkomst een leuk jurkje die daar uitgaat en in mijn jaratels, koussen en laarzen verder ga. Ik hou van bewegingsvrijheid. En als ik dan ondergespoten word dan kan ik dat er daarna weer makkelijk afwassen en redelijk fatsoenlijk weer de deur uit
![]()
Gr. FSS
Hoi FemSubSletje,
Zo te lezen wordt het weer een keer tijd dat je langs komt in de cinema. De ruimte achter het gordijn aan het pleintje is er namelijk al een paar weken niet meer. Hier staat nu dus de gynaecologenstoel. Misschien is het een idee dat je samen met Lisa afspreekt zodat je haar ter plekke wegwijs kunt maken? En als je dan via een PB laat weten wanneer je komt, dan zie ik je tenminste ook een keer, want dat is er helaas nog niet van gekomen en ik ben wel zeer benieuwd naar je verschijning.
Groetjes xxx Paul
52 jr maar nog zo nieuwsgierig en geil als 16, met een lichte voorkeur voor vollere dames, maar elke vrouw is geweldig mooi om in actie te zien
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Hahaha,
Word inderdaad weer hoog tijd. En heb ook al wel wat in gedachte. Maar kan het nog niet melden, omdat ik het nog niet definitief weet.
Maar die stoel moet ik zeker een keer uit proberen op korte termijn.
Afspreken met Lisa zit er niet ( heb haar al in een pb verteld waarom ), maar ik ben nu eenmaal gewoon een sollist
En dan heb ik het voornamelijk over het zorgen voor mijn eigen genot met de hulp van de aanwezige mannen. Ik ben geen rondleidend / begeleidend type. En zeker geen samenwerkend met vrouwen type
Daar zijn andere dames / stellen veel beter in.
Maar zodra ik kom, zal ik proberen op tijd via een berichtje te laten weten aan deze en gene dat ik kom.
Gr. FSS
Word inderdaad weer hoog tijd. En heb ook al wel wat in gedachte. Maar kan het nog niet melden, omdat ik het nog niet definitief weet.
Maar die stoel moet ik zeker een keer uit proberen op korte termijn.
Afspreken met Lisa zit er niet ( heb haar al in een pb verteld waarom ), maar ik ben nu eenmaal gewoon een sollist

En dan heb ik het voornamelijk over het zorgen voor mijn eigen genot met de hulp van de aanwezige mannen. Ik ben geen rondleidend / begeleidend type. En zeker geen samenwerkend met vrouwen type

Maar zodra ik kom, zal ik proberen op tijd via een berichtje te laten weten aan deze en gene dat ik kom.
Gr. FSS
Ben een geile lekker gevulde 100% hetero vrouw die het heerlijk vind om als sletje gebruikt te worden. BDSM schuw ik niet, maar geen extremen. Klemmen, bondage, spanking, kaarsvet, andreaskruis, meerdere mannen tegelijk....hmmmmmm.
- Sam Ferrer
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
_lisa_,
alles kan, vraag het anders even aan de mannen achter de balie ze zijn heel vriendelijk en leggen het graag uit.
In de cinema maakt het niet uit wat je draagt, maar als vrouw weet je zelf heel goed dat hoe sexier/ uitdagender hoe meer de mannen willen. Als je maar aangeeft wat je niet wilt komt alles goed. Wat je wel wilt maakt immers niet uit.
Succes
Samantha
alles kan, vraag het anders even aan de mannen achter de balie ze zijn heel vriendelijk en leggen het graag uit.
In de cinema maakt het niet uit wat je draagt, maar als vrouw weet je zelf heel goed dat hoe sexier/ uitdagender hoe meer de mannen willen. Als je maar aangeeft wat je niet wilt komt alles goed. Wat je wel wilt maakt immers niet uit.
Succes
Samantha
Travestiet, 56jr, 2m lang draag graag korte rokjes en wat daarbij past.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Hou wel een beetje van SM. Geen pijp of anaal ervaring.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten